17. Getting Bullied

87 1 3
                                    

Louis POV

Er stromen tranen over mijn wangen, dit soort dingen zei Andrew altijd. Het liefst zou ik nu wegrennen maar dat gaat natuurlijk niet in een rolstoel. Harry ziet het en loopt naar de leraar, ik zie ze met elkaar praten en Harry kijkt haar dankbaar aan. Harry loopt naar me toe en brengt me naar de aula. "Lou, het spijt me, ik kon je natuurlijk niet zomaar zoenen. Ik had kunnen weten dat ze binnen konden komen. Het spijt-" "Het is okay, ik ben eraan gewend. Ik vind het erg voor jou. Jij hebt dit nog nooit meegemaakt." Zeg ik. "Maak je over mij maar geen zorgen. Ik kan dit aan en ik zal je altijd beschermen." Zegt hij. "Hazz, ik heb dit al meegemaakt. Je weet niet hoe lastig deze tijd voor je gaat worden." Zeg ik gestrest. "Het is nog maar een keer gebeurd dat is vast niet zo heel erg. Misschien is Ashton wel harstikke aardig maar heeft hij net zo'n vader als dat jij hebt en dat hij dus heeft geleerd dat gay zijn slecht is. Wat het natuurlijk niet is." Vertelt Harry. "Ik weet dat dat kan maar ik vind het gewoon lastig." Zeg ik wat minder gestrest.

---

Harry en ik waren naar huis gegaan omdat we ons 'niet goed voelde'. We gingen naar zijn huis en gelukkig was zijn moeder niet thuis, want ik had al die vragen even niet aangekund. We gingen voor de tv zitten en Frozen kijken.

Na ongeveer 1,5 uur was de film afgelopen. Harry had de hele tekst meegezongen en ik had meer naar hem gekeken als naar de film. Hij is zo mooi.

In de avond gingen we naar bed en niet veel later vielen we in slaap.

Harry en ik lagen samen op de bank. Harry drukte zijn lippen op de mijne, ik keek naar beneden en ik kwam erachter dat ik geen gips om me heen had. Ik kuste hem terug. Ik schuurde over hem heen en kreunen verlieten Harry's mond. Ik ging met mijn hand naar zijn broek en legde mijn hand op zijn nog bedekte vriend. Ik begon erin te knijpen en Harry bleef maar door kreunen. "Lou, plaag me niet zo. Trek die fucking broek uit."  En dat deed ik toen ook. Ik pakte zijn vriend vast en likte over zijn top. Harry bleef maar door kreunen. Ik stopte hem toen helemaal in mijn mond en raakte met mijn neus zijn buik aan. Niet veel later kwam Harry in mijn mond. Ik slik alles door en Harry kijkt me daarna met open mond aan.

---

De volgende morgen word ik wakker door de droom die ik had. Ik had nooit dit soort dromen over hem. Ik weet wel dat ik dit het liefst voor het eerst met hem wil. Ik kijk naar beneden en zie dat het hard is daar beneden. Ik wil opstaan maar Harry ligt op mijn borst dus ik kan niet weg. Ik probeer het toch maar zoals ik al dacht werd Harry wakker. "Are you leaving me?" Vraagt Harry met zijn puppy oogjes. Ik speel het spelletje met hem mee, "No, I was going to the bathroom because, well look down then you get it." zeg ik ongemakkelijk. Harry kijkt me verbaasd aan maar als hij naar beneden kijkt krijgt hij een grijns op zijn gezicht. "Did my baby lou had a wild dream about me?" zei Harry zonder dat zijn grijns wegging. "Yes so can you please get off me so i can go the bathroom to you know... do something" "Okay goed maar moet ik je niet daarheen brengen want zelf kan je amper met je rolstoel rijden en ja je hebt een gebroken been." Zegt hij nog steeds grijnzend. "Alleen me daarheen brengen okay, ik wil nog niet dat er iets gebeurt." Harry begrijpt het en knikt.

Ik doe mijn broek naar beneden en pak mijn harde pik vast en begin mezelf af te trekken. Ik doe gewoon alsof het Harry is. Met een luide kreun van zijn naam kom ik klaar.

Als ik mijn broek weer omhoog doe en uit de badkamer naar onze kamer loop, zie ik Harry grijnzend naar mij staren.

"Wat?" Vraag ik. "Ik hoorde je mijn naam schreeuwen," zegt Harry dan. Ik kijk blozend en beschamend naar beneden.

Harry tilt mijn kin omhoog zodat ik in zijn groene ogen kijk. "Het is helemaal niet erg dat je dat doet, ik doe het soms ook hoor. Maar alleen niet als mijn moeder thuis is, wat jij nu wel deed," stelt Harry me gerust. Ik kijk hem met grote ogen aan. "WAT?!" roep ik. "Nee grapje sorry," zegt Harry.

Ik kijk hem kwaad aan. Maar als hij me zoent word ik meteen weer verliefd op hem. Ik zoen hem terug.

Hii allemaal, hoe gaat het met jullie?

Woorden: 789

All The Love. E

The Boy Who I Love Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu