****pohled Molly****
Neměla bych bejt tak podezřívavá a žárlivá. Ale kde sakra je když ho potřebuju? Já chápu, neumirám ale potom co jsem mu řekla ze by jsme to mohli zkusit si nějak zahrává.Pohled ihned stočím ke dveřím když slyším že někdo vchází. Je to Zack. Odfrknu si a otočím se zády k němu. "Nejsi ráda že mě vidíš?" řekne a já se teda otočím "Ani nevíš jak jsem se strašně bála že se ti něco stalo. Ty si takovej vůl. Řekni mi popravdě kde si byl?"
Šlo vidět že se Usmál. "No haha blbče. Doufám že se bavíš." řekla jsem trošku naštvaně. Chytl mi bradu a naznačil mi ať se mu dívám do očí. Utápěla jsem se v jeho nádherně modrých očí. "Byl jsem nám zařídit novém byt. Tam na ten nemáme hezký vzpomínky.
"Aww to je hezký! Bojím se to říct. Mil-" nestihla jsem doříct protože to Dořekl on. "Miluju tě ano je to tak. Už to vím." stáhla jsem ho k sobě a dlouze a vášnivě ho políbila. "Taky tě miluju.". Odešel asi kolem 11 hod. A hned jak vyšel z pokoje tak mi zacinkal telefon na znak toho ze mám zprávu.
My love❤: už teď mi chybíš. Miluju tě.❤
Já: aww já miluju tebe.❤
S hezkým pocitem že konečně někomu doopravdy patřím jsem usnula.O 3 dny později....
Konečně už mě pouští. Sedim se Zackem v autě a on mi hladí stehno. Je roztomilý když se soustředí. Zastavíme u takového malého domečku. Je béžový a nenápadný. " říkal si byt ne?". "Ano a taky že jo. Dole bydlí 2 mí kámoši. A nahoře budeme bydlet my ale ty kluci jsou tam tak 2x za půl roku takže se nemusíš bát." řekne a věnuje mi úsměv.Usměju se na něj zpět a loudavým krokem jdu ke dveřím našeho nového bytu. On odemkne dveře a ukáže mi nový byt. Ten dole je útulně zabydlený
Jdu po schodech nahoru a omámí mě Zackovo vůně po celém bytě. Když už mám prohlidnutý celý dům sednu si na gauč v obyváku. A koukám nečinně před sebe. Ale najednou cítím ruce na mých ramenech jak mě masírují. Užívám si tuto chvilku a zakloním hlavu v tu chvíli se mi Zackovo rty přilepí na ty moje.
Obejde gauč sedne si a přetáhne si mě obkročmo na něj a darovali si dravé polibky. Převalí mě pod sebe a vjede mi rukou pod tričko, přejíždí mi přes boky a jede pomalu až k prsům. Prsa jemně mačká a hraje si s nimi. Od rtů sjede na krk od krku na klíční kost a potom jede k prsům.
Cucá je, jemně hryže a pořád je jemně mačká. V tu chvíli ale někdo zazvoní. Já si rychle nandám triko a vběhnu do nějakého pokoje. Ložnice. Du si tedy vybalit a nějak se nezajímám o to kdo to byl.
Když už si chci odpočinout jdu si pro něco dobrého. Zahlednu nějakého kudrnatého kluka. "Ahoj ty musíš být Molly. Zack za chvíli přijde. Šel zařídit něco v práci. Jinak jsem Harry bydlim dole jen jsem tě chtěl vidět." řekl a já vstrebavala informace.
514 slooov:D ti co to čtou potřebuju poradit něco na čtení. Tak si tady můžete udělat reklamu..ne kecam:D nemám co číst:D bye guyz!:)
YOU ARE READING
Fuck message [CZ-story]
FanfictionBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)