vnímá nás?..

432 23 2
                                    

****pohled Zack****
Pořád sedim u Molly a přemýšlím nad tím jestli si mě bude pamatovat. Jestli jo tak se budu stydět. Jsem vůl podělal jsem to na plné čáře.

****pohled Molly****
Už nechci vnímat všechno okolo. Nudí mě tady tenhle svět. Už nechci bojovat o přežití a proto vypnu.

****Pohled Zack****
Sklopim hlavu se slzami v očích. Hlavu mi zvedne až dlouhé pípání. Podivám se na přístroj vedle Molly. Můj vystrašený výraz mluví za vše. Ona umírá.

Rychle jsem se zvedl a běžel na chodbu. Zakřičel jsem na celou chodbu: "ona umírá!!!!"

****pohled Molly****
Slyším pípání. Je to znak toho ze jsem mrtvá? Cítím jakoby do mě někdo bodal nožem. Hrozně to bolí. A najednou přestane a já dýchám.

****pohled Zack****
Koukal jsem na to jak trpí něco jí udělali a ona se zhluboka nadechla. Seděl jsem vedle ni a říkal jí: "jestli mě slyšíš stiskni mi ruku a poslouchej. Já tě mám hrozně rád bojím se říct miluju tě protože vůbec nevím co k tobě všechno cítím.

Seš ta nejstatečnější dívka a nejkrásnější holka kterou znam. Moc bych si přála abys byla moje princezna. Ale já jsem takovej vůl že už mi asi nikdy neodpustíš.

****pohled Molly****
Slyšela jsem všechno..mám mu ale věřit?
Co když mi zase ublíží? Mám stisknout tu ruku? Dobře tu ruku mu teda stisknu..

****pohled Zack****
Vylejval jsem si srdce jakoby do větru. Myslel jsem že mě neslyší. Když v tom najednou cítím silný stisk na mé ruce. Rychle jsem zvedl hlavu a podíval se na ni. Měla ty její nejnádhernější oči už otevřené a upřeně se na mě dívala.

Nevěděl jsem co říct. Pamatuje si mě vůbec? Bojím se co řekne v tu ránu se nadechne "Já vím měl by ses omlouvat ty, ale já jsem si o to jakoby řekla. Mám tě taky možná víc než ráda. Nevím své pocity Neumím určit. Ale vím, že si tě budu pamatovat na vždy. Zacku..chtěla jsem umřít. Ale bojovala jsem pro tebe." řekla a mě se nahrnuli slzy do očí. To nemůže bejt pravda. Pamatuje si mě a má mě ráda.

Políbím jí na spánek a usměju se. Je to jediný na co se zmůžu. "Jen se ptám jak to teď snáma je? Kamarádi nebo pár?" řekl jsem nejistě.

"Mohli by jsme to zkusit. Jestli chceš?" řekla a začervenala se a otočila pohled k oknu. Bože je tak sladká když se červená. Chytl jsem její bradu a otočil jsem její obličej ke mě. "Jestli chci? Chtěl jsem vždycky." řekl jsem a spojil naše rty.

Awww.. Trošku přeslazené.. Tahle část je pro Aničku...:) užij si to:D bye guyz!:)


Fuck message [CZ-story]Where stories live. Discover now