-13-FINAL-

962 86 331
                                    

Jump from this highway Wings spread and broken Flyin' to eternityBut I can't help fallingEven with you Falling is beautiful

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jump from this highway
Wings spread and broken
Flyin' to eternity
But I can't help falling
Even with you
Falling is beautiful

°○°°○○•°●°●●°●°°●○°○°

♤♤♤

Genç oğlan eski sevgilisinin yanından ayrılmış ve arabasına binmişti.

Eski sevgilisiyle arkadaş gibiydiler ama ona hiç bir sorununu anlatmamıştı.
Hiç bir şey belli etmemek adına bugün onu ziyaret etmiş ve zoraki bir şekilde gülümsemek zorunda kalmıştı.

Arabada düşünceli bir şekilde giderken birden Yoo Jung'un evinin önünde durdurmuştu arabayı.

Onu görmeyi çok istiyordu.Böyle kötü bir ayrılığı hak etmediklerini düşünmüştü.
'Hala ne yüzle bunu istiyorum' diye geçirdi içinden,yinede bunları düşünmedi ve arabasından inip kapının önüne yaklaştı.

Kapıyı çalmak istedi ama duraksadı. Bunu yaparsa eğer hem Yoo Jungu üzerdi,onu üzdüğü için kendiside kötü hissederdi.
Yoo Jung kapıyı açarsa eğer ona ne diyecekti?

'Senden ayrılmak istemediğim halde ayrıldım ama seni görmeye geldim'mi deseydi? Bu çok saçma gelmişti ona.

Bundan vazgeçti ve geri çekilip arabasına bindi ve her zaman kafa dinlemek için gittiği yere  doğru yola koyuldu.

Uzun zamandır oraya gitmiyordu ve kafa dinlemeye ihtiyacı vardı.

Gelmişti.

Arabasından inip temiz havayı içine çekmek istemişti ama yağmur o daha yoldayken yağmaya başlamıştı.

Karşıya baktı,burası uçurumdu ve aşağısı derin okyanustu,rüzgar okyanusu dalgalandırıyordu. Bu yüzden hava dahada soğuktu.

Bu ıssız ve sakin  ama güzel manzarası olan bu yere Yoo Jungu getirmeyi çok istemişti ama bir türlü fırsat bulamamıştı.Şimdi ise her şey için çok geçti.

3 yıl önce başlayan ilişkileri çok güzel ilerlemişti ama son aylarda kendisinden hiç haber alamadığı abisinin öldüğünü öğrenmişti,abisinin çok borcu vardı ve maalesefki adamlar kardeşinin,yani Yeonjunun peşine düşmüştü.

Yeonjun tehlikenin farkındaydı.
Yoo Jung'dan ayrıldığı için aşırı üzgündü ama bunu yapmalıydı.Mecbur kalmıştı,onu korumak için.

Truth Untold || Choi YeonjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin