,,Jak jako čekala?" Zeptala jsem se.
,,Holka, Rafe má sice holku, ale jejich vztah je jen o podvádění. Byla jen otázka času, kdy tě omamý svým šarmem." Řekla a já na ní vykulila oči.
,,Ne, ne, ne, on mě neomamyl. Vůbec! Je to můj bratr. A, a.. hnusý se mi. Je, je, tak...tak...vysoký a má krásné modré oči." Co to ze mě sakra vypapadlo! Zakryla jsem si pusu, ať už raději držím hubu. Sarah se jen uchechtla.
,,A pak, že tě neomamyl, co kočko?" Usmála se na mě a já si dala hlavu do dlaní. Sakra, sakra, sakra! Jak on to dělá?!
•••
Nastala večeře a já jsem šla společně se Sarah dolu do jídelny. V jídelně už všichni seděli. Včetně Rafa. Sedla jsem si s klukem ke stolu, ale nedošlo mi že přímo na proti Rafa.
,,Takže, jsem strašně rád, že jsme se tady takhle sešli jako rodina. A tím chci do rodiny přivítat moji milovanou Rose a její krasnou dceru Ellie, na zdraví!" Řekl Ward a všichni jsme pozvedly své sklenice. Nějaká paní nam přišla na stůl večeři a my se hned pustili do jídla. ,,A co ty Ellie, měla jsi doma nějakého kluka?" Zeptal se mě Ward.
,,Ne, ne, ne, ne... to nepřichází v úvahu." Řekla jsem.
,,Copak ty nikoho nechceš?" Zeptal se mě.
,,Jo, Emily. Ty nikoho nechceš?" Zopakoval větu od Warda Rafe a šibalsky se na mě usmál. Naš oční kontakt, jsem hned musela přerušit jinak by to bylo divné, ale šlo vidět, že jsem znervozněla.
,,No ne že bych nechtěla vztah, ale spíš to nechávám tak. Až to přijde, tak to přijde." Usmála jsem se na Warda a ten přikývl. Dal jsme si nějak povídali, když mi najednou cinklo upozornění na instagramu.
•••
@rafecameron: přiznej si to. Omamyl jsem tě. Teď s tebou můžu manipulovat, ale nemusím. To víme oba že mě chceš.😈
@me: Moc si nevěř. S tebou už nikdy nic mít nebudu, to ti garantuju.
@rafecameron: nemyslím si. Donutím tě křičet moje jméno. Budeš v takovém rauši, že nebudeš chtít, abych někdy skončil.😈
•••
Na to jsem mu nic neodepsala. Jen jsem se na něj koukla a protočila očima. Mezi mnou a Rafem už nikdy nic nebude.
,,Emily, do školy tě bude vozit Rafe. Veze vždycky aji Sarah, takže o pul 8 buď připravena." Řekl Ward s úsměvem. No bezva. Rafe...
•••
Ráno mě probudil ten otravnej budík, který mi hrál snad už po desáté. Když jsem se konečně rozhodla vstát, tak jsem rovnou zamířila do koupelny. Chodila si rychlou sprchu, rozčesala si vlasy, vyčistila zuby a jemně se namalovala. Když jsem vyšla z koupelny, tak jsem se převlékla.
Vzala jsem si kabelku s věcmi a vyšla z pokoje. Když jsem se zrovna blížila k jeho pokoji, tak zrovna vyšel a vrazili jsme do sebe. Proč zrovna já?! Chytil mě za ramena, abych nespadla a pak se na mě šibalsky usmál. Pomalu se naklonil k mému uchu a Zašeptal.
,,Dobré ráno, chyběl jsem ti?" Zeptal se.
,,Ty nikdy! Ani ve snu!" Řekla jsem, vyvlekla se z jeho objetí a šla od něj pryč. Jo chyběl mi tu noc. Nevím proč, ale prostě umí se mnou manipulovat. Nejraději bych tu noc byla jenom s nim. Co si to zas napovydam. Je to kretén.
•••
Ve škole mi ředitel řekl vše co bylo potřeba a dál mi kód od mě skříňky. Vyšla jsem na chodbu ke skříňkam a hledala číslo 411. Když jsem byla u skříňky 400 a koukla se dál, tak si všimla jak se o skříňky opírá Ashley s Rafem. Byla jsem skoro u nich a oni se začali líbat. Sakra to jako fakt tady ve škole?! No jasně a ještě k tomu u mojí skříňky. Bezva. Když jsem je tak pozorovala, tak jsem ji trochu záviděla. Chtěla jsem být já ta jeho holka. Ježíš co zas mluvím! Vždyť by mě hned při první příležitosti podvedl. Zaťukala jsem Rafovi na rameno, ale to ignoroval a dal agresivně líbal Ashley.
