co jsem komu udělala?

471 24 4
                                    

Chci být mrtvá..moc chci. Zackovi by se určitě ulevilo nebudu ho otravovat. A Luke tomu to bude jedno. Ashton o tom ani neví. jdu za štěstím a to dosáhnu jedině tím že umřu. Prospěje to všem.

****Zackův pohled****
Tohle jsem nechtěl vážně ne. Co jsem to udělal? Řekl jsem Lukovi ať ji odveze do nemocnice, protože já na to nemám. Choval jsem se jako debil. Co jsem to udělal? Ublížil jsem ji. Psychicky i fyzicky.

Kdybych k ni nic necítil tak tady nesedim a nebulim. Zvedl jsem se a zavolal Lukovi. "Kde jste? V jaký nemocnici? Jedu za váma." řekl a típl jsem to. Jel jsou asi půl hodiny a viděl jsem budou s názvem HOSPITAL.

"Dobrý den za kým jdete?" zeptala se mě dotěrná sestřička. "Molly Grengr je to moje sestra." řeknu a vzpenu si na den kdy jsem ji unesl.

Jdu za sestrou která mě vede k Molly. Když vejdeme k Molly do pokoje podívám se na ní. Leží jako tělo bez duše. Pomyslím si. Potom stočím pohled k lidem vedle Molly. Je tam Luke,doktor a kluk kterýho si zvala Molly často k nám. Myslím Ashton se jmenuje.

Pohled mi padne na nešťastný výraz doktora. "Jak je na tom? Umře?". Soucitně se na mě podívá a řekne. Vaše sestra se probudí asi tak za 2 měsíce možná víc. Ale nezemře. Jen někoho si nebude pamatovat. Někoho si asi vybaví." dokončil doktor a já si k ní šel sednout.

Chytl jsem ji za ruku a zavřel oči. Bylo půl desáté večer a já už cítil únavu na mých očních víčkách. Opřel jsem si hlavu o hranu postele a usl jsem.

****pohled Molly v kómatu****
Slyším matné zvuky a pláč. Zajímalo by kdo kvůli brečí. Cítím taky doteky na rukou a na nohou. Jediného kterého poznám hlas je Ashton. Je tu. Jsem šťastná. Slyšela jsem matně že si někoho asi nebudu pamatovat.

ani nechci. Chci začít nový život nebo radši nic nezačnu. Umřu. Prosím.

****pohled Luke****
Kdo by to byl do mě řekl? Já se o ní bojím. Přece jenom jsem jí měl rád. Slyšel jsem dřív než upadla její vzlyky z našeho sklepa. Tak moc jsem jí chtěl pomoct ale nemohl jsem kdybych ji pomohl zabil by mě.

Vzdal jsem své princezny kvůli němu. Je mi to líto. Vrať se Molly!

Takže guyz myslím ze jsem to ještě zachránila:D chtěla jsem aby tady umřela ale bylo mi to líto a věnování pro Donutek_ když tak si prectete její story píše dobře:) byr guyz

Fuck message [CZ-story]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang