Zrovna jsem na cestě na stadion a činila mi nějaká zpráva na mobilu.
~
@rafecameron : Zlato u vchodu řekni, že jdeš za mnou a oni tě pustí. Pojď za mnou do šatny než zápas začne. Už se na tebe těším❤
~
Nad zprávou jsem se jen usmála a pokračovala dal v cestě, když najednou se u mě objevila Ashley.
,,Tak tady jsi... kam pak?" Usmála se arogantně.
,,To ti může být jedno ne?" Řekla jsem a pokračovala dal v cestě. Jenže tak kráva mě pronásledovala.
,,Jdeš za ním co?" Zeptala se.
,,Za kým myslíš?" Zeptala jsem se nechápavě.
,,Za mojim Rafem." Řekla naštvaně.
,,Pokud vím, tak tvůj není." Řekla jsem s úsměvem.
,,Něco si zapamatuj. Vždycky byl můj, je a bude... Co s nim máš?! Ani se ho nedotknes, jasné?" Řekla výhružně a povrchně.
,,O co ti jde?! Nic s nim nemám... je to můj brácha." Řekla jsem jasně. ,,A vůbec, nech mě.. můžu si dělat co chci. A teď mě omluv spěchám." Řekla jsem a rychlou chůzi jsem se od ní zdalovala.
•••
,,Tamhle rovně a první dveře v pravo." Řekla mi paní co stála u vchodu. S úsměvem jsem kývla a vydala se směrem, kterým mým Řekla.
Když jsem došla na místo, tak byli dveře otevřené a v nich spoustu vysmatých hokejistů. Dokonce jsem zahlédla i ho. Rafa. Ten si mě hned všiml a šel ke mně.
,,Ahoj." Řekl s úsměvem, obejmout mě kolem pasu a vyzdvihl. Byl skvělý pocit, že jsme nemuseli nic tajit.
,,Ahoj.." zašeptala jsem mu do ramena. Pustil mě na zem a otočil na kluky.
,,Hoši tohle je moje holka. Ellie." Usmál se Rafe. Všichni se na mě obratili a usmáli se.
,,Našemu Cameronovy se zlepšil vkus! Konečně!" Křikl nějaký blonďák. ,,Vypadá rozumně a mnohem lip než ta plastická barbie Ashley." Uchechtl se a já se zaculila a začervenala.
,,Je nejlepší." Dodal Rafe a mrkl na mě.
,,Těší nás. Doufám, že nám budeš chodit fandit." Řekl další.
,,Jasně." Usmála jsem se. ,,A taky mě těší." Dodala jsem.
,,No nic. Hoši hned jsem zpátky." Řekl Rafe a popadl mě za ruku. ,,Pojď." Řekl a takhl mě ven z šatny. Zastavil se až za rohem kde nikdo nebyl. Opřel si mě o stěnu a usmál se. ,,Dostanu, pusu pro štěstí?" Zeptal se a našpulil rty. Já jsem se jen uchechtla a věnovala mu menší polibek na tvář. ,,Ale no tak! Dej mi pořádnou pusu." Odfrkl.
,,A zasloužíš si to?" Zeptala jsem se.
,,Já vždycky. Navíc, takhle se mi bude víc dařit. Fakt! Uvidíš..." Řekl a naklonil se ke mně.
,,Ne, ne, ne... počkej. Pusu dostaneš, když dáš gól ne? To zní fér." Zasmala jsem se. Rafovi to očividně vtipné nepřišlo, protože mě ještě víc prorazil ke zdi.
,,Seru ti na to." Řekl a přitiskl své rty na ty mé, s kterýma začal hned pohybovat. Musela jsem se jemně usmát, ale spolupracovala jsem. Jinak to prostě nešlo.
•••
Začala první třetina. Rafe mi říkal, že je tenhle zápas důležitý. Když výhradou tak postupují někam dál. Tím pádem by se o něm dozvěděli lidi a časem by mohl hrát profesionálně.
Seděla jsem hned za střídačkou. Těsně předtím než měl Rafe střídat se na mě otočil a poslal mi pusu. Musela jsem se uculit.
Prvni třetina skočila 0:0. Bylo to napínavé oba týmy měli spoustu šanci, ale neproměnili je.
Při třetí třetině to byla remíza. 2:2. Jeden gól dal dokonce Rafe. A byla jsem na něj fakt pyšná. Nakonec bylo prodloužení, ale ani jeden tým nedal gól, takže přišli nájezdy. První jel hráč z týmu od Rafa. A dál gól. Všichni začali jásat. Protihráč gól nedal. Takže jsme měli šanci, jenže hráč od Rafa, tentokrát gól nedal. Nakonec dal jeden gól hráč z jiného týmu. Takže to bylo 1:1. Poslední nájezd jel Rafe. Takže teď nebo nikdy. Rafe se rozjel. Jel s pukem kliky haky a těsně před brankářem naznačil střelu, pak se otočil a střelil přímo do branky backendem. Ten pocit co jsem cítila, byl úžasný. Měla jsem v sobě armádu motýlku. Všichni začali jásat a spoluhráči od Rafa se k němu rozjeli a radostí po něm skočili. Přiběhla jsem na střídačku. Rafe si mě všiml a rozjel se ke mně. Po cestě odhodil přilbu a rukavice. Přijel k střídačce, chytl si mě za boky, nadzvedl mě a já ho obejmula. Otočil se se mnou na ledě a já ho políbila. Bylo to krásný. Přesně to co by každá holka chtěla.
,,Byl si skvělý, jsem na tebe pyšná." Usmála jsem se a znovu ho obejmula.
•••
Slunovrat Čtvrtek
•••Stojím ve svém pokoji a koukám na sebe do zrcadla. Mám na sobě bílé šaty a vlasy sepnuté v upraveném drdolu.
V odrazu v zrcadla si všimnu jak mě pozoruje z terasy Rafe. Byl opřeny o Fatra dveří a ruce měl zastrčené v kapsách od černých kalhot. U jeho černé košile měl odepnuté dva knoflíky nahoře a jeho jemné vlasy mu spadaly do obličeje. Byl fakt sexy.
Stále jsem k němu byla otočená zády, ale nepřestala ho sledovat v zrcadle. Rafe se odtáhl od futer a pomalým krokem šel ke mně. Když ke mně došel, tak své ruce omotal kolem mého pasu a hlavu si položil na moje rameno. Nepřestali jsme se sledovat. Začal mi jemně foukat na krk a já zaklonila hlavu. Začal mi věnovat polibky na krk a směřoval až k mému uchu, kde mě taky polibil.
,,Jseš nádherná." Zašeptal a znovu mě polibil na krk.
Najednou se otevřeli dveře v nich stala Sarah.
,,Já to věděla!" Dodala, vešla dovnitř a zabouchla za sebe.
Jo..tohle nedopadne dobře.
-Ronnie
ČTEŠ
We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}
RomanceDívka jménem Ellie se se svou matkou Rose přestěhuje do Outer banks za novým přítelem od její mami. Ellie bude mít po 17 letech dokonce tři sourozence. Co se, ale stane, když se pozná ze svým novým nevlastním bratrem. Přeskočí jiskra?