22. Got Caught

79 1 0
                                    

Harry POV

"Wat is hier aan de hand?" Hoor ik mijn moeder zeggen.

Ik haal Louis snel uit mijn mond en kijk haar met open mond aan.

"Uhm, het is niet wat je, uhm, denkt," zeg ik snel.

"Nou, het lijkt erop dat mijn broertje zijn vriendje een blowjob aan het geven was," zegt Gemma lachend.

"Kunnen we het hier een andere keer over hebben. Vanavond of zo, zodat Lou en ik even kunnen douchen," zeg ik beschaamd.

Louis heeft een rood gezicht en ik denk dat ik nog roder ben.

Mijn moeder knikt en wij rennen naar boven. Als we in mijn kamer zijn barsten we uit van het lachen.
"Nou, zo had ik onze eerste keer niet voorgesteld," zegt Louis als hij uitgelachen. "Ik ook niet," zeg ik.

We pakken wat schone kleren en gaan naar de badkamer. We kleden ons uit en ik kan het niet laten om even naar hen te kijken. "Like what you see?" Zegt Louis lachend. Het enige wat ik kan doen is knikken. Ik zet de douche aan en als het warm genoeg is gaan we eronder.

Ik duw Louis tegen de muur aan en begin hem te zoenen. Hij schrikt van mijn actie maar gaat al snel mee in de zoen.

"Mag ik je lichaam wassen," vraagt Louis als we terugtrekken en ik de zeep pak. Ik knik en geef hem de zeep. Hij doet wat op zijn handen en begint me te wassen. Al snel gaat hij langs mijn tepels en draait er rondjes omheen hij knijpt er nog in voordat hij naar beneden gaat.

Als hij daar beneden is pakt hij mijn lul vast en begint me af te trekken. Ik kan een kreun niet binnen houden als ik naar hem kijk. Louis grijnst en trekt nog harder tot ik helemaal hard ben. Louis gaat dan verder met de rest van mijn lichaam en ik kijk hem geschikt aan. Als ik mijn hand om me heen wil slaan, slaat hij mijn hand weg. Ik kijk hem smekend aan maar hij gaat gewoon verder met me  wassen.

"Loueehh, please. Ga verder met waar je mee bezig was. Wees niet zo'n tease," zeur ik. "Ze noemen me niks voor niks Tommo The Tease," grijnst hij.

Als hij eindelijk verder gaat moet ik meteen kreunen omdat ik niet wist wat hij ging doen. Hij gaat nu ook zelf naar beneden en likt aan mijn topje, nog steeds mij aan het aftrekken. Ik bijt hard op mijn lip om niet te kreunen. Het liefst zou ik nu alles bij elkaar schreeuwen maar met mijn gezin beneden is dat niet zo handig.

Louis neemt me nu helemaal in mijn mond en ik kreun heel zacht.

"LOUEEHH, IK GA KOMEN!" schreeuw ik. Niet veel later kom ik in zijn mond en hij slikt alles door. Ik kijk hem met open mond aan.

"Wat?" vraagt hij.
"Heb je het net gewoon doorgeslikt?" Zeg ik met grote ogen.
"Ja," zegt hij naar beneden kijkend.
"Omg I love you," zeg ik als ik hem zo zie.
"Love you too," zegt hij tegen me.

We stappen uit de douche en drogen ons af. We trekken schone kleren aan en gaan naar beneden.

Heyy, hoe gaat het

Woorden: 534
All the love. E

The Boy Who I Love Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu