2.

1.1K 27 5
                                    

Po nějaké době co zápas skočil mě Ashley tahla bůh ví kam. Najednou k nam naproti šel Rafe. Vím, že to je můj nevlastní bratr, ale je sakra krásný. Ještě k tomu z blízka.

,,Ahoj, lásko." Řekla Ashley a vtiskla mu polibek. Rafe se potom hned podival na mě a šibalsky se usmál.

,,Tvoje nová kamarádka?" Ukazal na mě.

,,No To je Ela, ta tvoje nová sestra." Při těchto slovech co Ashley Řekla se Rafe mírně zamračil.

,,Jsem Ellie ne Ela.." protočila jsem očima.

,,Je krásná, určitě bude nová Královna Outer Banks." Oznamila Ashley.

,,To je snad jasné ne? Přece jenom přisrala se nám do rodiny Cameonu, takže už teď je královna jako Sarah." Řekl znechuceně Rafe. Jak jako přisrala do rodiny. Dělá si ze mě prdel?!

,,Tak oba, ale víme, že na mě nemá, já budu vždycky královna." Uchechtla se arogantně. Rafe se na ní podíval a falešně se usmál.

,,Ashley ty královna nejsi a nikdy nebudeš. To že s tebou chodím nic neznamená..." Řekl ji arogantně.

,,Děláš si ze mě prdel?! Jdi do pice Rafe!" Vykřikla po něm Ashley a odešla. Rafa to nějak netrapilo jen protočil očima a pak se podíval na mě.

,,Já jsem se vám nepřisrala do rodiny..." Řekla jsem zklesle.

,,A co si tím padem udělala?" Přistoupil ke mně blíž a koukal mi hluboko do očí.

,,Nic... nemůžu za to že se tvůj táta zamiloval do moji mami." Řekla jsem opět zklesle. Na to nic neřekl otočil se a odešel. Hned jsem za nim běžela.

,,Počkej! Počkej! Pujdeme domů spolu?" Usmála jsem se na něj a pokračovala s ním v cestě.

,,Hele El... nemusíš se ani snažit a myslet si že budeme skvělý kamarádi a "nevlastní" sourozenci. To ti říkám na rovinu, ale mám tu auto. Tak nasedni a já tě hodím domů. Po cestě ještě naberu kámoše." Řekl a klíčkem odemkl černý range rover. Nesnáším, když mi někdo říká El! No, ale budu to ignorovat. Každopádně mrzeli mě ty jeho slova, ale na to jsem už nic neřekla a sedla si na místo spolujezdce.

•••

Celou cestu bylo trapné ticho proto jsem se nahla k rádiu a chtěla pustit písničky, když v tom.

,,Pustím rádio." Řekl ve stejnou chvili kdy se mé prsty blížili k rádiu. Omylem jsme se dotkli a mým tělem proběhla elektřina. Podivali jsme se na sebe a já hned pohledem uhla a podívala se ven.

Pohled Rafa

Mým tělem proběhl elektrický šok. Podíval jsem se na ní a ona pohledem uhla. Bože proč zrovna ona musí být tak nádherná. V životě jsem neviděl někoho krásnějšiho. Musím ji získat. Fakt že musím. Je mi jedno, že to je vlastně moje nevlastní sestra. Prostě ji ojedu. Určitě po mně touží, tak moc jako já po ní, ale udělám to tak, že  ona bude prosit, abych ji ojel.

•••

Přijel jsem k Toppovemu domů, kde už čekal Topper, Jack a Kelse. To jsou mojí nejlepší kámoši. Když se podívali na Ellie, tak udelali ty jejich klasické šibalské úsměvy. Kurva ja jim asi rozmlatim držku.

Sedli si do auta a hned vspustili.

,,Heleme se. Novej úlovek, Rafe? Ty vole, ale ta fakt je! Podělíš se s náma, že jo?" Zeptal se Jack a já rudl vzteky.

,,Kamo, kde si ji našel? Ta musí být nová ne? Celý Outer Banks už si ojel tak jezdíš mimo ostrov pro nové?" Zeptal se Topper. Teď už jsem fakt vybouchl a jebl vztekem do volantu. Ellie se trochu lekla. Byla fakt roztomilá.

,,Držte laskavě huby! To je ta... no.. však víte. Nevlastní sestra. Ellie." Řekl jsem klukům.

