Pozvala jsem ho dovnitř. Byl tak stydlivý. Asi po pěti minutach mluvení na gauči mi došlo ze mi čumí na prsa. Začervenala jsem se a odvrátila od něj pohled. Ale to on nechtěl takže mi chytil bradu a začal me hladově líbat. Líbilo se mi to až do tý doby dokud mi nezačal sahat mezi nohy."Luku omlouval se ale nemůžu víš znásilnili mě a já to nechci zažít znova aspoň ne teď."."Beruško chápu tě já si na tebe počkám. Ale..slib mi že."
Poškrábal se na zátylku. Šlo na něm vidět že se stydí nebo že je nervózní.
"Slib mi že budeš má princezna.". Dořekl a já jsem byla šťastná že mi někdo v životě řekl princezno."Ano Luku budu tvoje princezna" řekla jsem a políbila ho. On si přitáhl moje boky a já seděla obkročmo na něm. Byl úžasný pocit vědět ze někomu patříte.
Najednou jsem uslyšela jak se otevřeli a následně zavřeli vchodové dveře."Ahooj jsem domaa!!" Zakřičel můj bratr Zack. Počkat můj bratr?! Okamžitě jsem slezla z Luka a řekla mu ať jde rychle nahoru. Když odešel šla jsem do koupelny za Zackem."Ahooj Molly tak hrooozně si mi chyběla!"
"Ahoj ty mě taky. Hele mám nahoře kluka. Je to můj kluk Značku chápeš? Nebudeš me ztrapňovat a nebo tak něco jo?" Po tom co jsem to dořekla se mi vysmál do obličeje."Jo tak moje malá sestřička má kluka joo?"."Zacku.. To tak bývá u holek kterým je 17"."Je mi to jedno ale oblečení mu půjčovat nebudu!"."nikdo se tě o to neprosil". Zakřičela jsem ze schodů když jsem šla za Lukem. Otevřela jsem dveře do pokoje. A vidím Luka jak sladce oddechuje. Musela jsem se usmát. Vytáhla jsem telefon z kapsy a vyfotila si ho. Šla jsem se osprchovat. Hned jak jsem vyšla z koupelny jsem si lehla k Lukovi. Po chvilce otevřel oči a usmál se na mě. přehodil ruku přes můj bok a přimáčknul si mě k sobě. Usmála jsem se nad tímto gestem. A o pár minut jsem usnula.
Taaak já to postupně prodluzuju :D so bye guyz! Some votes and coments:)
YOU ARE READING
Fuck message [CZ-story]
FanfictionBude Molly konečně šťastná s takovým surovcem jako je on? Btw.: Budou tam sprostá slova a sex 3:)