3.

1.1K 29 4
                                    

Rukou mi bok jemně zmáčkl a já ještě víc znervozněla. Už jsem cítila pomalu, ale jistě jeho horký dech na mých rtech. A bylo to tady. Přitiskl své rty na ty mé a začal s nimi pohybovat a přidal i jazyk. Ja jsem hned spolupracovala. Nemohla jsem odolat. Ruce jsem si spojila za jeho krkem a užívala si to.

,,10, 9, 8, 7, 6," křičeli všichni a my se libali. Proč? Proč je sakra tak sexy, božsky líba a musí to být muj bratr. ,,5, 4, 3," prosím ať to nikdy neskončí. Rafe mě stále držel ta boky, které mačkal a já mu rukou prohrabla vlasy a jemně zasáhla. ,,2, 1. Konec." Vykřikli všichni, ale nám to bylo jedno a dál se libali. Bylo to dokonalé. Nádherné vonel a ty jeho rty. Jsem si stoprocentně jistá, že kdyby tu nebyli tak se to zvrhne.

,,Hej už to je snad 20 sekund stačí." Řekl jeden z kluků a já se odhodlala konečně odtrhnout od Rafa. Navzajem jsme si udychane koukali do očí. Rafe se šibalsky usmál a olizl si rty. Prosím ať už není sexy nebo se rozteču.

,,Tak jaká byla libačka s Králem Outer Banks?" Usmála se šibalsky kamarádka od Ashley. Vážně se mě teď na to ptá. Jo byla to ta nejlepší líbačka co jsem, kdy zažila, ale to nemůžu říct. Všichni na mě koukali a jen sledovali co řeknu.

,,Ehm, To chcete Všichni tak vědět?" Zeptala jsem se poněkud arogantně.

,,Vlastně nic říkat nemusíš. Všem nám došlo jaké to bylo, když jste pokračovali." Řekl Topper a já sklonila hlavu.

Hra zase pokračovala. Rafe se libal s Ashley a já trochu žarlila, ale hned jsem přestala když jsem si uvědomila, že to je vlastně můj bratr. Ta holka od Ashley se taky s někým libala no a pak se flaška klasicky zastavila u mě.

,,Takže tvůj úkol je zamknout se do koupelny s Rafem na 5 minut." Řekl Jack. To nebude nic hrozného. Kyvla jsem a společně s Rafem jsme vstali a šli do koupelny.

,,nezapomeňte na naše pravidla." Usmál se Kelse.

,,Jaké pravidla zas?!.." zeptala jsem se znechuceně.

,,Musí padnout aspoň pusa." Mrkl na mě Topper. No a kurva. Tohle už fakt nezvladnu.

Přišli jsme do koupelny a oni nas zamkli. Chodila jsem po koupelně a rozhlížela se kolem. Byla krásná. Podobná té mojí.

,,Takže Ellie. Co máš se mnou v planu, tady v koupelně." Zašeptal mi do ucha. To snad ne. Byl u mě až nebezpečně blízko. Cítila jsem jeho horký dech na mém krku.

,,Vubec nic." Řekla jsem jasně.

,,Ale víš, že se musíme aspoň polibit, aby jsme splnili úkol, že jo?" Zeptal se a otočil si mě k sobě.

,,Jo vím. Proto to uděláme až na konci, aby se to nezvrtlo." Řekla jsem a sedla si na skříňku vedle umyvadla. Rafe se šibalsky usmal a koukl na mě. Ach ty jeho kukadla.

,,Takže si myslíš, že by se to zvrtlo jo?" Usmál se a šel ke mně blíž. Ja jen protočila očima.

,,Prosím, Rafe... přestaň se mnou flirtovat. Jsem tvoje nevlastní sestra. A-a.. máš holku. Stejně bych ti nikdy nedala." Řekla jsem a koukla jsem na své nohy. Nemohla jsem se mu prostě koukat do očí. Uchechtl se a byl už u mě téměř blízko. Jeho chladné ruce se dotkly mých kotniku a jeli podél mojí nohy víš.

,,El...Řeknu ti jedno." Řekl a byl asi 5 centimetrů od mého obličeje.  ,,Ty budeš ještě prosit, abych tě ojel." Usmal se na mě.

,,Rafe Camerone o tom silně pochybuji." Usmála jsem se na zpět. Fakt ho o nic prosit nebudu. Je to můj bratr. Prostě ne.

