5. The First Date

145 1 0
                                    

Harry POV

Het is vrijdag en dan heb ik een heel chill rooster. Want ik hoef pas om 2 uur te beginnen en ben om half 5 weer klaar. Dus daarvoor heb ik met Louis afgesproken. Hij komt over een kwartiertje naar mij en dan duurt het nog een kwartier tot hij er is. In die tijd kan ik me dan heel even klaarmaken. Ik begin met een leuke outfit met een zwarte Skinny Jeans en een kleurrijk bloesje die ik tot de helft dicht knoop. Dat ga ik aan mijn haar verder. Als dat klaar is heb ik nog 10 minuten om te eten. Ik maak een boterham met hagelslag en als ik die op heb gaat de bel. Ik ren er zowat naar toe en doe open.

Daar staat de knapste man van de wereld. 'Hey kom binnen, mijn ouders zijn er niet dus we kunnen doen wat we willen' zeg ik. 'En wat kunnen we dan doen' zegt hij. 'Nou als je van bakken houdt kunnen we dat doen. Maar als je daar niet van houd kunnen we ook iets anders doen.' zeg ik. 'Ik vind bakken leuk maar ik kan het alleen niet zo goed.' zegt hij. 'Nou dan help ik je. Kom dan kunnen we meteen beginnen anders moeten we weer naar school.' Hij loopt mee naar binnen en we gaan meteen naar de keuken. We gaan cupcakes bakken omdat Louis dat graag wilde. Als de cup cakes in de oven staan pakt Louis opeens de zak met bloem en haalt er een hand uit met bloem. Hij gooit het naar me en even later zitten we in een bloem gevecht. Dan gaat de ping van dat de oven klaar is. We stoppen met bloem gooien en gaan halen de cup cakes uit de oven. 'Hey kan i-ik wat v-vragen' stottert Louis. 'tuurlijk' 'wil je misschien vanavond op een date met mij' vraagt hij verlegen en ik kan net zien dat hij bloost. 'Natuurlijk wil ik op een date met jou. Als je nou na school naar huis gaat om je om te kleden, dan kom je om 18.00.' Louis knikt en kijkt me glimlachend aan.

We nemen allebei een cupcake naar school, omdat het net nog te heet was en dan moeten we gaan. We komen aan bij school en gaan meteen naar Niall die er al staat. 'Hey Ni, wat heb jij vanochtend gedaan.' 'Nou fijn dat je het vraagt Hazz, meestal doe je dat niet' zegt Niall lachend. Louis kan een giechel niet onderdrukken en ik geef Niall een dodelijke blik. 'Maar ik heb vanochtend lekker gehangen op de bank en heb gegeten.' zegt hij. "Dus je hebt gedaan zoals je eigenlijk altijd doet." zeg ik tegen hem. De bel ging en we liepen naar binnen.

Na 2 lessen natuurkunde waren we uit. Niall ging met mij mee naar huis, hij wist nog niet dat Lou en ik een date hadden vanavond. Ik denk zelf dat hij het misschien wel zag omdat we de hele tijd heel verlegen waren tegen elkaar. "Nou gaan we al naar jouw huis, ik heb honger" zegt Niall. "Jij hebt altijd honger, maar goed we kunnen wel naar huis toe. Mijn ouders zijn er alleen niet dus we hebben het huis alleen" "Yes meer eten, kom stap op je fiets we gaan. En hey misschien kunnen we Lou mee vragen." Ik krijg meteen een blos op mijn wangen als ik Louis bijnaam hoor. "Nee Lou heeft iets anders en oja je moet 18.00 weer weg." Zeg ik omdat ik er net achterkwam dat hij wel snel weer weg moet. "Waarom moet ik zo snel weer weg. Je weet dat jouw ouders me mogen." "Natuurlijk weet ik dat Nialler maar ze komen dan thuis en ik ga dan weg" "heb je ruzie met ze dat je dan meteen weg gaat." "Nee nee nee ik heb geen ruzie maar ik vertel het je thuis wel." Zeg ik snel. Niall kijkt me raar aan, maar snapt dan toch op de fiets. Ik pak ook de mijne en we fietsen naar huis.

Als we thuis aankomen gaan we naar binnen en hij ruikt natuurlijk meteen weer de cupcakes die Lou en ik hebben gebakken. "Je mag wel hoor we hebben toch veel te veel" zeg ik als hij zijn mond open doet. Hij rent naar de cupcakes en ik ga alvast naar de bank toe. "Hazz wil jij ook want anders zijn ze zo op" roept Niall vanuit de keuken. "Ja ik wil er een en jij mag er niet meer dan 2 okay" roep ik terug. Ik hoor Niall zuchten en even later komt hij terug met 3 cupcakes en hij geeft er een aan mij. hij gaat zitten en eet zijn cupcakes op. Als hij er een er een op heeft vraagt hij: "Waarom kon Lou nou eigenlijk niet en niet zeggen dat je het niet weet want ik weet dat je dat wel doet." "Okay ik vertel het maar je mag me niet uitlachen" ik zucht en ga dan verder met praten "Louis heeft mij op een date gevraagd en ik heb ja gezegd" vertel ik. "Echt, oh Hazza dat is geweldig, wanneer en waar?" vraagt Niall enthousiast. "Rustig, rustig. Nou het is vanavond en hij komt me om 6 uur ophalen, daarom moet je zo snel weer weg, en ik heb geen idee waar."

Niall en ik hadden de rest van de tijd gegeten en een Disneyfilm gekeken. Hij is net weg want Louis kan hier elk moment zijn. Als de bel gaat dan een ik snel naar de deur. "Lou-" mijn hart breekt als ik Louis daar zie, huilend met een blauw oog en een bloedneus.

Oehh wat is er gebeurt met Louis.
Als jullie dit een leuk boek vinden kan je dat dan zeggen in de comments
Woorden: 949                                                                                                                                                                          All the love. E

The Boy Who I Love Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu