Louis POV
We kijken mijn vader aan als hij begint te schreeuwen. "Nog zo'n faggot hier in dit huis. Louis, ik dacht dat ik had gezegd dat je niet gay hoort te zijn en dan ga je uit met een jongen!" Schreeuwt mijn vader. "Pap het maakt me niets uit wat je zegt want ik ben gay en ik ben verliefd op Harry!" Schreeuwt ik naar hem. "Oh ja ga je die kant op. Mijn eigen stiefzoon die tegen me aan het schreeuwen is. Ik had nooit gedacht dat dit ooit zou gebeuren. En jij, Harry was het toch. Hoe durf je op deze wereld te zijn en nog wel in MIJN huis te komen. Jij mag hier nooit meer komen, voor niks." Schreeuwt mijn vader naar Harry.
Hij wilt uithalen naar Harry maar ik spring ertussen en vang de klap op. Ik voel dat ik wordt geraakt op mijn borst omdat ik kleiner ben dan Harry en hij eigenlijk in Harry's buik had moeten komen. Ik voel nog meer klappen en ik doe mijn ogen open. Ik zie daar een woeste vader staan met zijn hand omhoog om me een klap te geven en hij slaat me vol in mijn gezicht. Ik zie allemaal zwarte vlekken voor mijn gezicht totdat ik omval en het helemaal zwart word. Het laatste wat ik voel is dat ik in Harry's armen lig.
---
Harry's POV
Ik doe mijn ogen eindelijk open nadat louis in mijn armen is gevallen. Ik zie hem daar dan ook bewusteloos liggen. Ik voel dat ik huil en dat Johannah een arm om me heen slaat. Ik kijk haar aan en zie ook dat zij aan het huilen is. Ik geef louis aan haar en omhels haar. Dan sta ik op en zie daar nog steeds een woeste Mark staan. Ik kijk hem kwaad aan en wil hem slaan maar Lottie houdt me tegen. "Niet doen. Hij verdient het, dat weet ik maar je wil hem geen pijn doen toch" zegt ze. "Ja maar hij heeft Louis bewusteloos geslagen. Ik wil gewoon dat het goed komt" snik ik dan. "Ik wil ook dat het goed komt. Moet ik de ambulance bellen of doe jij het" Zegt ze. De andere zusjes van Louis zijn nu ook om ons heen komen te staan. "Ik doe het wel, maar moeten we Mark niet aangeven voor mishandeling. Ik weet namelijk bijna zeker dat dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd. Ik weet dat hij jullie vader is en alles maar hij kan hier toch niet zomaar mee wegkomen" zeg ik. "Ik denk eigenlijk dat je gelijk hebt. Meiden ik weet dat jullie het niet leuk vinden, maar jullie vader is dit keer echt te ver gegaan. Harry, bel jij de ambulance dan bel ik de politie voor aangifte" Zegt Johannah die plots naast ons staat. Ik knik en pak mijn telefoon.
"Goedenavond, Ja hai. Ik bel omdat mijn vriendje net bewusteloos is geslagen en hij niet meer wakker word dus kunt u een ambulance naar ons toesturen.
Nu meteen we wonen op 'adres'. Dankjewel." Zeg ik als de ambulance opneemt. "Ze zijn er binnen 5 minuten" zeg ik tegen de familie van Louis. "De politie vindt dat we naar het bureau moeten komen met de dader. Dus Harry en Lottie willen jullie mee met Louis dan brengen wij Mark naar het bureau. Is dat goed?" Zegt Johannah. Wij knikken snel en dan horen we de sirene. We rennen naar de deur en ik met Louis in mijn armen."Hai zijn jullie familie van meneer Tomlinson. Ik ben Luke, Louis' verpleger voor de komende tijd" Zegt de verpleegkundige, Luke als we de deur open doen. "Dat is de moeder van Louis en dat de zusjes. Binnen zit de dader en ik ben zijn vriendje" zeg ik tegen hem. "Hoe kwam dit ongeval" zegt Luke als iemand anders hem op een brancard legd. Hij loopt weg en gaat de andere helpen. Er komt iemand anders aan die ik het liefst niet had willen zien.
Het is mijn ex Taylor en ze kijkt me meteen heel onschuldig aan en begint te spelen met haar "Dat is een lang verhaal. De vader van Louis is homophobic en Louis heeft een relatie met die jongen daar. Toen Mark hem wilde slaan sprong Louis ertussen en Mark bleef hem maar door slaan tot hij omviel en niet meer wakker werd" zeg ze huilend. Taylor knikt en kijkt me bezorgd aan. "Gaat het wel met je? Hey ik kan je misschien wel je opvrolijken als je mee met mij komt" zegt ze spelend met haar haar. Ik kijk haar kwaad aan. "MIJN VRIENDJE IS DAARNET FUCKING IN ELKAAR GESLAGEN EN IS BEWUSTELOOS DENK JE DAN ECHT DAT IK MEE WIL MET EEN OF ANDERE SLET DIE ME WILT 'OPVROLIJKEN'" Schreeuw ik naar haar.Ze kijkt me bang aan en zet een stap naar achteren. Ze pakt zichzelf weer op en blaast me een kus voor dat ze omdraait en bitchy wegloopt. Ik hoop dat ik die trut nooit meer hoef te zien. "Ken je dat meisje" vraagt Johannah. "Ja ze is mijn ex. Ik heb het uitgemaakt omdat ze vreemd was gegaan, maar ik denk dat dat niet lang duurde omdat ze nu weer met mij begint te flirten" zeg ik nog steeds kwaad. Johannah omhelst me snel en ik sla mijn armen ook om haar heen. De eerste verpleegkundige komt terug en vraagt: "Zou je mee willen met de ambulance omdat hij je vriendje is?" "Ja graag als het oudste zusje van hem ook mee mag" vraag ik. "Tuurlijk komen jullie maar mee dan breng ik jullie naar de ambulance. Oh en jongen degene tegen wie je net aan het schreeuwen was is een van onze beste werkers, dus het liefst niet meer doen wil je" zegt de verpleegkundige. "Tuurlijk lopen we mee maar dat meisje is mijn ex en is op me vreemd gegaan. Ook zat ze weer met mij te flirten terwijl mijn vriendje op de brancard werd gehesen" zeg ik een beetje kwaad. "Oh dan spijt het me heel erg" zegt hij vol medelijden. Ik knik maar.
Hai hoe gaat het met jullie allemaal.
Ik wil even zeggen dat ik niks tegen homo's heb en dat ik dit vreselijk vind, omdat het ook in het echt gebeurd.Woorden: 1012
All the love. E
JE LEEST
The Boy Who I Love Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles, een jongen die denkt dat hij hetero is, veranderd helemaal als Louis Tomlinson in zijn klas komt. Louis is open gay en daar werd hij op zijn vorige school ook mee gepest, zo erg dat hij weg moest. Hij moest wel zijn beste vrienden daar...