,,Vsadis se?" Zeptal se a já no to kývla. ,,Dobře, takže když vyhraju..." Řekl a jeho ruce stiskli pevně moje boky. Mé nohy dal tak že byli omotane kolem jeho pasu a sakra. ,,Ojedu tě ještě tolikrát až nebudeš moct mít sílu. A věř mi že já vydržím celkem dost." Usmál se šibalsky a koukl mi na rty. Tohle mě dost vzrušilo, takže jsem se kousla do rtů. Ani jsem si neuvědomila, že jsem to udělala. Usmal se na mě a zase si olizl ty svoje rty. Kurva on to viděl. Rukama sjel na můj zadek, který zmáčkl. Nemohl to vydržet a hned spojil naše rty. Bylo to dokonale. Opět jsme se začali líbat a já spolupracovala. Já vím. Je to můj nevlastní bratr, ale já mu nedokážu odolat. Je to těžké když je tak sexy. Ruce jsem si spojila za jeho krkem a dal si to užívala. ,,Nebo, že bych tě ojel hned?" Zašeptal do polibku. Prostě to musel zkazit. Odtrhla jsem se od něj a zamračila se.

,,Sakra dost... vždyť jsme prakticky sourozenci a ty máš vedle holku. Je ti úplně jedno, že by si ji podvedl?" Zeptala jsem se ho.

,,S tebou by mi to bylo jedno. Jo a my sourozenci nejsme a nikdy nebudeme." Šibalsky se na mě usmál. Chtěl mě znovu polibit, ale já ho zastavila. Seskočila jsem ze skříňky a šla ke dveřím.

,,Končím s touhle hrou! Odemkněte!" Křičela jsem a bouchala na dveře. Dveře se hned odemkli a všichni koukli na mě a na Rafa.

,,Co si ji udělal vole? Je jediná, která s tebou nechce být zamknuta v koupelně, Kamo." Zasmal se Jack. Ignorovala jsem ho a šla přes pokoj k východu.

,,Drž hubu!" Sykl na něj Rafe.

,,Rada jsem vás poznala, ale musím si jít vybalit a připravit se do školy." Usmála jsem se na ně a vzápětí odešla.

Přišla jsem do pokoje, zabouhla a zády se o dveře opřela. Pane bože, co jsem to dovolila? Líbat se s mojim novým nevlastním bratrem, kterého znám jeden den. To není dobrý. To není vůbec dobrý. Najednou mi někdo zaklepal na dveře. Protočila jsem očima a otevřela je. ,,Rafe, Nech mě na pokoji pr-" zaskočila jsem se když tam nestal Rafe, ale nějaká blondýnka.

,,Takže jses stihla seznámit s tím psychoušem jo?" Uchechtla se. ,,Já, jsem Sarah." Řekla a podala mi ruku.

,,Ehm, jo, jsem Ellie." Usmála jsem se a satřásla její rukou.

,,Můžu dal?" Zeptala se.

,,Jo jasně." Pustila jsem ji a ona si hned sedla na mou postel.

,,Za hodinu je rodinná večeře. Do té doby jsem se přišla s tebou seznámit. Tak co, co si myslíš o Rafovi a jak jste se poznali?" Zeptala se mě. Upřímně touto otázkou mě celkem zaskočila.

,,No, poznali jsme se na stadionu, případal mi trochu arogantní, ale jinak je v pohodě. Aspoň myslím." Řekla jsem.

,,Jo? Protože než si mě přivítala Řekla si, cituji: Rafe, nech mě nepokoji." Řekla. Nevím, ale Sarah mi přišla v pohodě. Mám ji to říct, nebo bude Vyšilovat? No nic zkusím to.

,,No, vedle má kamarády a hrály flašku. Přišli pro mě, ať jdu hrát s nimi, No a dostali jsme s Rafem úkol se líbat. Potom jsme se museli zavřít do koupelny a tam jsme se nechali trochu unést a poněkud vášnivě se libali." Řekla jsem zklesle. Sarah, ale nevypadala překvapeně. ,,Prosim, nikomu to neříkej." Řekla jsem vyděšeně.

,,Neboj, vlastně tak trochu jsem to čekala." Řekla a já na ní udiveně koukala.

-Ronnie

We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}Kde žijí příběhy. Začni objevovat