Setkání.

167 10 0
                                    

POHLED HARRY :

Konečně je to tady. "Jsi si vážně jistá že nechceš jít na to setkání semnou?" zeptal jsem se plný obav Molly. Opět zakroutila hlavou ve znaku nesouhlasu. A já si opět povzdechl. Bylo by to bezpečnější. "Běž už prosím tě. Budu v pořádku a budu ti držet palce aby ses dozvěděl co potřebuješ." řekla a upravila mi límec na košili. Pokusil jsem se o úsměv který bohužel vypadal jako špatný úšklebek. Stoupla si na špičky a dala mi pusu na tvář. 

Vždycky přemýšlím jestli lidi nemají jiné věci na práci než sedět v předražené kavárně. Mají to tady útulné myslím že by se tady Molly líbilo. Představuju si jak sedíme u posledního stolu a ona se červená když jí připomenu jak je krásná. Popojdu k pultu k obyčejné servírce která má na vysačce napsáno Mia. Je zcela obyčejná blonďatá dívka tak v mém věku. "Dobrý den co si přejete?".Zeptala se s úsměvem. nevypadala by že by mě chtěla svést i když na to jsem už zvyklí. 

"Jedno karamelové frappé" Odpověděl jsem bez života. Kdo by taky odpovídal s úsměvem když mu večer umřel táta. Vzal jsem si své frappé a položil bankovky na pult. popošel jsem k nějakému volnému stolu. Čekal jsem zhruba 15 minut a najednou jsem viděl šťastného hnědovlasého kluka který právě přišel do kavárny. Okamžitě mě vyhledal pohledem. "Promiň že jsem se zpozdil. Musel jsem ještě zavolat chůvě." Řekl a posadil se. "V pohodě aspoň jsem se rozmyslel jak ti to řeknu." 

"No povídej Harry od toho jsem tady. Abych ti pomohl." Řekl a složil ruce. "Nejdřív se zeptám na Zayna. Jak teď vypadá? co dělá?" Řekl jsem a cítil jsem jak se mi potí ruce jestli jsem neudělal něco špatně. "No nejsem s ním v kontaktu protože spadl do takových sraček ze kterých už se nikdy nedostane. Nejdřív kvůli Perrie začal pít. Jinak Perrie byla jeho přítelkyně ale ona zemřela a on si to vyčítal. Pak mu doktoři po pitvě řekli že ona byla těhotná ale nikomu to neřekla tak to dítě nikdo nezachránil. Tak z toho se sesypal úplně bydlel u mě ale vodil si tam kurvy tak jsem to zatrhl. Nesmíš se mi divit. právě se mi narodilo dítě a oženil jsem se. Takže jsem byl vynervovanej že mi tohle dělá. Začal jsem nový život a on začal také. Ale bohužel na špatné cestě. Drogy,chlast,kurvy. už mu není pomoci." 

"a zapomněl jsem říct že chtěl taky zabít tvé blízké." v tuhle chvíli jsem asi omdlel. Pamatuju že jsme byli zrovna na párty a on říkal něco o nějaký holce. Ale nedával jsem pozor. Asi mi vyčetl její smrt. "Řekl že si počká až vylezeš a zabije ti všechny okolo. Moc mě to mrzí Harry. Je to psychopat.". A právě v tenhle moment jsem vstal a vyběhl na ulici. 



Taaaaaaaaaaaaaak Koneec Zase po dlouhý době nová kapitola :))) Doufám že se vám líbí.:) 

Bye guyzzz!!!




Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Dec 26, 2015 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Fuck message [CZ-story]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt