"Proč si to udělal?! Musel si?". Řekla jsem podrážděně. "Jen tě chci chránit.. Promiň mi to...". "Proč mě chráníš?! Unesl si mě a já si tu připadám jako v království.". Opravdu si myslím že takhle by se únosce chovat neměli.
Ale to co udělal jsem nečekala. "fajn jak chceš! Řekla si si o to! Třeba tady shnij.". zašklebil se chytl mě surově za ruku a hodil mě do sklepa. Vážně? Bojím se tmy a tady ji je hrozně moc.
"Zacku prosím.. Bojím se tmy. Prosím". Brečela jsem opřená o dveře. "Tak si rozsviť! A neotravuj mě.". Hledala jsem zapínač. Rozsvítila jsem a viděla všechen ten bordel. Jen to ne! V rohu sklepa ležela celá od krve matrace. Tak na tom spát nebudu!
Lehla jsem si do kouta a smotala se do klubíčka. (Do jiného kouta než je ta matrace:D)
Brečela jsem asi 2 hodiny než na mě zpoza dveří promluvil. "Proč tam kurva furt bulíš? Chtěla si to."Neodpověděla jsem jen jsem byla zticha. Potom jsem už jen slyšela jak se otevřeli dveře a on sešel dolu. Chytl mě za vlasy a vytáhl ze země. "Auuu to bolí.". "A koho to sere?! Mluvím s tebou!!"
"Proč kurva nespíš na tý matraci?! Je tu pro tebe připravená!". Nechtěla jsem riskovat tak jsem promluvila. "Je celá od krve. Já si vystačím tady na zemi."
"Tak pak ale kurva nebul. Když ti je tady dobře.". "Není mi dobře." zašeptala jsem aby to neslyšel ale na moje neštěstí to slyšel. "Chtěla si to puso. Tak se měj". Marně jsem doufala že mě nahoru vezme sebou.
Lehla jsem si do kouta a přemýšlela jak se asi teď má Ashton. (Můj teplý kamarád). Moc bych si přála aby si na mě vzpomněl a zachránil mě. Ale to se asi nestane. Nedivila bych se kdyby na mě zapomněl.
****o 4 dny později****
Mrznu,mám hlad a potřebuju sprchu. Ale nikdo semnou nepromluvil už 4 dny. Mám jasno..umřu tady. Zack furt přichází opilý s přáteli slyším jak nesrozumitelně mluví. Co bych dala aspoň za kousek chleba. Ani nevím co je s Lukem.Vůbec nevím jak to bude dál. Nevím kolik je hodin. Nevím jak to semnou bude. Nevím co tu vůbec dělám. Slyším otvírání dveří a rozsvícení. Ležím pro jistotu se zavřenými oči. "Žiješ ještě?". Zeptá se Zack posměšným hlasem.
Přišlo by mu vtipné kdybych byla mrtvá? "vstávej mám na tebe chuť." pevně jsem semknula oči přece není tak surový aby mě znásilnil ne? Chytl mě za vlasy a výtahnul mě na nohy neměla jsem sílu a Skácela se k zemi. Bouchla se hlavou do země a už jen tlumeně slyšela křik Zacka.
Znamená to že jsem umřela? Jsem osvobozena?
Dokopala jsem se psát další část a asi tu knížku dopíšu kvůli 400 reads :) děkuju moc :) bye guyz!
YOU ARE READING
Fuck message [CZ-story]
FanfictionBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)