Huszonharmadik fejezet

285 17 0
                                    

Taehyung szemszög:

-Jiun neked van valami ötleted?-nézek rá elveszetten

-Várj egy kicsit Tae, gondolkodom!-intett le. Fogalmam sincs, hogy mi lehetne a legjobb randi. Persze amikor nincs esélyem randira menni akkor van egy tucatnyi ötletem, hogy mit csinálhatnék a társammal, ilyenkor meg egy sem jut eszembe....-Gondolom olyan romantikusabb randit akarsz.

-Ezt nagyon jól sejted, olyat, ami mindenképp emlékezetes lesz akárcsak az övé volt.

-Akkor a mozi kilőve!-sóhajt fel.

-Ugye nem gondoltad ezt komolyan?-nézek rá elhülledve. –Randi egy moziban?

-Jó na, én szeretem.

-És ha piknikezni vinném egy szép helyre?-nézek rá, miközben a fejem fölött villog a képzeletbeli villanykörtém.

-Nem rossz ötlet.-vakargatja meg az állát.- Bővebben kidolgozva mikre gondolsz?

-Mármint mit tervezek azon belül?-kérdem ugyanis nem teljesen értem a kérdését. Bólint kérdésemre.-Majd megtudod!

-Na így aztán tudok is segíteni neked.-nevet fel.

-Nekem a támogatásod bőven elég segítség, a többit most már megoldom magam. –mosolyodom, el majd pedig kimegyek a konyhába egy kis innivalóért. –Tessék!-rakom le barátnőm elé a vizet.

-Köszönöm! Viszont én indulok, mert még olvasgatni akarom a szövegemet.

-Okés!-állok fel vele együtt, majd pedig amikor az ajtómnál járunk hirtelen állok meg és fogok kezeire.-Jiun!-szólalok fel hangosan –Mégiscsak lenne valami.

-Jesszus Tae rám hozod a szívbajt.

-Kellene a kocsid!

-Hogy mi kéne neked?-tágulnak ki szemei.

-Légysziii, valahogy el kell, vigyem oda Jungkookot, ígérem vigyázni, fogok a te kicsikédre.-boci szemeimmel nézek le rá.

-Ahj, rendben! De tényleg rajta az a két szép szemed és másnap azzal gyere munkába!

-Értettem! Akkor holnap este elhoznám, ha úgy jó neked.

-Legyen úgysem terveztem estére programot.

***

Szombat van és én ugyan úgy a kávézóban fogom tölteni majdhogynem az egész napomat.

Szombat lévén tízkor nyitjuk mag az ajtókat így van egy kis időm összekészülni a holnapi napra. Én magam akarom az ételeket elkészíteni a piknikre. A terveimben szerepel pár omlettes szendvics, muffin, tavaszi tekercs, sajtok, gyümölcsök, pizza falatok, amihez persze csak a tésztát veszem meg ugyanis azt képtelen lennék elkészíteni de a többit én rakom össze így arra kell vennem még feltételt. Elég hosszú a listám, és még ott van Jungkook kedvenc banános teje is a listán meg pár apró ital. Alkohollal nem tervezek készülni, nem vagyok én olyan menő, hogy ittasan vezessek.

Miután haza értem a vásárlásból, mindent is betettem a hűtőmbe, holnap reggel hamar kelek, hogy csináljam, de egyelőre a mai napra kell koncentrálnom. Miután gyorsan lezuhanyoztam és átöltöztem futottam a buszhoz, hogy elérjem.

-Sziasztok!-estem be a kávézó ajtaján.

-Szia!-köszön vissza Felix és Eunbi.

-Jungkkok?-kérdem meg ugyanis őt nem látom, pedig ma ő is dolgozik.

-Az öltözőben még.-feleli Felix, bólintok majd én is oda veszem az irányt.

-Szia Kook!-lépek be mosolyogva.

Scented Candle-TaeKook  |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora