But I know
I can't do that forever
I have to hide
Because I'm a monster°°•●•○○•°°●°●•●•●°●●°●°
♤Sabah gözlerimi yeni bir güne açtığımda Yeonjun yanımda değildi.
Mutfakta yada herhangi bir odada olduğunu düşünerek ayağa kalktım ve üstümü değiştirip lavaboya yöneldim.
İşlerimi hallettikten sonra odamdan çıkmıştım,ev fazla sessizdi.
Anlamıştım o zaman..evde değildi.
Gözlerimi kapatıp nefes verdim ve daha sonra mutfağa girdim.
Sinirlenmemeliydim öylesine dışarı çıkmışta olabilirdi. Sadece dün olanlardan sonra hala sinirim geçmemişti.Kendime kahvaltı hazırlayıp yemek için oturdum,bir kısmını yedikten sonra içimdeki merak duygusunu bastıramadığımı farkettim ve ayağa kalkıp telefonumu elime alıp Yeonjunu aradım.
Çalıyordu ama kapatmıştı ve dış kapının açılma sesini duymuştum.
"Günaydın."
Dedi içeri giren beden.
Bir şey demedim ve başımı salladım."İyi misin?"
"Sence Yeonjun?Ayrıca sarhoşta değildin dün geceki romantik konuşmamızı ne ara unuttun?"
İroniyle söylediğim cümleme göz devirmiş ve arkasını dönüp saçlarını karıştırmıştı.Tekrar bana doğru döndüğünde konuşmaya başlamıştı.
"Ben çok üzgünüm,sadece dün hiç iyi değildim.Seninle öyle konuşmamalıydım.Affet lütfen beni Yoo Jung-ah.."
Gözlerine bakmıştım.Gerçekten pişman görünüyordu.
Bir şey demedim ve öylece dikilmeye devam ettim.Yanıma gelip ellerimi tuttu ve yavaşça başımı omzuna yasladı.
"Seni çok sevdiğimi biliyorsun Yoo Jung..""Biliyorum...Bende seni.."
Dedim kollarımı beline dolayarak.Şimdilik gönlümü kazandığını düşüne bilirdi ama içimde bir yerlerde kırgındım hâla.kinli bir insandım.
Ve benden ne sakladığını öğrenene kadarda pes etmeyecektim.Nereden mi emindim bu kadar benden bir şey sakladığına? Bende bilmiyorum ama davranışları böyle düşünmeme yol açmıştı.
"Düşündümde bu akşam biraz kafa dağıtmaya gidelim mi?"
Dedi sessizliği bozarak."Nereye?"
Dedim başımı geri atıp gözlerine bakarak."Bara gidelim.Uzun zaman oldu gitmeyeli."
Başımı olumlu anlamda salladım."Olur,farketmez."
Gülümseyip dudaklarını alnıma bastırtı ve bende hafifçe gülümsedim.
Kulağa birlikte gezmek fikri hoş gelebilirdi ama nedense içimden bir ses iyi bir şeylerin olacağını söylemiyordu.
--------
Merhaba yb.
Barda kaos olacakkk
Ve bu bir geçiş bölümüydü.
Bölümler böyle kısa olacaktır adı üstünde mini fic.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Untold || Choi Yeonjun
Short Story-tamamlandı- "Iki aptal ruh" started:16.01.2022 finished:18.01.2022 + minific × B×G + G.S 지에스