13.

1.1K 30 5
                                    

!Upozorňuji bude zde scéna 15+!

Rafe se zpět podíval na mě a Řekl ,,Taky tě chci políbit. Chci tě zlibat celou.." naklonil se k mému uchu a dodal. ,,Tak vypadneme."

,,Rafe.. víš, že to nejde. Hledali by nás." Řekla jsem a sklopila hlavu.

,,Ani si nás nevšimnou." Řekl a já k němu zvedla hlavu. Rafe se koukal někam za mě. Když jsem se otočila tím směrem kam koukal tak jsem si všimla, jeho kamarádů, jak mu něco ukazují. ,,Něco zařídím, pak tě najdu a vypadnem. Slibuju." Řekl a já kývla. To už odcházel ke klukům.

Vydala jsem se k baru, když najednou do mě vrazil nejakej blonďák.

,,Bože, promiň.. já.. spěchal jsem a.. počkej nejsi ty Ellie? Nevlastní sestra Sarah Cameronovy?" Zeptal se a já kývla. ,,Jsem Jj." Usmál se a podal mi ruku, kterou jsem hned přijala.

,,Ellie, ale to už víš." Uchechtla jsem se.

,,Někdy se stav se Sarah, rádi tě všichni pozname, ale teď spěchám. Neviděla si Sarah?" Zeptal se.

,,Jo, teď začala tančit s Wheezie." Řekla jsem a ukázala na parket. Jj se, ale koukal za mě.

,,O kurva... tamhle je tvůj brácha. Teda.. Nevlastní. Musím zmizet. Zatím." Řekl a hned zmizel. Já jsem se otočila a uviděla Rafa s jeho kamarády. Šli přímo tam kam Jj.

Nedalo mi to a šla jsem rovnou za němi. Po chvilce začali Jje chytat a já se skoro nestíhala. V dálce jsem viděla jak Vběhli na záchody. Měli velký naskok, takže jsem čekala, že už přijdu pozdě, ale zrovna když jsem přiběhla tak Kelse držel Jj a Rafe se připravoval na to že mu nakope.

,,Tak co Maybanku? Co tady děláš? A hlavně mi řekni proč jses kurva motal kolem mojí ho-... ségry Ellie?!" Řekl naštvaně Rafe. Stála jsem za rohem a poslouchala. ,,Tak mluv!"

,,Camerone, nechroť to. Jsem tady jako číšník. Jo a Ellie, No tak to už určitě víš. Máme Sarah. Teď potřebujeme získat k Plebs ještě Ellie a bude to kompletní." Řekl Jj a Slyšela jsem jak se směje. Do toho se začali smát všichni kluci.

,,Vtipné Maybanku... velice Vtipné. Hele umíš ty hokej? Víš máš takovej černý puk na ledě a hokejku. Když se do toho opřeš a vystreliš, tak puk poletí takovou rychlostí, že ti tu držku rozjebe. A co myslíš... já to umím. Taky proto jsem kapitán že jo.." Uchechtl se Rafe. Zněl fakt arogantně. Tohle jeho chování nesnáším.

,,Už se na to těším... a víš na to ještě? Až ta tvoje Ellie bude vzdychat moje jmé-." Nestihl to doříct a Slyšela jsem hlasitou ránu a vykřiky kluku.

V tu chvíli jsem tam vběhla dovnitř. Kelse furt držel Jj a Rafe se zrovna napřahoval, že dá Jjovi zase pěsti, ale v tu chvíli jsem se postavila, před Jje.

,,Rafe, ne! Přestaň!" Křičela jsem na něj.

,,Co tu děláš?! Běž pryč. Ještě se ti něco stane." Řekl a chtěl mě dat bokem, ale já se nedala.

,,Ne! Kurva, co to s tebou je?! To jako plánuješ mlátit lidi na potkani?" Zeptala jsem se naštvaně.

,,Nepleť se do toho. Neznáš ty spory mezi námi. A fajn, když ti to tak strašně vadí...Jacku, dokonči to za mě." Řekl a uhl, aby se místo něj postavil Jack.

We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}Kde žijí příběhy. Začni objevovat