,,Ty, ty... prostě v první moment jsem si myslel, že tě chci jen dostat a papa. Ale, ale nee.. ty, jsi jiná. Jsi krásná, sexy, milá, roztomilá, chytrá a dokonalá. Neumím si představit, že bych se musel dívat na jiného který tě má. Proto, všem vyhrožuju a odhanim je od tebe. Můžeš být jenom moje. To je pravidlo." Řekl mile. Kde se to v něm všechno bere. Bože. Nejsem něco co může vlastnit, ale přitom to vlastně není špatný nápad. Usmála jsem se na něj, ale nic neříkala. Jeho chladná ruku mě pohladila po tváři a druhou ruku mi položil na bok s kterým si mě přitiskl blíž k tělu. Dech se mi začal zrychlovat. Za to co Řekl bych ho chtěla polibit, ale nevím jestli to je dobrý nápad. ,,Chci aby jsi mě polibila, El." Zašeptal mi blízko obličeje. Sakra co to se mnou dělá. Udělám to! Udělám! Chceme to přece oba ne? Své ruce jsem teda omotola kolem jeho krku a Přejela mu po vlasech. Přerušila jsem mezi námi to mezeru a spojila na rty. Rafe mě obymal kolem pasu a já ho kolem krku. Ten polibek byl zvláštní. Jiný. Takový kouzelný. Naše rty do sebe zapadali jako puzzle. Byl to sice polibek, ale hodně dlouhý. Prakticky trval do té doby než nám nedošel dech. V tu chvíli jsme se od tebe odtrhli. Rafe se čelem opřel o to mé a zhluboka dýchal jako já.
,,Rafe? S kým si to tam nahoře?" Zaslechli jsme hlas od Warda. Nejspíš byl na zahradě. V tu chvíli jsem se rychle schovala za zábradlí ať mě nevidí.
,,Eeh, No s nikým.. asi-asi se ti něco zdálo." Řekl zakoktaně Rafe a já jsem se po čtyřech plazila do svého pokoje. Ward už nic neřekl a Rafe šel také do svého pokoje. ,,Dobrou noc." Zaslechla jsem něžný hlas od Rafe. Otočila jsem se na něj a usmála se.
,,Dobrou." Řekla jsem a zalezla do pokoje.
•••
Ráno Sobota
Čekala jsem nachystaná vyjít z mého pokoje do kuchyně na snídani. Proč jsem vlastně Čekala? Abych se uklidnila. Celou noc jsem nespala a myslela na Rafa. Mám strach z toho jak to teď bude. Jak se bude chovat, když ho potkam? Ptám se sama sebe. No nic jdu do toho. Opatrně jsem otevřela dveře a pomalu jsem vyšla z pokoje a vydala se do kuchyně na snídani.
S kuchyně jsem slyšela par hlasu, jako je Ward, Rose a Sarah. Rafa jsem naštěstí neslyšela, takže doufám že tam nebude. Vešla jsem dovnitř. Dech se mi hned zastavil když jsem viděla Rafa jak obyma Ashley. Když mě Rafe uviděl nějak znervozněl a odtahl se od Ashley. Nervózně se usmál na Ashley, ale nikdo to neřešil.
,,Dobré ráno, zlato" pozdravila mě s úsměvem máma. V tu chvíli jsem Přerušila oční kontakt s Rafem a usmála se na mámu.
,,Dobré ráno všem." Řekla jsem s falešným úsměv.
,,Posaď se Ellie. Jak jses vyspala?" Zeptal se mě Ward a já si sedla vedle Sarah.
,,Skvěle." Usmála jsem se ironicky, ale nikdo si toho nevšiml až na Rafa.
,,Asi si říkáš, co tady dělám co?" Uchechtla se Ashley. Ne absolutně mě to nezajímá ty plastická kravo.
,,Hm?" Zamumlala jsem.
,,Dnes máme s Rafem výročí." Usmála se a polibila Rafa. Asi ji brzo urvu ty jeji napíchané rty!
,,Vážně? A jak dlouho spolu jste?" Zajimala jsem se a falešně se usmála na Rafa, který ještě neřekl ani slovo.
,,4 měsíce." Usmála se na mě. Kousla jsem si do sendviče co jsem měla na stole a málem vybuchla smíchy.
