Taehung szemszög:
Amikor megijedtem reflexből fogtam meg Kook kezét, de amikor rájöttem mit is csináltam inkább elhúztam a kezeimet, pedig olyan jól esett! Azt hittem haragudni fog érte, de e helyett, újra megéreztem meleg kezét a sajátomon.
-Nem gond, csak nyugodtan!- mosolyogva bólintottam. Majd kiugrott a szívem annyira vert.
-Kezdem kétségbe vonni, hogy jó ötlet volt ide bejönni!- mondta Hoseok aki szintén összébb húzta magát az előbbi miatt.
-Jaj na annyira nem rémisztő ez!- és ahogy ezt Yoongi kimondta elő is ugrott egy rémisztő ember kezében egy késsel mire ő orrba vágta.
Mindannyian a földön fekvő felé kaptuk a fejünket én gyorsan egy zsebkendőt nyújtottam neki, ugyanis már a vér is folyt az orrából. Amikor pedig felsegítettük ahonnan ő ugrott ki még két ember kijött majd pedig az egyikük a sérültet vitte el a másik pedig kivezetett minket, ugyanis Yoongi ezen tettével ki lettünk tiltva a horror részről...
-Ah így legalább nem kellett végig mennünk.-sóhajttattam fel.
-Igazán kár!
-Kár neked a fejed!- ütötte tarkón Yoongit a vörös.- Majd meghaltam ott bent!
-Menjünk tovább! Mit szólnátok, mondjuk egy...dobálós játékhoz? – adta az ötletet Jungkook.
-Akarok egy nagy plüsst! –kijelentettem majd meg is indultam az ilyen bódék felé.
-Szép napot! –köszönt a tulajdonos- Egy játszma 3 dobásból, amely 1697,48 won (magyarba ez egy 500forint). Ha sikerül ledobniuk az összes dobozt, ami 10 darab, akkor a nagy ajándékok közül választanak. Ha viszont 3 darabot sikerül csak ledobniuk, akkor a nagyon picik közül ezek ilyen kulcstartók stb. A köztes dobások pedig majd később mondom. Sok szerencsét önöknek! –Mesélte el amikor elmondtuk, hogy szeretnénk játszani. Én kezdtem.
-Ah nekem kell az a nagy jegesmedve! –határoztam el hangosan, majd pedig szerencsét is próbáltam. De sajnos csak próbálta ugyan is kemény egy dobozt tudtam csak leütni azt is épp, hogy karcolta. Így semmit sem nyertem...
-Na most én! – jött Yoongi aki viszont hat dobozt is le tudott ütni!
-Wow Yoongi! Nagyon jó vagy!- mutattam egy like jelet neki kezemmel és csodálva néztem. Majd pedig választott egy is cica plüsst, mintha csak őt látnám. Hoseok volt a következő, ő viszont csak hármat dobott le, de választott magának egy kulcstartót, amin az állt, hogy „Örülj a mai napnak! Hiszen az élet egy pillanat alatt megváltozhat." valóban szép kis üzenet, de én még akkor is szomorú vagyok, hogy nem sikerült semmit sem dobnom főleg nem azt a nagy macit.
-Na Tae nem próbálod meg még egyszer?- jött oda hozzám Jungkook.
-Inkább kihagyom, csak még nagyobbat csalódnék.
-Akkor jövök én.- Ő is kifizette a 3 dobást majd pedig bele is kezdett. Az első dobásnál rögtön a hat darabot le is ütött. Szerintem nem kell mondanom, hogy az a maradék négy darab is simán ment neki.
-Megmondom őszintén, ma eddig maga az egyetlen játékosam, aki ilyen ügyesen játszott. Melyiket szeretné?
-Azt a nagy jegesmedvét!- mutatott rá az általam kiszemeltre.
-Parancsoljon! További szép napot! –köszönt el majd ment is a többi játékoshoz.
-Mond Jungkook...-néztem rá nagy boci szemekkel.
-Tessék a tiéd!- nyújtotta felém de mielőtt elvehettem volna vissza rántotta. –De előtte kérek cserébe valamit!
-Mégis mit?
-Ide!- mutatott arcának a jobb felére.-Egy aprócska dolgot kérek érte. –elpirulva vettem le róla tekintetem. El sem hiszem, hogy azt kéri, hogy pusziljam le. Zavartan kisimítottam egy tincset szemeim elől majd egy gyors puszit nyomtam arcára, ezzel együtt ki is kaptam kezei közül a macit.
-Khm, mi is itt vagyunk még. – nézett minket a Sope páros. Amikor pedig rá néztem Jungkookra az ő arca is lángokba olt borulva.
-Nos azt mondom igyunk valamit! –mondta Hobi.
-Benne vagyok! – bólogatott Kook.
Amint találtunk egy helyet ahol leülve el tudtok fogyasztani a kívánt dolgokat meg is tettük, én ittam a finom kis dinnyés limonádém közben pedig a többi embert figyeltem. Voltak, akik a párjukkal vagy barátaikkal jöttek, családok rohantak. Később, ha lesz egy nagyon tartós párkapcsolatom szeretnék gyerekeket. Egy kisfiút és egy kislányt. Nekem az sem baj, ha örökbe fogadott, mindenki megérdemli, hogy szeretett családban nőjön fel. Esküvőt is szeretnék, de nem túl nagyot, ne legyen ott a 60. szomszéd is, akit nem is ismerek. Azt is szeretném, ha majd Jiun lenne a tanúm, végül is ő a legjobb barátom már hosszú évek óta, remélem így is marad, nagyon sokat köszönhetek neki, mint a mostani munkámat is, valamennyiben neki köszönhetem ezt a mai napot is. Ha haza érek és lesz, egy szabad napom el kell mennem vele valahova.
-Mehetünk?- zökkentett ki mélázásomból Hoseok?
-Tessék?- néztem körbe. –Jah persze már is csak kicsi elkalandoztam.
-Kezd sötétedni, mehetünk az óriáskerékhez? –kérdezte Jungkook, nos, erre fel is pattantam és a maradék limonádémat is lehúztam gyorsan.
________
Kellemes és boldog ünnepeket kívánok minden olvasómnak! ❤️🎄
Sajnálom, hogy mostanság ilyen gyakran van szemszög csere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scented Candle-TaeKook |BEFEJEZETT|
Hayran KurguSziasztok! Itt egy újabb könyv tőlem ami ismét egy Taekook. *Taehyung egy szinkronszínész, aki élvezi munkája minden pillanatát, eközben viszont van egy másod állása is méghozzá egy kávézóban pincér. Jungkook főállásban pincér, apja kávézójában ah...