7. The Day After The Date

126 1 0
                                    

Harry POV

Ik werd wakker en ik voelde iets op mijn borst liggen. Ik keek omlaag en zag Louis met zijn hoofd daar liggen. Ik kreeg flashbacks van gisteravond en toen wist ik het weer, Louis en ik hadden gezoend. Ik keek met een glimlach naar Louis. Toen ik op de klok keek zag ik dat het 9.00 was. Ik vond het nog best vroeg omdat we gisteren pas om 2.00 gingen slapen. Dus ik deed mijn ogen weer dicht.

Toen ik mijn ogen weer opendeed zag ik Louis nog op precies dezelfde manier liggen. Ik keek weer op de klok en zag dat het 11.00 was. Ik probeerde voorzichtig op te staan zonder dat Louis wakker werd.
Toen dat lukte na een paar minuten, ging ik naar beneden om ontbijt te maken voor Lou.

Ik kwam beneden en ging eieren met bacon maken. Toen ik dat af had maakte ik een sapje die Louis al vaker bij ons had gedronken. Hij vond het super lekker. Toen deed ik het allemaal op een dienblad en ging naar boven.

Louis POV

Toen ik wakker werd realiseerde ik me al vrij snel dat ik niet in mijn eigen kamer was. Ik keek rond en toen kwam ik erachter dat ik in Harry's kamer was maar dat hij niet naast me lag. Toen herinnerde ik me weer wat er was gebeurd gisteravond tijdens onze date. Ik had hem gewoon gezoend en hij zoende terug! Ik wil hem nu eigenlijk zo snel mogelijk vragen, maar ik moest er eerst achter komen waar hij nu is. Zou hij het toch niet willen? Was het een vergissing? Ik hoop dat hij hetzelfde voelt voor mij als ik voor hem. Want hij had wel ja gezegd toen ik hem op date vroeg.
Maar dat kon ook uit beleefdheid zijn om mij niet teleur te stellen.

Nadat ik de hele tijd had nagedacht over dat hij het niet wou, ging de deur open. En ik zag Harry in de deuropening staan met een dienblad vol eten in zijn handen. Ik glimlachte naar hem en hij glimlachte terug. Toen ik naar hem keek waren al mijn zorgen weg. Hij kwam naar me toe lopen en zetten het ontbijt op bed neer. 'Hey, heb je lekker geslapen.' zei hij. "Als ik naast jou lig slaap ik altijd lekker. Ik dacht alleen dat je je vergist had gisteren en dat je daarom weg was en-. ik word onderbroken door een paar lippen en eerst was ik wat geschokt maar ik deed al snel mee. Ik voelde zijn tong over mijn onderlip gaan voor toestemming en die gaf ik hem maar al te graag. Uiteindelijk trokken we terug omdat we allebei geen adem meer hadden. "Louis waarom zou je dat denken. Gister was de beste dag van mijn hele leven. Hey Louis dat weet je toch ook wel. En ik heb ook iets nieuws ontdekt" zei hij. ik kijk hem vragend aan. "Jij kunt geweldig zoenen" Ik bloos door zijn woorden en keek naar beneden. "Harry kom je-" daar staat een meisje die erg op Harry lijkt door de groene ogen en bruin krullend haar. Ik denk dat het zijn zus is maar ik weet het niet zeker. "Sorry dat ik jullie stoor zo te zien maar Harry ik wilde vragen of je kwam eten. Mam en ik wisten alleen niet dat je bezoek had." Zegt ze met een glimlach. "Ja sorry vergeten te zeggen maar nu je Louis toch ontmoet, Gem dit is Louis mijn beste vriend, samen met Niall, op school en Louis is hier net naar toe verhuist. En Lou dit is-" zegt Harry maar hij wordt onderbroken. "Harry's allerliefste zusje hai." En ze steekt haar hand uit en die schud ik nogal verlegen want ik vind het nog best lastig om vreemde mensen te ontmoeten. Dan komt ze naar me toe lopen en fluisterde in mijn oor: "Als je mijn broer ook maar iets aandoet dan kom ik achter je aan en je weet vast zelf wel wat er dan gebeurd" ik rol even door haar worden en knik dan angstig.
Harry keek haar met een dodelijke blik aan als hij mijn gezicht ziet. En playbackt waar heb je gezegd. "Wat ik gaf hem alleen maar de 'ik zal je wat aandoen als je mijn broer pijn doet' speech" zegt Gemma. "Gem dat is toch nooit fijn om te horen, ik snap wel dat hij zo angstig kijkt" schreeuwt Harry naar haar en hij trekt mij dichter tegen zich aan. "So-orry ik heb e-een angststoornis" stotter ik. "Rustig maar Lou het is okay Gemma moet gewoon die speech niet geven en het is heel normaal dat je zo reageert." Probeerde Harry mij gerust te stellen en na een tijdje lukt dat ook. "Sorry Louis het was niet mijn bedoeling om je bang te maken maar ik wil gewoon dat je weet dat ik om Harry geef dus je moet hem niet gebruiken ofzo, snap je" zegt Gemma na een tijdje. Ik knik en richt me weer op Harry's woorden. "Maar komen jullie zo ontbijten" vraagt ze dan en wij knikken. Gemma loopt de deur uit en ik staar weer in Harry's ogen. Dan staan we op en gaan ons aankleden. Ik krijg wat kleren van Harry naar me toe gegooid.

The Boy Who I Love Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu