Čauky! Tak konečně nová kapitola uff.. je toho ve škole dost tak se omlouvám<3
Od plesu uběhlo už pár dní. Jsou teď zimní vánoce, které byli zatím dost nudné. Vlastně, dneska je už 24. Což znamená že jsou Vánoce..a moje narozeniny. Skoro si na to nikdo nevzpomene.. až na rodinu, Nialla a Zayna. Někdy i kluci z týmu ale ti to vědí vždycky od Nialla. Chtěl bych aby to věděl i Harry, ale nikdy jsem mu to neřekl.
Mám pro Harryho box který jsem sám vyzdobil a do něho jsem dal hodně drobných dárků. Je tam nějaká kosmetika, jeden parfém, dvoje krásné kalhotky..jedny růžové a druhé tmavě zelené. Jsou tam nějaké sladkosti a jedna knížka.
Snad bude mít radost. Taky mu chci dopřát trochu "dominantnosti". Bude si se mnou moct dělat co chce. Už se těším na jeho reakci.
Harryho pohled:
Dneska jsou narozky Louiho!! Samozřejmě pak tu jsou ještě vánoce. Vím o Louim všechno už od sedmé třídy. Mám pro něj dokonalé překvápko. Když jsme tehdy byli tam u jezera, byl úplně v šoku. Chci tam připravit světélka, svíčky a růže. Chci být romantický. Také jsem mu koupil jednu mikinu. Je to tmavě zelená Adidas mikina, kterou mám také. Děsně rád mi jí furt bere tak teď ji budeme mít oba. Také jsem mu koupil jiné překvápko, u kterého se trošičku bojím reakce. Je brzo ráno a chci všechno stihnout. Jelikož se tady v Anglii, dárky dávají až 25. ráno, mám tedy čas. S Louim jsme si řekli že si je dáme už dneska.
Dělám jako bych nevěděl o jeho narozeninách, chci ho překvapit. Mám dneska jednu oběť, bydlí v Londýně tak vyrazím už teď.
Jméno,Oliver Weesley, 23 let, fyzicky a psychicky ubližuje dítěti. Jede v drogách. Nebude ho škoda.
Když dorazím na místo, trvá to nějakou dobu, než z nádraží dojdu k jeho Baráku. Když se chci vloupat zase zadními dveřmi, Ellie, Oliverova dcera z nich vyletí.
"Dobrý den? Kdo jste?" Zmateně se mě holčička zeptá. Je jí okolo 8 let, má všude modřiny.
"Já..já jsem opravář. Jdu vám zkontrolovat topení." Řeknu rázně.
"Aha, otec je v kuchyni." Řekla a nechala otevřeno. Někam pospíchala.Půjde nejspíš do dětského domova.. bohužel nemůžu nic dělat.
Dostanu se do domu, rozhlédnu se a přijdu k mladému otci. Ellie musel mít už v 15.
"Dobrý den jsem opravář..Black."
"Já jsem si ale nikoho neobjednal. Nejste nějak mladý?"
"Já mám brigádu. Kontrolujeme topení u všech." Zůstanu v klidu.
"Hm, kde máte nářadí?" Zpanikařím ale napadne mě skvělý nápad.
"Zapomněl jsem si ho v posledním domě, mohl by jste mi nějaké půjčit?" Chvilku přemýšlí ale pak mi vyhoví. Podá mi box s nářadím. Neseru se s tím, vezmu kladivo a udeřím ho přímo do hlavy. Kladivo pořádně umyji a vše uklidím. Napíšu dopis o Tom, jak musel odejít kvůli tomu že se nedokáže starat o dceru. Položím dopis na linku, a už jen zavolám lidi co se postarají o tělo. Mám kontakty v Londýně, jsou tu rychle. Já už jen spěchám zpátky do Doncasteru abych všechno stihnul.
ČTEŠ
𝙾𝚞𝚛 𝙳𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚢. /L.S/
Roman d'amour"Ty jsi moje kometa." Louis a Harry jsou dvě duše co se nakonec najdou ale všechny příběhy nemají happy ending .. a nebo snad ano? Harry (16) je zamilovaný do Louiho (18) a je to jeho největší tajemství. Dostanou spolu projekt který jim úplně změní...