Jsem Ellie Forstová. Je mi 17 let. Vypadám jako obyčejná holka. Hnědé vlasy, Hnědé oči, štíhlá vypracována postava a to jsem prostě já. Žiju s mámou v severní Karolíně a teď se stěhujeme do Outer Banks. Moje máma se jmenuje Rose a našla si přítele Warda. Prej spolu za mlada chodili, ale ona se pak odstěhovala. Kdyby jste se ptali, kde mám tatu, tak upřímně to bych taky ráda věděla. Nikdy jsem ho totiž nepoznala. Jsem opravdu ráda, že se stěhujeme, protože budu mít tři nevlastní sourozence. Dvě sestry a bratra. Moc se na ně těším. Snad budou v pohodě.
,,Těšíš se?" Zeptala se mě máma, když jsme jeli autem z letiště.
,,Jo a moc." Usmála jsem se.
Asi po 10 minutách jsme přijeli na místo. Byl tam opravdu obrovský dům. Co dům, vila! Máma zastavila a z vili zrovna vycházel starší muž. Mama vystoupila z auta a hned ho běžela polibit. Bylo to roztomile a hezké. Jde vidět, že se opravdu milují.
Vystoupila jsem z auta a pomalu se k nim začala přibližovat. ,,Dobrý den." Usmála jsem se.
,,Bože, to je Ellie?" Zeptal se Ward Rose.
,,Ano." Usmála se na něj moje máma.
,,Ahoj, Ellie. Určitě mi tykej. Jsem Ward." Usmál se na mě.
Po seznamení a menšího povídání jsme se vydali do domu. ,,Musim se omluvit, ale jediný kdo je doma je Wheezie. Tvoje nejmladší nevlastní sestra. Nejstarší je Rafe. Ten je teď na tréninku a pak má zápas. No a mezi nimi je Sarah. Ta je teď se svým přítelem, ale do večeře bude doma." Usmál se na mě Ward.
,,V pohodě. Jen, kde mám pokoj. Chtěla bych se nachystat a vyrazit na menší obhlídku." Usmála jsem se na zpět. Zatím mi přijde dost fajn. Je milý a hodný.
,,V prvním patře. První je pokoj od Rafa a hned vedle je od tebe. Chtěl jsem ti zařídit pokoj u holek, které jsou na druhém patře, ale tam jsou jen tři pokoje a to je naše ložnice a pokoje holek. Snad to nevadí." Řekl nervózně Ward. Mě to určitě nevadí. Jsem ráda za to, že budu mít skvělého staršího bráchu. Doufám, že budeme mít dobrý vztah.
,,V pohodě. Mě to nevadí." Usmála jsem se a vydala se do prvního patra. Říkal hned první dveře nebo až ty druhy? Myslím že první. Otevřela jsem dveře a viděla klučíčí pokoj. Aha, takže až druhý dveře. Pokoj vypadal dost útulně a hlavně tam měl dvě hokejky. Aha, takže hraje hokej. Ward Říkal, že má sice trénink a zápas, ale neříkal co dělá za sport. Tak teď už to vím. Hokej. A jen tak mimochodem, já hokej miluju. Furt se chodím koukat na různé zápasy. Dokonce umím i bruslit a trochu hokej hrát umím. Naučila jsem se to sama, ale nikdo o tom nikdy nevěděl. No každopádně si myslím, že si budeme rozumět, když hraje ten hokej. Aspoň si budeme moct o čem mluvit. Zavřela jsem dveře a pokračovala dal k druhým dveřím. Otevřela jsem je a byl to ten nejkrásnější pokoj co jsem kdy viděla. Uprostřed byla bílá velká postel. Naproti toaletní stolek, který měl kolem osvícení. Vedle postele byli dveře na terasu, za což jsem ráda, protože se mi dobře učí venku a takhle si jen hezky sednu na balkón lomeno terasu. V pokoji byli i nějaké poličky a stůl s dekoracemi. Na právo od terasy byli jedny bílé dveře a když jsem je Otevřela, viděla tu nejkrásnější koupelnu. Bože já mám svoji vlastní koupelnu. V pokoji vedle toaletního stolku byli ještě jedny bílé dveře a za nimi byla šatna, za kterou jsem taky ráda. Nikdy jsem šatnu neměla. Z toho nadšení mě vyrušil hlas.
,,Líbí se ti tvůj pokoj?" Řekla nějaká holka podívala jsem se ke dveřím a viděla malou brunetku.
,,Jo, je to tu skvělý. Ty budeš Wheezie co?" Zeptala jsem se s úsměvem.
,,Jo a ty jsi Ellie viď?" Usmála se. Vypadala fakt mile.
,,Ano. Těší mě. Hele ráda bych tě poznala víc, ale chci se tady trochu projit po okolí, tak se jdu nachystat." Usmála jsem se na ní.
,,V pohodě. Chápu. Tak si to užij, zatím." Řekla a v zapjeti odešla.
Vzala jsem si čisté oblečení z kufru, převlékla jsem se, vzala si svůj foťák a mohla jsem vyrazit.
•••
Už se procházím něco přes půl hodinu. Napadlo mě, že bych mohla na stadion, když bude mít můj bráška zápas. Dala jsem si do GPS stadion a vyrazila.
•••
Zapas začal a já si už všimla dresu s číslem 4 a na něm jméno Cameron. Hned jsem věděla, že je to on. Ještě moc nevím jak vypadá, protože přece jenom je ode mě daleko. Foťák jsem si ho přiblížila a udělala pár fotek, na kterých jsem už aspoň trochu viděla jak vypadá. Vypadal dost pohledně. Foťák jsem odložila a dál ho s úsměvem sledovala, když v tom.
,,Víš o tom, že mi očumuješ kluka?" Řekla blondýnka vedle mě. Vypadala dost namyšleně. Byla pěkná, ale taková zmalovana. Výstřih snad až ke kolenům. Prostě obyčejná Děvka.
,,Ehm a kdo je tvůj kluk?" Zeptala jsem se nechápavě.
,,Ty to snad nevíš? Jsi tady nová nebo co?! Samozřejmě, že nejlepší hráč, kapitán, král Outer Banks a ten nejkrásnější kluk tady. Cameron." Oznamila mi. No to snad ne. Můj nevlastní bratr chodí se zmalovanou děvkou.
,,Aha, tak to můžeš být v klidu. Jsem jeho nevlastní sestra." Překulila jsem očima.
,,Ou to jsi ty. Jsem Ashley" Usmála se, ale byl to takový ten falešný úsměv.
,,Jsem Ellie." Taky jsem se usmála falešně.
,,Zítra tě zvu ke mně na party. Rafe ti určitě řekne, kde bydlím." Usmála se.
,,Nevím jestli přijdu. Bude pátek a já jdu první den do školy. Určitě toho bude hodně." Špitla jsem.
,,Ale no tak, seznámiš se s novými lidmi." Usmála se na mě.
,,Dobře." Protočila jsem nad tím očima a dál sledovala zápas.
Nový příběh. Jo vím jsem blázen, že zase píšu něco dalšího, ale baví mě to vymýšlet. Snad vám to nevadí.
-Ronnie
ČTEŠ
We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}
RomanceDívka jménem Ellie se se svou matkou Rose přestěhuje do Outer banks za novým přítelem od její mami. Ellie bude mít po 17 letech dokonce tři sourozence. Co se, ale stane, když se pozná ze svým novým nevlastním bratrem. Přeskočí jiskra?