,,Uhuhuuuu! Tak to se mění situace. Nechám si ji pro sebe." Řekl Jack. Už jsem po něm chtěl vyjet a říct mu něco, ale Ellie spustila dřív.

,,Tak hele! Jen aby jste věděli, tak se mě z vás nikdo nedotkne jinak vám z toho co máte dole udělám smažené vajíčka a věřte mi, že jsem toho kurva schopná! Jen se na mě podivej a máš do zbytek života peklo!" Vykřikla naštvaným hlasem El. Musel jsem se jemně usmát, protože jim to fakt nandala. Ona je tak sexy když je naštvaná. Uhuuuu. Asi ji budu často rozčilovat. Kluci po tomhle už mlčeli.

Pohled Emily

Přijeli jsme domů. Rafe se seznámil s moji mámou a nakonec společně s klukami zmizel v prvním patře. Takže šli asi do pokoje.

,,Vy jste se našli jo?" Zeptal se mě Ward.

,,No, šla jsem se podívat na stadion a nějak jsem se seznamila s Ashley a pak s Rafem, tak mě vzal domu." Usmála jsem se na ně.

,,Ahaa. To jsem rád, že tě nenechal tam." Uchechtl se. ,,Přišli ti všechny věci z domu. Už je máš v pokoji." Usmál se na mě.

,,Dekuji." Usmála jsem se a vyrazila nahoru do pokoje.

•••

Už něco přes půl hodky uklízím v pokoji a slyším vedle v pokoji hlasitou hudbu. On snad slaví nebo co. Najednou mi někdo zaklepal na dveře.

,,Dále.." Řekla jsem a dveře se otevřeli. Stala tam Ashley a ještě jedna holka.

,,Ahoj, pojď za nama vedle. Hrajeme flašku." Usmála se na mě. Upřímně chtěla jsem Rafa trochu poznat, takže jsem kývla a šla.

Když jsme otevřeli dveře, tak kluci popijeli.

,,Co tu sakra dělá?" Zeptal se naštvaně Rafe. Jo ten mě asi mít rád nebude.

,,Pozvala jsem ji na flašku. Aspoň ji lépe poznáme." Řekla Ashley a Rafe protočil očima. Zajímavé jak se rychle usmířili po té hádce na stadionu.

Seděla jsem mezi Rafem a Jackem. Hra probíhala v celku v pohodě do té doby než napadla na mě.

,,Takže pravda nebo úkol?" Zeptal se Kelse.

,,Pravda." Řekla jsem.

,,Kolik vztahu jsi měla?" Zeptal se po zamyšlení.

,,Žádnej." Odpověděla jsem sebejistě. Opravdu jsem nikdy s nikým nechodila, ani s nikým nespala maximálně jsem se s někým libala.

,,Cože? Ty jsi nikdy s nikým nechodila? Vždyť po tobě museli všichni letět." Zeptal se nechápavě Jack.

,,No je pravda, že na bývalé škole mě všichni chtěli, ale já na vztahy nejsem." Řekla jsem.

,,Takže máš ráda jednorázovky?" Uchechtl se Jack a projel si mě pohledem.

,,Zdržuji se odpovědi..." Řekla jsem a všichni se začali smát.

Hra dal pokračovala nějak normálně až opět do té doby než flaska padla na mě.

,,Chci pravdu." Řekla jsem Topperovi.

,,Ne, ne, ne. Ty asi moc naší hru neznáš. Když jsis vzala pravdu, tak po ni musíš mít 2 úkoly." Usmál se šibalsky a kurva. ,,Takže tvůj úkol je aby jses libala 10 sekund" zastavil se. Jo to zvládnu. Jen se budu a někým líbat 10 sekund. ,,S Rafem." Řekl Topper a já vykulila oči. Rafe se jen uchechtl a já znervozněla.

,,Cože?! Vždyť je to můj brácha a navíc má holku, která je ještě k tomu taky." Řekla jsem vyděšeně.

,,Je to tvůj nevlastní bratr. Prakticky není tvůj nic. A to že se mnou chodi nic neznamená Ellie. Je to přeci jen hra." Zasmala se Ashley. Ona si snad dělá srandu. Hra?! Vždyť ji prakticky podvede se mnou.

Z mojich myšlenek mě Přerušila něčí ruka na mém boku. Ruka Rafa bože! Díval se mi hluboko do očí a po tom na rty.

-Ronnie

We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}Kde žijí příběhy. Začni objevovat