12.

912 23 4
                                    

Rafe se ode mě hned odtrhl a dělal jakože nic.

,,Tak začněte... mate co vysvětlovat." Řekla Sarah poněkud neutrálně.

,,No.." začal Rafe a u toho se podrbal na zátylku. ,,Mám ji rád, Sarah. Opravdu. Nikdy jsem neměl nikoho rád tak jako jí. Vraždil, bych pro ní. A-a.. ona ani neví, že jsem diky ní lepším člověkem." Skončil Rafe a podíval se na mě. Já i Sarah jsme na to koukali s otevřenou pusou.

Vážně to řekl? To je to nejhezčí co o mě kdo kdy řekl.

,,Já vím. Všimla jsem si toho už od chvíle co se sem Ellie přestěhovala. Jsem přece tvoje sestra ne? A i když se moc nemusíme, tak tě znám moc dobře na to, abych věděla, jestli říkáš pravdu." Mrkla s úsměvem na Rafa. ,,Nebojte neřeknu to nikomu, ale počítáte s tím, že se to stejně jednou všichni dozví, že jo?" Zeptala se Sarah.

,,Jo, jo víme. Ale s nim budu riskovat všechno." Řekla jsem jasně a s úsměvem jsem koukla na Rafa, který mě sledoval. Naklonil se ke mně a polibil mě něžně na čelo.

,,Wow, Vážně vám to sluší. Hlavně už není konečně s tou kurvou." Uchechtla se Sarah a já s ní. Rafe jen otráveně protočila očima a já se k němu natiskla. ,,Hlavně to s ni neposer, Rafe." Dodala Sarah.

,,neboj budu se snažit." Usmál se a přitiskl si mě víc k sobě.

,,Doufám, každopádně za 5 minut vyrážíme, tak buďte dole." Oznamila nám a odešla.

Otočila jsem se na Rafa a své ruce jsem si spojila za jeho krkem. Rafe si své svalnate ruce omotal kolem mého pasu a sledoval každíčky detail na mém obličeji.

,,To co si řekl bylo krásný. Myslel jsi to vážně?" Zeptala jsem se.

,,Co myslíš?" Usmál se a polibil mě. Já jsem mu polibek opětovala a on se poté opřel svým čelem o to mý. ,,Myslel jsem to smrtelně vážně." Řekl a pohladil mě po tváři. ,,Tak co, jdeme?" Zeptal se a já kývla.

•••

Celá naše "Rodina" přišla a nějaký muž nás představil.

,,Dámy a pánové, Rodina Cameronovy." Řekl. Lidi si asi myslí, že se Ward s moji mámou vzal či co, ale neřešila jsem to. I kdyby si ho máma vzala budu Forstová, vždycky. Teda pokud můj vztah s Rafem nebude, tak dlouhý, že by si mě chtěl vzít.

Celou dobu jsem šla po boku Rafovi. Oddělili jsme se od "Rodičů" a šli spolu k baru.

,,Co si dáš?" Zeptal se mě.

,,Ehm..asi jen víno." Řekla jsem a Rafe mi objednal víno. Sobě objednal něco tvrdčího.

Když nám to číšník podal, tak si se mnou Rafe cinkl a zašeptal: ,,Tak na nás." Usmála jsem se a usrkla si vína.

,,Nazdárek hrdličky." Slyšela jsem za mnou dost známý hlas. Vivien. S vykulenyma očima jsem se na ní otočila.

,,Sklepni! Může tě někdo slyšet." Řekla jsem vyděšeně.

,,Počkej, Počkej... ona to vi?" Zeptal se Rafe a u toho ukázal na Vivien.

,,Jo vím to, Camerone. Díky mě jste vlastně spolu. Já jí přemluvila, ať si s tebou promluví. Neboj vaše tajemství je u mě v bezpečí." Usmála se a mrkla na Rafa.

,,Tak to jsem ti dlužníkem." Řekl a pak se na mě podíval.

,,Co? Snad ti to nevadí, že jsem jí to Řekla?" Zeptala jsem se nejistě.

,,Jasně, že ne... ja jsem to vlastně taky někomu řekl a neví to jen jeden." Řekl a poškrábal se na zátylku.

,,Já vím celý hokejový tým." Uchechtla jsem si.

,,No ne jen oni.."

,,A kdo?" Začala jsem vyšilovat.

,,No Topper, Kelse a Jack." Řekl a já na něho vykulila oči. ,,No, co?! Musel jsem se pochlubit s kým chodím." Řekl a já se usmála.

,,V pohodě, jen doufám, že to nerozkvakaji." Zasmála jsem se a Rafe záporně zakyval hlavou.

,,Půjdu za nima, pak si tě najdu." Usmál se a zmizel.

Otočila jsem se na Vivien a uculila se. Ta sledovala jak Rafe odchází.

,,Holka, ty máš fakt štěstí. Tak sexy kluk se nenajde jen tak." Řekla a já do ní se smíchem trochu drcla.

,,Sklapni!!" Zasmála jsem se.

,,Pojď, jdeme pařit.." Zasmála se a táhla mě mezi lidi.

•••

Tancovali jsme, užívali si a já pořád viděla jak po mě Rafe pokukuje. Najednou se u mě objevila Sarah.

,,Holka Pojď s někým tě seznámím." Řekla a táhla mě pryč od Vivien.

,,Pak si tě najdu!" Stihla jsem ještě zakřičet na Vivien.

Sarah mě dotáhla k nějaký tmavovlasy holce.

,,Takže, sestřičko... tohle je moje nejlepší kamarádka Kiara. Kie, tohle je Ellie. Moje nevlastní sestra." Usmála se Sarah. Ta Kie se ani neptala a obejmula mě.

,,ráda tě poznávám." Řekla vesele a odtahla se ode mně.

,,Já tebe." Také jsem ji věnovala úsměv.

Takhle jsme se povídali než přišel Rafe.

,,Nazdat Kie.. doufám, že jste tady se Sarah nedovedly ty plebsaky, Vážně dneska nemam náladu na ty jejich kecy." Řekl arogantně a povrchně. Takového jsem ho neznala. Nebo Teda znala ale před tím. Nejspíš se takhle chová furt, ale ne ke mně.

,,Nestarej se." Prskla na něj Kie.

,,Nebo co?!" Udělal k ni krok Rafe.

,,Rafe, Přestaň se takhle chovat! Co s tebou je?!" Okřikla jsem ho. Rafe se na mě otočil a chytil mě za ruku.

,,Pokud dovolíte, ukradnu vám Ellie." Řekl směrem k Sarah a Kiaře.

Tahl mě mezi lidi, kde všichni tančili. Zastavil se mezi nimi a omotal mi ruce kolem pasu a já mu kolem krku.

,,Proč se chováš tak povrchně, před ostatními, ale se mnou si jiný? Hodný a milý..." zeptala jsem se.

,,Chovám se úplně normálně." Řekl a já protočila očima.

,,To ti přišlo normální jo?" Zeptala jsem se.

,,Ellie.. prostě k tobě se tak chovám, protože tě mám rád a záleží mi na tobě." Řekl a já se musela usmát.

,,Chci tě políbit." Řekla jsem. Rafe se začal rozhlížet, jestli nás někdo známý uvidí. A zrovna na nás měli krásný výhled Ward a moje máma. Máma se koukala tak zvláštně a Ward se culil. Vypadal, že je rád, že si s Rafem rozumíme.

Tak co líbí se vám zatím příběh?

-Ronnie

We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}Kde žijí příběhy. Začni objevovat