Louis POV
We komen aan bij het huis van Harry, met mijn hele familie achter ons aan. Ze wilde graag mee om het huis te zien. Harry heeft me al die tijd hier naartoe geduwd. Ik hou zoveel van hem. "Wow, wat een prachtig huis is dit. Ik zou dit huis zo graag willen, maar met 5 kinderen is het denk ik een beetje te klein." Zegt mijn moeder. "Hey kom allemaal naar binnen. Ik maak wat thee en dan kunnen we allemaal elkaar wat beter leren kennen." Zegt Anne. We gaan allemaal naar binnen. Als we op de bank willen zitten zien we dat er te weinig plek is voor 10 mensen. Daarom ga ik op Harry's schoot zitten en Liam op die van Zayn. Harry kijkt me zoals altijd weer lief aan. Het doet wel best pijn nog allemaal maar het gaat beter. Ook komt dat denk ik door de pijnstillers die ik heb gekregen. Anne komt terug met de thee.
---
Als we lang hebben gepraat over van alles en nog wat, stoot Lottie me aan en dan herinner ik me weer dat ik met haar over iets belangrijks ging praten. "Uhm Lot en ik gaan heel even op de gang ergens over praten. Dus Hazz kan je me even in mijn rolstoel brengen?" Vraag ik. "Tuurlijk" Zegt hij. Hij tilt me op en zet me in mijn rolstoel. Lottie staat op en brengt ons naar de gang.
"Nou, waar wilde je over praten?" Vraag ik. "Ik uhm denk dat ik uhm verliefd ben op een uhm meisje al voor een jaar ofzo" zegt ze nerveus. "Echt waar! Wie is het, ken ik haar!" vraag ik enthousiast. "Ja je kent haar en daarom wil ik niet zeggen wie het is." Zegt ze. "Ah kom op ze is vast heel leuk." Probeer ik om haar over te halen. "Okay goed ik zeg het. Het is Safaa, het zusje van Zayn. Ik vind haar echt al heel lang leuk, maar het was altijd raar voor mij. En een jaar geleden was jij nog niet uitgekomen als gay voor ons, dus ik wist ook niet de reactie van de rest. En natuurlijk had ik het fijner gevonden als papa er ook blij mee was, voor ons allebei, maar ik denk dat dat nooit gaat gebeuren." Zegt ze. Ik ben echt blij dat het Safaa is. Ze was altijd zo lief en ik ken haar al vanaf haar geboorte, dus ik heb alles van haar leven meegemaakt. "Het is Safaa, dat is geweldig. Ze is zo lief voor ons. Ik hoop dat je gelukkig word met haar." Zeg ik tegen Lottie. "Maar ben je dan lesbisch of bi?" vraag ik. "Ik ben bi, want ik vond Lewis natuurlijk ook heel leuk." Zegt ze. Jeej ik ben niet de enige gay in de familie.
Ik ben echt blij voor Lottie, ik vind het ook fijn dat ze het mij heeft verteld. Dat betekent dat ze mij vertrouwt. "Wanneer wil je het tegen papa en mama vertellen?" Vraag ik. "Dat weet ik nog niet, maar ik wil niet lang meer wachten." Zegt ze tegen me. Ik knik. Ik begrijp waar ze doorheen gaat, ik had hetzelfde van toen ik erachter kwam dat ik gay was.
Ik had het Lottie ook als eerste verteld dus ik ben blij dat zij hetzelfde doet.---
Harry en ik zwaaien mijn familie uit. Ze zijn hier de hele dag gebleven. Als iedereen weg is gaan we weer terug naar binnen. "Je hebt een leuke familie, Louis." Zegt Anne als we terug de woonkamer binnen zijn. "Ze zijn nog best rustig voor zo'n grote familie. Die kleine meisjes natuurlijk iets minder, maar ik vind het heel leuk. Ik mis het om kleine kinderen te hebben. Gemma zit al op de universiteit en Hazza is al bijna van school af. En hij heeft natuurlijk al zijn eerste echte relatie." Gaat ze verder.
"Ja ze zijn heel lief. Maar je vergeet wel dat mijn kleine Hazzy nog een kind is vanbinnen." zeg ik teasend. "Hey, ik ben heel volwassen. Jij bent volgens mij het kleine kind hier hoor. Je bent sowieso al klein en je gedraagt je als een kind." Plaagt Harry terug. "Ik ben niet klein en al helemaal geen kind" zeg ik met een pruillip. "Aww" zeggen Gemma en Anne tegelijk. We trekken ons niks aan van hun. "Je bent wel klein, je bent mijn kleine vriendje." Zegt Harry als hij me begint te kietelen. "Hou ohop" zeg ik lachend "Alleen voor een kusje" zegt Harry. "Goed dan." Zeg ik uiteindelijk. Harry stopt met kietelen als ik mijn lippen op die van hem druk. Hij begint al wat ruiger te worden totdat we iemand horen kuchen. We trekken terug en kijken elkaar blozend aan. We kijken van elkaar weg, naar Anne en Gemma.
"Kunnen de lovebirds even iets minder sweet en cute doen?" Vraagt Gemma met een grijns.
We knikken met een rood hoofd.---
"Wij gaan slapen" zeg ik na een hele avond te hebben gepraat met Harry's familie. "Wees braaf he" roept Gemma als we de trap op lopen.
We negeren Gemma en rennen achterelkaar aan de trap op. We gaan lachend op bed liggen.We gaan uitkleden en ik kan niet laten om te staren naar hem. " Do you like what you see?" Zegt Harry als hij me betrapt op staren. Ik kijk met een rood hoofd naar beneden. "Hey, ik vind het niet erg als je naar me staart. Sterker nog, je mag zoveel staren als je wilt." Zegt hij. "Vind je het erg als ik in mijn boxer slaap, ik vind dat altijd al fijner?" Vraagt hij. "Nee geen probleem, ik doe het zelf ook dus..." Geef ik antwoord.
We poetsen onze tanden en gaan naar bed. We zoenen nog even en vallen dan in slaap.
Heyy, hoe gaat het met jullie.
Woorden: 969
All the love. E
JE LEEST
The Boy Who I Love Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles, een jongen die denkt dat hij hetero is, veranderd helemaal als Louis Tomlinson in zijn klas komt. Louis is open gay en daar werd hij op zijn vorige school ook mee gepest, zo erg dat hij weg moest. Hij moest wel zijn beste vrienden daar...