Harry POV
Ik wordt langzaam wakker van mijn wekker. Ik zet hem uit en kreun, ik heb helemaal geen zin in school. Ik ga toch maar uit bed want anders wordt mijn moeder boos op me. Ik kijk in mijn kast en pak er een vrolijk bloesje en een Skinny jeans uit en trek ze aan, dan ga ik naar de badkamer en doe ik mijn haar goed en doe er een rode bandana in. Ik ga naar beneden waar mijn moeder al zit "Hé lieverd kom, ik heb je brood alvast gemaakt voor je" zegt ze. "Mam ik ben geen klein kind meer, ik kan heus wel zelf mijn brood maken." Zeg ik. Ze rolt met haar ogen. Dan kijk ik naar de klok en zie dat over 10 minuten Niall me komt ophalen. Ik eet mijn brood op en hoor dan de bel gaan. Ik geef mijn moeder een kus op haar wang en doe de deur open en begroet Niall. We stappen op de fiets en gaan samen naar school toe.
Als we aan komen hebben we nog 10 minuten zoals altijd. Even later horen we de eerste bel gaan en lopen we naar binnen. We willen naar het goede lokaal gaan maar dan botst er een jongen tegen me op "Sorry, ik zag je niet" zegt hij met een hele lieve zachte stem. Ik glimlach naar hem en bekijk hem goed, hij heeft bruin haar en blauwe ogen, hij draagt een gestreept shirt met een rode broek, het valt me ook op dat hij niet heel groot is. En hij is best knap WACHT, WAT WAAROM DENK IK DIT IK BEN HELEMAAL NIET GAY. Dan besef ik me dat ik naar hem staar en nog niets terug heb gezegd. "Sorry, h-het geeft niet, h-hoe heet j-je en n-naar welk lokaal moet je." Zeg ik dan snel. "Ik heet Louis en ik moet naar lokaal 2.04" zegt hij. "Ik ook en ik heet Harry" zeg ik glimlachend naar hem. Samen lopen we naar het lokaal en gaan zitten. Bijna iedereen is er al omdat het ook bijna tijd is. Als we net zitten gaat de tweede bel en komt meneer Cowell binnen. Hij ziet Louis zitten en vraagt of hij even wil opstaan en zichzelf wil voorstellen. Louis staat verlegen op en zegt: "Ik ben Louis Tomlinson ik ben 17 jaar en ik kom uit Doncaster." Hij gaat weer zitten en hij kijkt mij opgelucht aan.
We hebben nu geschiedenis, maar we letten eigenlijk niet heel erg op. Dan gaat de bel en zegt meneer Cowell wat ons huiswerk is en gaan weg uit de les. Het is nu pauze en ik ben veel over Louis te weten gekomen. "Dus Louis waarom ging je naar een andere school?" Vroeg ik. Louis kijkt naar beneden en zei niets. Ik leg mijn vingers onder zijn kin en til zijn hoofd een beetje omhoog. "Als je het niet wil vertellen is het goed, maar ik wil graag dat je het me een keer verteld." Zei ik. En net toen hij iets terug wilde zeggen riep er iemand: "Hé Styles ik heb eten voor je gekocht." Ik keek om en zag Niall staan. Ik keek Niall met een dodelijke blik aan, maar hij zag het niet en zei: "Jezus, die rij is zo lang dat ik al mijn 5 boterhammen op had toen ik aan de beurt was." "Niall hoeveel eet jij wel niet. Je hebt 5 boterhammen mee en gaat nog 2 dingen kopen wat telt voor 4 boterhammen." Zei ik verbaast en nog steeds een beetje boos. Louis kijkt me vragend aan en ik zeg: "Dit is Niall mijn beste vriend en een vreetzak." Louis lacht, hij heeft een hele schattige lach. En ik moet daardoor glimlachen.
Als de bel weer gaat zijn we uit en lopen naar onze fietsen. "Ga je mee fietsen of blijf je nog even" vroeg Niall. "Ik blijf nog even met Louis." Zei ik. "En dat beslis jij?" Vroeg Louis op een sassy toon. Ik lachte naar hem en hij lachte terug met zijn super schattige lach. Niall fietste weg en de rest van het schoolplein stroomde leeg. Uiteindelijk bleven Louis en ik over. "W-wil je mee n-naar mijn huis o-om een film te k-kijken." Stotterde ik en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat het vast heel dom klonk. Tot mijn verbazing zei hij: "Natuurlijk wil ik mee." Ik keek hem verward aan maar al snel veranderde dat in een glimlach. We liepen naar mijn huis en ik deed de deur open. Hij keek rond in mijn huis en bleef vooral kijken naar mijn familie foto's met mijn ouders. En hij moest lachen toen hij een foto zag waar ik in bad zat toen ik 4 en 15 jaar was. Ik vond het heel gênant dat hij daarnaar keek. Bij een foto van mij en Gemma bleef hij stil staan en keek hij mij aan met een blik die ik niet heel goed kon thuis brengen. "Wie is dat" vroeg hij. "Mijn zus, Gemma" zei ik. En ik zag een soort opluchting in zijn ogen.
We gingen na veel discussie Grease kijken omdat dat Louis' lievelingsfilm is. Bij elk romantisch stukje keek ik naar hem want hij lag tegen mij aan.
De film was afgelopen en ik hoorde dat de deur open ging. "Hé schat, oh en wie is dat" vroeg mijn moeder. "Ik ben Louis Tomlinson en ik ben nieuw bij Harry op school" zei Louis. "Wil je mee eten of ga je naar huis." Vroeg ik aan hem. "Ik moet het aan mijn moeder vragen, maar als het mag heel graag" ik keek hem blij aan.
Louis kwam terug en zei dat het mocht van zijn moeder. "Wat gaan we eten" vroeg hij. Ik keek vragend naar mijn moeder. "We eten pannenkoeken als je dat lekker vind Louis" hij keek heel enthousiast dus dat betekende vast een ja.
Na het eten moest Louis weer naar huis. Ik bracht hem naar de deur en gaf hem een knuffel. Eigenlijk wilde ik hem een zoen geven maar dat kon natuurlijk niet.
Ik ging zelf ook weer naar binnen en naar mijn kamer omdat het al best laat was dus ging maar naar bed. Ik ging in bed liggen en viel iets later in slaap.
A/N Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Denken jullie dat ik smut in dit boek moet doen. Ik weet het zelf nog niet want dit is de eerste keer dat ik een boek schrijf. En ik ben nog maar 12 jaar ik weet het dat is echt jong maar ik weet dus niet of ik smut wil schrijven. Laat het me weten in de comments
Woorden: 1051
All the love. E
JE LEEST
The Boy Who I Love Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles, een jongen die denkt dat hij hetero is, veranderd helemaal als Louis Tomlinson in zijn klas komt. Louis is open gay en daar werd hij op zijn vorige school ook mee gepest, zo erg dat hij weg moest. Hij moest wel zijn beste vrienden daar...