15.

807 18 2
                                    

,,A co z toho budu mít?" Řekla jsem a hlavu jsem si opřela o jeho vypracovanou hruď.

,,No třeba." Řekl a začal mi věnovat polibky na krk. Bylo to tak příjemný. Musela jsem se prostě usmát. Hlavu jsem naklonila na stranu, aby měl lepší přístup. ,,A nebo třeba, tohle.."

Řekl a svou dlani mířil pomalu přes mé ňadra, kolem podbřišku až se zastavil tam dole. Přejel mi po mém citlivém místu. Opřela jsem se zády o něj a zaklonila hlavu.

,,Líbí?" Zašeptal mi do ucha a jemně zkouslu můj ušní lalůček.

,,Ehm.." zamumlala jsem a hned potom vzdychla. Rafe to očividně vydržel protože mě hned popadl za paže, otočil si mě k sobě, chytl za pas a položil mě na kuchyňskou linku. Roztahl mi nohy a vklouzl mezi ně. Nečekal ani chvíli a přisál se na mé rty. Jeho rty byli tak jemně že jsem nemohla odolat. Ruce jsem položila na jeho zátylek a přitiskla si ho k sobě ještě blíž.

,,Je někdo doma?" Zaslechli jsme křik z chodby. V tu chvíli jsme se od sebe odtrhli a vyděšeně se jeden na druhého podívali.

,,To bude Lisa. Hospodyně. Sakra! Zůstaň tady, já ji pošlu pryč a dám ji volno." Řekl a v zapjetí zmizel.

Mezitím co odešel jsem začala připravovat těsto na lívance. U toho jsem si pustila hudbu a s úsměvem jsem dělala svou práci. Na pánev jsem dala kousek másla a potom nalila trochu těsta. Začala jsem se pohupovat do hudby a pak se zatočila. Všimla jsem si Rafa, který seděl na barové židli a hlavu měl podepřenou rukou. Zaujatě mě sledoval a usmíval se.

,,Ehm.. jak dlouho tady jsi?" Zeptala jsem se a otočila se zpět k paničce. Když si uvědomila jak mi mírně vyčuhuje zadek z košile, kterou jsem měla na sobě a Rafe mě celou dobu pozoroval, tak jsem se musela začervenat.

,,Moc dlouho ne." Ozvalo se za mnou a já se pousmala.

•••

,,Bylo to výborné. Jdu si chodit sprchu a pak musím pomalu vyjet. Pojedeš tedy se mnou, nebo budeš s tou Vivien?" Zeptal se, když dojedl.

,,Běž si hodit tu sprchu a já ji mezi tím zavolám a umiju nádobí." Usmála jsem se na něj a vzala se stolu prázdné talíře.

,,Dobře." Řekl s úsměvem, zvedl se a naklonil se ke mně aby mi věnoval jeden ze svých sladkých polibku.

Když zmizel z kuchyně tak jsem popadla mobil a vytočila Vivien.

J-Já V-Vivien

J: Ahoj holka, co děláš?
V: Čauky, ehm.. teď jsem vylezla ze sprchy, proč?
J: No, pojedu s Rafem na stadion a tak mě napadlo, jestli tam spolu nedáme sraz a zajdeme do obchodu. Potřebuji nakoupit na dnešní party.
V: Party?! Cože?
J: Jo, jsme sami a Rafe mě přemluvil.
V: a jak tě přemluvil?
J: Ehm.. není to jedno?
V: Ellie Forstová! Ty se nezdáš..
J: Tak co půjdeš?
V: Jo.
J: Tak buď u stadionu 11:45
V: ok tak zatím
J: pa

Položila jsem mobil a vyběhla do pokoje. Čekala jsem než se Rafe osprchuje a jelikož to celkem trvalo, tak jsem si vzala notebook a začala upravovat nějaké fotky co jsem zatím tady nafotila.

Po nějaké době vylezl z koupelny Rafe, jen s šedivýma teplakami, bez trika. Opakuji, bez trika. Byl naprosto k zakousnuti. Myslím si že mi to dělá už schválně. Od rána se tu promaduje bez trika. Přešel ke mně, lehl si na postel vedle mě a obejmul mě kolem pasu. Hlavu si položil na mé břicho a koukl do notebooku.

,,To jsem já?" Udiveně se na mě podíval. Na obrazovce byla zrovna fotka z prvního zapasu, který jsem viděla a byl tam Rafe jak se projíždí na ledě.

We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}Kde žijí příběhy. Začni objevovat