I am afraid
I am shattered
I’m so afraid
That you will leave me again in the end
Once again I put on a mask and go to see you°••°○°•○•○•°°○○°○○○°
♧♧♧"İyi madem,Yeonjunu bekleyelim. Belki kumar borcunu başka bir şekilde ödemek ister,hm?"
Kumar borcu...duyduğum bu iki kelimeyi duymamayı dilemiştim...Beni yine hayal kırıklığına uğratmıştın Yeonjun....
Anneannemin bana anlattığı geçmişi hatırlamıştım birden istemeyerek...
1999-flashback-
"Hayatım burası çok.."
"Çok ne güzelim?"
Dedi genç adam eşine."Burası çok tuhaf adamlarla dolu,her zaman gittiğimiz bara gitseydik keşke."
"Merak etme,alışacaksın.Haydi şuraya geçelim."
Dedi başı ile sağ tarafı göstererek.Genç bayan kaşlarını çatmıştı,çünkü kumar oynanan masaları görmüştü. Burası diğer barlardan farklıydı ve bunu anlaması uzun sürmemişti.
Hatta burası bar bile değildi.
Genç kadın korktuğunu hiss ediyordu, 1 yıllık eşi masanın başına çoktan geçmişti.
İşte o zaman gördükleri ile dünyası başına yıkılmıştı.
Çok sevdiği adam bir kumarbazdı ve eşinide buraya getirmekten hiç çekinmemişti.
"Yah Aeri neden orada dikiliyorsun? Gelde eşine moral ver,yanıma otur."
Aeri bacaklarının titremesine aldırış etmeden yanına oturmuştu,genç ve güzel bir kadındı bu yüzden masada oturan diğer adamların bakışlarını üzerinde hiss ediyordu ve rahatsızca kıpırdanmıştı.
Bir kaç saat geçmişti ve bay Do kaybetmişti. Aeri korkmaya başlamıştı,çünkü eşinin ortaya koyabileceği bir şeyi yoktu.
Bay Do arkasına yaslandı ve nefes verdi,ardından konuşmaya başladı.
"Söz verdiğim gibi,eğer kaybedersem bu yanımdaki güzel bayan sizin olur demiştim. Alın sizin olsun."
Demişti sanki bir insan değilde eşya ortaya koymuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Untold || Choi Yeonjun
Short Story-tamamlandı- "Iki aptal ruh" started:16.01.2022 finished:18.01.2022 + minific × B×G + G.S 지에스