Louis Pov
Het is nu zondag en ik ga morgen weer naar school. Ik ben al 1 week thuis en het is iets beter geworden.
Ik kan weer bewegen en ik ga wat vaker naar buiten met mijn rolstoel. Meestal alleen om met Harry naar het park te gaan en daar te zoenen of zo.
Hij is er al de hele week voor me geweest. Hij is wel naar school gegaan de laatste dag van de schoolweek. Maar ook toen had hij geregeld dat Anne op me ging letten.
Ik ben wel blij dat Liam en Zayn nu ook bij ons op school zitten.Harry is gewoon te lief voor me. Eigenlijk zijn hele familie. Niall, Liam en Zayn zijn gisteren ook langs gekomen. Niall heeft hun ontmoet en volgens mij konden ze het goed met elkaar vinden. We hebben nog veel gepraat. Gemma is weer terug naar universiteit en ze heeft met haar familie afgesproken dat ze om het weekend naar huis komt.
Ik ben blij dat Harry dicht bij school woont, dus hij kan me naar school duwen.
Ik vind het wel spannend om weer naar school te gaan. Vooral omdat ik bang ben dat ik nog meer pijn ga krijgen. Ik wil ook niet dat Harry zoveel blijft doen voor me, ik voel me best vaak schuldig dat hij dit alles moet doen omdat ik het zelf niet kan.Harry is al uit bed om ontbijt te maken. Sinds ik niet meer normaal kan lopen brengt hij me steeds vaker ontbijt op bed. Hij komt naar boven en doet de deur open. Hij loopt naar me toe en zet het dienblad op mijn schoot neer. "Harry, ik voel me nog steeds schuldig dat jij dit allemaal moet doen. Ik wil niet dat je dit nog 3 maanden moet blijven doen." Zeg ik. "Lou jij bent degene die hulp nodig heeft en ik ga je helpen met alles, al is het naar de wc gaan. Ik help je met alles." Zegt hij. Ik ben blij dat ik wel zelf naar de wc kan want anders zou het heel awkward worden.
---
De volgende dag ben ik wakker gemaakt door Harry. "Hey, heb je zin om naar school te gaan?" Vraagt Harry. Eigenlijk heb ik er best zin in omdat ik nu al een week thuis zit, niks te doen. "Eigenlijk best wel. Het is gewoon saai om alleen maar thuis te zitten. Al waren sommige momenten wel leuk." Zeg ik met grijns. Harry moet lachen.
We kom aan op school en ik voel meteen dat er allemaal ogen op mij gericht zijn. Het voelt net als toen ik net had verteld dat ik gay ben. Ik weet dat het nu is omdat ik in een rolstoel zit maar... Ik voel me hier nooit fijn bij, als iedereen naar me kijkt. Harry ziet het en vraagt: "Lou, gaat het? Ik weet dat je dit nooit fijn vindt. Ik wil niet dat je je slecht voelt." Zegt Harry bezorgd. "Het is okay, we zijn toch bijna bij het lokaal." Zeg ik terwijl ik naar beneden kijk.
Als we eindelijk bij het lokaal aankomen doet Harry de deur voor me open en duwt me vooruit. In het lokaal zijn we een van de eerste omdat de bel nog niet is gegaan. We gaan ergens achterin zitten.
Harry kijkt me heel lief en bezorgd aan. "Gaat het, babe. Je moet je er niks van aantrekken als die mensen blijven kijken. Ik ben er en dat zal ik altijd zijn." Zegt hij. Ik weet dat hij me altijd gerust kan stellen. "Wat moet ik zeggen als iemand ernaar vraagt? Ik kan niet zomaar zeggen 'Mijn stiefvader heeft me in elkaar geslagen omdat ik gay ben, maar het is okay want hij zit nu in de gevangenis' want dat zou raar zijn." Zeg ik. "Zeg dan dat je bent gevallen." Zegt Harry. "Ik wil niet liegen, je weet dat ik daar niet van houd," zeg ik met tranen in mijn ogen.
Ik voel dat er al een paar tranen over mijn wangen stromen, maar Harry veegt ze snel weg met zijn duim. "Ik weet dat het niet leuk is maar als je het niet wil vertellen dan moet je dit wel vertellen." zegt hij en met die woorden drukt hij een kus op mijn lippen.
Precies dan komen de andere de klas in. Harry en ik trekken snel terug maar aan de gezichten van de rest te zien hadden ze ons al gezien. Harry en ik hadden nog niet tegen de klas verteld dat we een relatie hebben, omdat ik bang was dat hetzelfde ging gebeuren als bij mijn oude school."Hey Louis en Hazz waren jullie nou net elkaars mond aan het onderzoeken. Wat een pech heb je toch Louis eerst je been breken en dan ook nog gay zijn" Zegt Ashton.
Sorry dat het weer homophobic is. Ik hoop dat jullie het toch leuk vinden.
Ik ga de komende 3 weken op vakantie en daar kan ik niet publiceren, maar ik zal zoveel mogelijk schrijven, zodat als ik terug ben weer veel hoofdstukken kan publiceren. Dus ik ga vandaag 2 hoofdstukken plaatsen.
Woorden: 805
All the love.E
JE LEEST
The Boy Who I Love Larry Stylinson
FanficHarry Styles, een jongen die denkt dat hij hetero is, veranderd helemaal als Louis Tomlinson in zijn klas komt. Louis is open gay en daar werd hij op zijn vorige school ook mee gepest, zo erg dat hij weg moest. Hij moest wel zijn beste vrienden daar...