,,Hej, můžete se přesunout?! Jste přímo na mojí skříňce!" Vykřikla jsem na ně už naštvaně. Rafe se odtrhl od Ashley a podíval se na mě. Měl jemně rozcuchané vlasy a koukal na mě s těmi jeho nádhernýma modrýma očima. Když si všiml jak na něj hledím tak se uchechtl.
,,Je promiň, Ellie. Já už stejně musím. Tak pa lásko." Řekla Ashley, věnovala Rafovi rychlý polibek a pak zmizela. Jenže on ne. Bylo mu úplně jedno, že já se o jeho přítomnost neprosím. Ignorovala jsem ho a odemkla si skříňku do které jsem si začala dávat věci.
,,Zdálo se ti o mě aspoň něco? Nevím třeba něco.." Řekl a naklonil se opět k mému uchu. ,,Vlhkého?" Dodal. Je nechutnej. Kretén. Byla jsem k němu zady a nic neřekla. Prostě jsem ho ignorovala. Najednou jsem cítila jeho horký dech na mém krku.
,,Rafe?" Řekla jsem.
,,Ehm?" Zahuhňal a já cítila stále jak se přibližuje k mému krku.
,,Odprejskni!" Řekla jsem, třískla skříňkou a šla dlouho chodbou do mé třídy.
,,Však počkej, dávám ti týden a budeš říkat ať pokračuju!" Vykřikl a já si nemohla nevšimnout těch pohledu co na mě padali. Hodně kluků na mě i piskalo a něco si šuškali.
,,Vuhuuu nová královna Outer Banks!" Zakřičel jeden kluk a já jen protočila očima a dál pokračovala v cestě.
,,Dejte si odchod zmrdi!" Vykřikl mě dost známý hlas. Rafe. Jen jsem se usmála a vešla do mé třídy. Můj pohled padl na kluka co seděl úplně vzadu. Tmavý vlasy, zelený oči, vysoký, No prostě nádherný. Nemohla jsem si všimnout jeho pohledu, kterým mě skenoval a nakonec se usmál. Jelikož jediná volná lavice byla předním, tak jsem si tam taky sedla.
,,Ahoj." Zaťukal mi na rameno. Otočila jsem se a usmála se na něj.
,,Ahoj." Řekla jsem. Měl fakt nádherné zelené oči.
,,Já jsem Dylan, a ty?" Zeptal se mě a podal mi ruku. Ruku jsem s úsměvem přijala.
,,Jsem Ellie." Řekla jsem.
,,Jsi tu nová, co?" Zeptal se a celý zářil, když mě sledoval.
,,Jo, moje máma si tu našla přítele, tak jsme se tu přestěhovali a najednou mám tři nevlastní sourozence." Zasmála jsem se a on se mnou.
,,Řekni jména, třeba budu vědět." Jasně, že bude vědět, když vlastně patřím do nejbohatší rodiny tady.
,,Cameronovi. Wheezie, Sarah a Raf-" nestihla jsem to doříct, protože mi skočil do řeči.
,,Rafe, No kurva. Takže nová královna Ellie, jak slyším." Zasmál se. Byla jsem zmatená z toho jak byl překvapený z toho Rafa.
,,No, to ne. Sarah nesahám ani po paty a Ashley taky ne." Řekla jsem.
,,Ashley není nic než kurva. Se na ní někdy podívej. Bez toho Make-up není nic. Má napichane rty a udělané kozy. Ty, ty jsi krásná od přírody. Máš krásnou postavu a celkově si nádherná." Řekl a já se celá začervenala. Naštěstí přišel do třídy učitel a začala hodina.
Mám v tomto příběhu pokračovat? Baví vás to vůbec?
-Ronnie
ČTEŠ
We're siblings {Ellie Forst & Rafe Cameron}
RomantizmDívka jménem Ellie se se svou matkou Rose přestěhuje do Outer banks za novým přítelem od její mami. Ellie bude mít po 17 letech dokonce tři sourozence. Co se, ale stane, když se pozná ze svým novým nevlastním bratrem. Přeskočí jiskra?