Taehyung szemszög:
A héten minden maradék napon bementem a stúdió után, az első napon kívül még egyszer voltam Jungkookkal és mit ne mondjak egyre jobban kedvelem. Még mindig nem beszéltünk valami sokat csak, hogy mit csináljak épp vagy, hogy hogyan nem mintha már nem tudnám, de nem szóltam neki, hiszen addig is beszél hozzám. Ha ma minden jól megy, Hobinál alszom és vele és a legjobb barátjával szórakozunk egy kicsit. Szerencsére valamelyik nap személyesen is egyeztettünk. Most viszont én rendelem majd a kaját a vöröske pedig az italt rendezi, nem akarunk, mi berúgni csak éppen jól esik egy kis ital is.
Most jelenleg hazafelé tartok a kávézóból és várom, hogy kedves új barátom írjon, hogy mehetek és én már rögtön ott is fogok teremni.
Éppen, hogy haza érek, érkezik az üzenet, hogy menjek át. Elmosolyodom azon, hogy milyen jól tud időzíteni majd pedig papucsomat és pár ruhadarabomat kézhez kapva indulok át. Igazából haza is ugorhatnék majd lezuhanyozni meg átöltözni, de az nem igazi ott alvós buli.
Bekopogom és várok.
-Szia, Tae! – ölel magához.
-Hoseok, jó látni. – Nem mintha nem valamelyik nap futottunk volna össze. Bementünk majd leültünk a kanapéra.
-Oh, jut eszembe, mit beszéltetek múltkor Yoongival? – nézek rá kíváncsi szemekkel ugyanis ezt nem tudtam vele megbeszéli akkor.
-Ne aggódj, nem mondhatom el de hidd el elmagyaráztam neki pár dolgot és egy kis értelmet is vertem a fejébe ez által. Amúgy meg, ÚRAMÉG ANNYIRA ÉDES AZ EXED!- visít fel hangosan. –Mond, hogy lenyúlhatom! – néz rám boci szemekkel.
-Figyelj, Hoseok! Yoongi tényleg egy kedves és aranyos lélek aki kicsit mogorva is és nem utolsó sorban hatalmas bunkó is tud lenni, de valahogy melletted jobban eltudom képzelni mint mellettem hiába csak nemrég óta ismerlek.
-Szóval~ áldásod ránk?- vigyorog rám.
-Uhum. – mosolyodom el és ebben a percben pedig megnyomják a csengőt.
-Oh, ez Jungkook lesz! – rohan gyorsan ajtót nyitni?
Én lefagyok egy percre? Jungkook? Mondjuk nem csak AZ a Jungkook létezhet szóval, lehet, hogy csak rosszul gondolom a dolgokat.
El is indulok az ajtó felé, hogy én is üdvözölhessem a kedves barátot és a következő pillanatban pedig, az állam a padlót súrolta. Azok a hülye, gondolatok! Mint gondolhatjátok az úgymond kollégám Jungkook állt a küszöbön.
-Hali! – integetek felé akár csak egy félnótás.
-Oh, Taehyung! – lepődik meg.
-Ismeritek egymást? – szól közbe a „beszélgetésünkbe" Hobi.
-Tae, nálunk részmunkaidős.
-Mindent értek, így legalább nem kell titeket bemutatnom egymásnak. – mosolyog azzal a hatalmas nagy mosolyával. – Nos én úgy gondoltam, hogy elsőnek megrendeljük a vacsorát, ameddig azt várjuk addig elmegyünk egyesével fürödni és elkezdjük az anime nézést.
-Nekem rendben van. – bólint Jungkook.
-Nekem is. – mosolygok szelíden.
Ahj olyan szar ez a helyzet így nem fogom tudni kibeszélni Hobival, hogy, képzeld, tetszik a munkahelyen a kávézóban egy srác, aki mint rájöttem, történetesen a legjobb barátod. Így valószínűleg Jiun marad, csak ugyanis nem hiszem, hogy Yoongi el tudná az ilyesmit még most viselni.
-Tae, köztünk vagy? – hallom meg a köztem és Jungkook között ülő barátomat.
-Tessék?
-Azt beszéljük, hogy ki menjen elsőnek fürödni és, hogy te szeretnél-e menni.
-Igen és ha miközben ti fürdötök megjön a kaja én ki is tudom fizetni.
-Rendben akkor mit együnk? – tapsol Hoseok.
Hosszas vita után a pizza a kínai és az igazából nekem mindegy mi között megbeszéltük, hogy olyan helyről rendeljük ahol mind a kettőt lehet venni. Szerencsére találtunk ilyen helyeket így választottunk egyet ahol jó véleményeket is találtunk aztán én rendeltem mindhármunknak tésztát és egy közepes húsimádó pizzát dupla sajttal majd elmentem fürödni.
Miután én végeztem Jungkook ment. Amikor bement előttem utána pillantva, egy pillanatra a gondolataim mezejére vándoroltam ahol, egy igen dögös ruha nélküli Jeon Jeongguk volt. Gyorsan megráztam a fejem. Ha ez így fog menni én megbolondulok.
-Milyen munkatárs Jk?-szólalt meg egyből a vörös, amikor leültem.-Jungkook?
-Igen. Nos?
-Nem rossz, igazából nem sokat beszélünk, de ha segítségre van szükségem akkor segít. Nem panaszkodhatom. - bólogatok.
-Nyugi nem lesz ő mindig ilyen, idővel meg fog nyílni főleg, hogy tudja, hogy mi jóba vagyunk.-itt megbökte a vállamat a sajátjával majd már folytatta is. - Szerintem jóba lesztek, csak aztán nehogy nélkülem tartsatok pasis napot!
-Eszem ágában sem lenne.- nevetek el magam. -Viszont Hobi....- vajon mondjam el neki, vagy tartsam magamban? Ahj de mással nem igazán tudnám ezt megbeszélni. -Lenne egy kérdésem azt hiszem.
-Azt hiszed?
Kicsit kínosan elnevetem magam, majd megvakarva a tarkómat gondolkodom, hogyan is kéne ezt elmondanom neki.
-Szóval!-
Nem tudtam folytatni, mert a fürdő ajtaja kinyílt én pedig inkább hagytam is a témát. Csak nem beszélhetem ki a Jungkookal kapcsolatos dolgaimat pont előtt.
-Mindegy, majd máskor folytatjuk.- mosolyogtam bután barátomra.
-Oké, én megyek akkor fürödni.- kacsintott. Mielőtt cuccaival bement volna a fürdőbe felém és a feketeség felé pillantva megszólalt.
-Aztán semmi rosszalkodás!-majd már be is lépett.
-Komolyan néha kinyírnám!- szólat meg nem mesze a hangja.
ฅ^•ﻌ•^ฅ
Sziasztok! Sajnálom ezt a hatalmas nagy kihagyást próbálok visszatéri a rengeteg munka ellenére- és nem ártana lassan tanulnom is vizsgára- de már nagyon hiányzik ez az egész.. Remélem nektek tetszeni fog ez az új részt és remélem lesz akinek ezzel a napját is sikerül feldobnom. Remélem mindenki jól van <3
ESTÁS LEYENDO
Scented Candle-TaeKook |BEFEJEZETT|
FanficSziasztok! Itt egy újabb könyv tőlem ami ismét egy Taekook. *Taehyung egy szinkronszínész, aki élvezi munkája minden pillanatát, eközben viszont van egy másod állása is méghozzá egy kávézóban pincér. Jungkook főállásban pincér, apja kávézójában ah...