schovka?

295 17 8
                                    

Ráno jsem se vzbudila na hrozný tón mojeho budíku. Harry vedle mě něco zamumlal a spal dál. Já se zvedla a rozhodla se že už jsem zmeškala tolik hodin že bych do tý školy jít měla. Ještě že vím kde jsem a je to kousek od školy.

Momentálně vcházím do třídy a všechny oči padnou na mě. Ashton se podívá zašklebí se a mluví si s klukama dál. Co mu přelítlo přes nos?

Neřeším ho a jdu si sednout do poslední lavice ale tam moc dlouho nezustanu. Přišel ke mě nějaký kluk a Štouchl mě. Vůbec ho neznám."Co potřebuješ?" řekla jsem klidně. Ale musím uznat je to celkem kus hnědé havrani vlasy a hnědé oči. "Tady sedim já vipadni.". " Vážně? Jseš tu podepsanej?"."Nebuď drzá kurva a vipadni.". "Aby ses neposral." řekla jsem s nezájmem a šla s úmyslem si někam zase sednout.

Zahlidla jsem v druhem rohu blonďáka s modrýma očima. Byl dost cute! "Ahoj můžu si sednout?" řekla jsem nesměle a Usmála se. Zaměřil na mě ty svý úžasný oči. "Jak bych mohl odmítnout tak pěknou holku." aww myslím ze do školy budu chodit častějš.

"Jsem Niall Horan a ty?" "Molly, si tu novej?" řekla jsem a podívala se na něj. "No dalo by se říct ale tebe jsem tu ještě taky neviděl". " měla jsem těžší období ale já tady nová nejsem ". Dál jsme si prostě jenom povídali o histrorkach atd. Vyměnily si čísla" já šla zpátky k Harrymu.

Vešla jsem do bytu a uviděla zmlaceneho Harryho jak leží na zemi. Přiběhla jsem k němu."Harry?! Co se stalo? Kdo ti to udě-" nestihla jsem doříct protože mě někdo silně praštil do hlavy.

Probudila jsem se na šílenou bolest hlavy a začala registrovat kde jsem. Jsem na krvavé posteli a vedle mě ještě 3 dívky. Zvedla jsem se z postele a šla k té první. Mohlo jí být tak 19. Odlepila jsem ji pásku ze rtů a ona začala brečet. Obejmula jsem ji."copak se ti stalo? Kdo ti to udělal? A co tu děláme?" řekla jsem a odtáhla se."jsem Bianka Lescottová a ty dvě dívky vedle včera přivedl ale oni nemají tep." začala brečet ještě víc. Já přiběhla k těm dívkám. Byly vážně mrtvé. Začala jsem brečet i já." Mám plán, prilepim ti zase tu pásku na pusu a az ta zrůda přijde dělej ze si mrtva já to budu dělat taky neboj. Harry mě zachrání." řekla jsem a prelepila ji pusu zpět. A lehla si na postel po asi půl hodině někdo přišel pořádně jsem se nadechla abych mohla dělat ze nedýchám.

"Tak co Harry si spokojeny? Kvůli tobě chcipla." řekl až moc známý hlas byla jsem zády k nim ale Harry s brekem přišel ke mě a já na něj mrkla. Šel vidět záblesk štěstí. "Teď tu zhniješ s nima." řekl LUKE a odešel.

Taaak holky asi udělám konec nebo nevím:D pište komentyyy děkuju :))
-bye guyz

Fuck message [CZ-story]Where stories live. Discover now