Louis POV
We komen beneden aan en daar zien we Gemma en Anne met elkaar praten. Als ze ons opmerken beginnen ze te grijnzen. We kijken hen raar aan. "Oh Hazz je bent zo lekker," zegt Gemma dan. En meteen voel ik mijn wangen rood worden. Ik kijk naar Harry en zie dat zijn wangen ook rood zijn.
"Zeg jij hier niks van, mam?" Vraagt Harry aan zijn moeder. "Nou, om eerlijk te zijn waren jullie echt wel luid," zegt ze nog steeds met een grijns. "Aan jouw heb ik dus ook niks, hè," zegt hij tegen haar. "Louis, zou je alsjeblieft naar boven willen gaan? Ik wil het hier even met mijn zoon alleen over hebben," zegt Anne. En ik loop naar boven. Ik voel me best schuldig tegenover Harry. Want als we nou gewoon naar zijn kamer waren geweest hadden ze ons nooit betrapt.
Harry POV
Louis loopt naar boven en ik kijk naar mijn moeder. "Gems, ga jij ook maar even naar boven. Harry was er ook niet bij toen ik het moet jou hier over had," zegt mijn moeder. Gemma knikt en loopt naar haar kamer.
"Harry, ik wil hier even over praten," zegt mijn moeder. "Ik snap dat je dit wil, maar je had me dat moeten vertellen," vertelt mijn moeder me. "Vertelde jij het jouw ouders toen je voor het seks wilde hebben?" Vraag ik. "Nou, niet echt maar ik wil wel weten wat er gebeurt en ik zou er zeker niet zo achter willen komen. En zeker de eerste keren, niet op de bank Harry. Dan is het makkelijker om betrapt te worden en ik denk dat je dat niet wilt. Klopt dat?" Vraagt ze. "Nou nee. Maar we waren gewoon zo opgegaan in het moment. Het spijt me dat ik niks zei," zeg ik. "Dat maakt niks uit lieverd. Nou sta op en ga terug naar je vriendje," zegt ze en dat is eindelijk iets waar ik het 100% mee eens ben.
Ik ren naar boven en wat ik daar zie is Louis die zichzelf aan het aftrekken is. Hij ziet me eindelijk en kijkt snel blozend weg. Hij probeert zichzelf te bedekken. Ik loop naar hem toe en haal zijn handen weg. Hij kijkt me aan en ik kijk onschuldig terug. "Er is niets wat ik nog niet gezien heb, Lou," zeg ik zacht. Ik neem hem nu in mijn hand en begin op en neer te gaan. Ik kleed mezelf helemaal uit en trek zijn shirt uit. Ik trek voorzichtig zijn broek en boxer helemaal uit en neem hem in mijn mond. Louis ligt kreunend onder me. "Draai je om," commandeer ik. Hij gaat op zijn zij liggen ik ga achter hem liggen.
Ik pak de glijmiddel uit mijn nachtkastje en doe het op mijn vingers. Ik steek een vinger in hem en hij haalt naar adem. Ik laat hem even wennen voordat ik begin te bewegen. Een paar seconden later die ik er een tweede bij. Louis kreunt luid door het gevoel. Ik begin hem een beetje uit te rekken. "Harry... Ik heb meer... Nodig," krijgt Louis eruit. Ik haal mijn vingers uit hem en pak een condoom. Ik doe het om me heen en ook wat glijmiddel. Na een minuut duw ik mezelf in Louis en hij kreunt nu heel hard. Ik kreun zelf ook en begin harder in hem te gaan. Na een paar keer raak ik ze prostaat wat Louis nog harder doet kreunen. Ik raak het nu elke keer. "HAZ, IK GA KOMEN," roept hij. Niet lang daarna spuit Louis zijn hele buik onder en mijn hand. Ik kom niet veel later en rij door mijn orgasme heen. Ik ga uit hem en ga naast hem liggen. "Dat was geweldig," ademt hij. "Dat was het zeker," zeg ik. "Ik hou van je, Hazza," zegt hij. "Ik ook van jou, Boo," zeg ik en ik geef hem een kus. Niet veel later val ik in slaap met Louis in mijn armen.
How's everyone doing
Ik heb nog weinig inspiratie voor dit boek dus ik denk dat ik nog een hoofdstuk doe en een epiloog. SorryWoorden: 664
All the love. E
JE LEEST
The Boy Who I Love Larry Stylinson
Hayran KurguHarry Styles, een jongen die denkt dat hij hetero is, veranderd helemaal als Louis Tomlinson in zijn klas komt. Louis is open gay en daar werd hij op zijn vorige school ook mee gepest, zo erg dat hij weg moest. Hij moest wel zijn beste vrienden daar...