I'm crying
That’s disappeared
That’s fallen
Left alone in this sandcastle
Looking at this broken mask°°••●•○○°●°●°●°●°●°●●°●°
♧İçeri girmem ile yüksek sesli müzik şimdiden başımı ağrıtmaya başlamıştı.
Yeonjuna baktığımda etrafa baktığını görmüştüm.Muhtemelen oturabilmemiz için yer arıyordu.
Bende bakmaya başladığımda elimi çekiştirmesi ile peşinden gitmeye başlamıştım."Yah banada haber versene dalmışım.Ya düşseydim?"
Kıkırdadı ve yanağıma ufak bir buse kondurup geri çekildi.
"Ben varken sana bir şey olmaz,düşmezsin."Gülerek gözlerimi devirdim ve köşedeki 'U' şeklindeki koltuğa oturduk.
Yeonjun arkasına yaslanmış koltuğa iyice yayılmıştı.Bende geri çekilip sırtımı koltuğa dayamam ile elini omzuma atması bir olmuştu.
Etrafı inceliyordum,çılgınca dans eden sarhoş insanları,bayılana kadar içenleri,bir köşede utanmasalar insan içinde mâlum işi halletmeye yakın olan insanları.Kısaca her şeyi.
"Yoo Jung-ah."
Yeonjunun seslenmesi ile ona döndüm.
"Hı?"Dönmem ile dudaklarıma kapanması bir olmuştu. Başta beklemediğim için gözlerim irice açılsada daha sonra gözlerimi kapatmış ve karşılık vermiştim.Öpüşmemiz git gide daha tutkulu hale geldiğinde yavaşça geri çekilmiştim.
"Yeonjun ne yapıyorsun?"
"Rujunu dağıtıyorum."
Dedi omuz silkerek.Güldüm ve hafifçe omzuna vurdum.
"İyide burası fazla kalabalık.""Bundan daha fazlasını yapanlar var güzelim,bu yüzden kendi halinde olan insanları düşünme."
Gözlerimi devirdim ve bakışlarımı sahneye çevirdim.
Gürültülü müzik birden kesilmiş ve sahneye mikrofon ile bir adam çıkmıştı.
"İyi geceler millet! Düşündümde biraz rahatlamak için sakin bir müzik dinleyelim,hatta aranızda sesine güvenen varsa sahneye çıksın ve şarkı söylesin!"
Sözlerini bitiren adam ile her kes alkışlamaya başlamıştı.Aslında sesime güveniyordum ve bir kaç kez insanlar içinde söylemişliğim vardı.
Tekrar denemekten bir zarar gelmezdi.Ayağa kalktığımda Yeonjun bana bakıyordu.
"Nereye?"
"Şarkı söyleyeceğim."
Kaşları havalandı.
"O zaman fighting!"
Dedi elini yumruk yaparak.Güldüm ve kalabalığın arasından geçerek sahneye çıktım.
Adam bana mikrofonu vermeden önce hangi şarkıyı söyleyeceğimi sormuştu,daha sonra ise sahnede yalnızca ben kalmıştım ve müzik çalmaya başlamıştı.
Söyleyeceğim şarkı
The Truth Untold'du.Söylerken gözlerimi kapatıyor arada Yeonjunun olduğu tarafa bakıyordum. Şarkının ilerleyen dakikalarında söylemeye devam ediyordum ve kaşlarımı çatmıştım,çünkü Yeonjun iki tane ondan 15-20 yaş büyük adamla tartışıyordu. Gözlerimi oradan çektim ve şarkıyı bitirmeye çalıştım.
Sahneyi terk edersem dikkatler üzerimize toplanırdı. Tekrar o tarafa baktığımda orada olmadıklarını, çıkış kapısından dışarı çıktıklarını görmüştüm.Daha fazla dayanamadım ve aniden duraksadım.
"B-benim gitmem lazım...kusura bakmayın."
İnsanlar kendi aralarında fısıldaşmaya başlamışken ben kalabalığın arasından koşarak dışarı çıkmıştım.Etrafıma bakınıp gözlerimle Yeonjunu aradığımda bardan yaklaşık 8-10 metre uzaklıkta olduklarını görmüştüm.
"Yeonjun!"
Adamlardan biri Yeonjun yumruk atmıştı.
Koşarak yanlarına gitmiş ve yerde başı öne eğik oturur vaziyette olan Yeonjuna sarılmıştım.
"Yeonjun iyimisin?"
Dedim ve adamlara baktım."Sizde kimsiniz?! Ondan ne istiyorsunuz?!"
Dedim bağırarak.İkiside beni takmayıp konuşmaya başlamıştı.
"Şimdilik bu güzel bayanın hatrına gidiyoruz Choi.Burada bitmedi."
Onlar uzaklaştığında hiçkırıklarla ağlıyordum.
Neden onu dövdüklerini bilmesemde benden büyük bir şeyler gizlediğini anlamıştım....
------------
Merhaba yb.
Umarım beğenirisiniz.
Acaba Yeon neler saklıyor?Oy ve yorumlarınızı unutmayın lütden luv u
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Truth Untold || Choi Yeonjun
Short Story-tamamlandı- "Iki aptal ruh" started:16.01.2022 finished:18.01.2022 + minific × B×G + G.S 지에스