,,A bez podvádění jste spolu jak dlouho?" Zasmála jsem se a Sarah prskla smíchy.
,,Co prosím?" Zeptala se naštvaně.
,,Nic to byl vtip. Ha ha." Řekla jsem a koukla na Sarah, která se smála.
,,Dost nepovedený vtip." Zamumla. Neřešila jsem jí a prostě ji ignorovala.
,,Ellie, půjdeš dnes se mnou za mými přáteli?" Zeptala se mě Sarah přede všemi.
,,Sarah! Něco jsem ti říkal!" Řekl naštvaně Ward a já je nechápavě sledovala.
,,Nezasahuj ji do toho prosim" konečně promluvil Rafe. Bravo.
,,O co vám jde. Jsou normální. Jen nemají tolik peněz co my." Řekla naštvaně Sarah.
,,Zakazují ti to. To že ti vymyl mozek ten tvůj John neznamená, že ji ho vymyje i Ellie. A Ellie, tobě zakazují se s němi zesnamovat." Řekl naštvaně Ward. Upřímně měla jsem z něj trochu strach. Co si, ale o sobě jako mysli?! Sarah se naštvaně svedla od stolu a odešla.
,,A co budeš dnes dělat ty Rafe?" Zeptala se moje máma asi chtěla uklidnit tu situaci.
,,Půjdu na led. Chci potrenovat."
,,Cože, to spolu jako dnes nebudeme?" Zeptala se Ashey. Neměla jsem naladu poslouchat ty dva. Proto jsem se vydala na odchod.
,,Však ty jsi nějakou zábavu najdeš." Zamumlal ji Rafe.
,,Nebo jdi třeba za Jackem, ten se ti bude věnovat určitě rád." Řekla jsem když jsem mizela z kuchyně. Slyšela jsem jak se Rafe uchechtl a já musela taky. Ona raději nic neřekla.
•••
Po snídani jsem utekla z domu. Nechtěla jsem Rafa vidět. Očividně to včera pro něj nic neznamenalo. Procházela jsem se se svým foťákem po pobřeží a fotila vše co mě zaujalo. Kašlu na to. Musím si sni promluvit. Proto jsem se sebrala a vyrazila na stadion.
•••
,,Dobrý den, dnes to tu není pro veřejnost." Oznamil mi pan u vchodu.
,,Já vím, jen nevíte jestli je tady Rafe Cameron?" Zeptala jsem se.
,,Proč se ptáte?"
,,Je to můj bratr." Oznamila jsem.
,,Ouu, v tom případě jste tady vítána stále." Usmál se a pustil mě dovnitř. Vešla jsem a šla rovnou k ledu. Než jsem přicházela slyšela jsem rány jak puk narazí do mantinelu. Přistoupila jsem blíž a sledovalo jak Rafe trénuje. Udělala jsem par snímků do té doby než si mě všiml. Přibruslil ke mě a opřel se o mantinel.
,,Ahoj, co tady děláš?" Řekl zvláštním hlasem.
,,Ahoj.. no přišla jsem si promluvit."
,,Promluvit o čem?" Zajímal se. Tak o čem asi.
,,No.. víš ten včerejšek. Přišlo mi to takové, No vsak víš a pak se ráno po tobě pláži Ash-" zamumlala jsem než mi skocil do řeči.
,,El, vždyť to byla jen pusa nic víc.." Uchechtl se. To je fakt kretén. Prostě mi jen pomotal hlavu. Zase.
,,No, tak tím pádem ti už může být jedno, jestli se s nějakým klukem budu vydat nebo ne!" Řekla jsem naštvaně otočila jsem se a odcházela.
,,Počkej, El! Stůj!" Vykřikoval za mnou.
,,Neříkej mi El! Kreténe." Zakřičela jsem po cestě a ukázala mu prostředíček.
-Ronnie
ČTEŠ
We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}
RomanceDívka jménem Ellie se se svou matkou Rose přestěhuje do Outer banks za novým přítelem od její mami. Ellie bude mít po 17 letech dokonce tři sourozence. Co se, ale stane, když se pozná ze svým novým nevlastním bratrem. Přeskočí jiskra?