Tizennegyedik fejezet

435 26 4
                                    

Jungkook szemszög:

Eltelt jó néhány nap, na jó inkább több mint egy hét amióta megtudtam a dolgot Tae-ről, viszont egyáltalán nem távolodtunk el egymástól, sőt. Amikor vele voltam egy műszakban vigyorogtam folyton, mint egy vadalma és akárhányszor időnk engedte beszélgettünk. Hoseok kitalálta, hogy menjünk el hétvégén, vasárnap moziba nézzünk meg együtt hárman valami jó filmet, ami most jött ki. Elméletileg ő már megvette a jegyet nekünk ezzel nem kelessz foglalkozni, de még csak a nevét sem árulta el. Kicsit félek, mire ülünk mi be.

Szóval most arra várok, hogy mind a ketten lejöjjenek az emeletről, hogy oda fuvarozzam magunkat. Amint sikerült lejönniük, Taehyung beült mellém az anyós ülésre Hobi pedig a hátunk mögé középre, megbeszéltük kinek, hogy telt a hét, mire végig értünk mind a hármunkon meg is érkeztünk a célpontunkhoz.

-Ki mit szeretne? – kérdeztem meg a büfénél állva.

-Hmm, én szeretnék egy popcornt és bármilyen üdítő jó lesz mellé. – mosolyog rám kedvesen Tae, néha komolyan azt hiszem, ilyenkor majd fel robbanok a bennem szétáradó melegségtől.

-Szerintem én is azt eszek...- gondolkodom hangosan.

-És mi lenne, ha ketten ennétek egy páros menüt? Végül is az jobban megéri. –szólal meg Hoseok.

-És miért nem eszel te Tae-vel vagy velem úgy? – nézek rá felhúzott szemöldökkel.

-Mert én nem szeretem.

-Igazad van egyébként. Neked ez rendben lenne Tae?- pillantok rá, ő pedig bólint egy aprót. Ezután, megbeszéltük, hogy milyen ízű legyen és a vörös hajú kért még egy Sprite innivalót.

-El kell mennem a mosdóba, menjetek be nyugodtan.- szólalt meg Hobi amikor a jegymutatásnál jártunk. –Ez az ő jegyük!- mutatja oda a férfinak a telefonját Hoseok aki később be is enged minket. Helyet foglaltunk és néztük, ahogy lassan elkezdődnek a reklámok a film előtt. Néhányan egészen jót nevettünk.

Hoseok: Közbe jött valami, el kellett mennem, de ti élvezzétek a filmet. J

-Ezt írta Hobi. – mutatom Tae felé a telefont. –Szeretnél maradni?

-Te szeretnél? –kérdezz vissza, amin jót mosolyogtam.

-Én szeretnék, érdekel mire vett jegyet ez a bolond és azért veled is szívesen eltöltöm az időt.- nézek mélyen szemeibe majd pedig el is kezdődik a film.

Ahogy haladtak az események kiderült, hogy ez egy nagyon is romantikus műfaj. Kicsit furcsán éreztem magam, de amikor egy érzelmesebb részhez értünk és Tae elkezdte könnyeit hullatni gyorsan adtam neki egy zsebkendőt és átöleltem, azután pedig úgy néztük tovább.

-Hihetetlen, hogy mire ültetett be minket. –nevet jókedvűen TaeTae.

-Az biztos, és pont ő nem nézte. Nincs kedved beülni valahova?

-De persze. És mégis hova?

-Hát nem tudom, hogy vagy te ezzel, de nekem ez a kukorica meghozta az étvágyam.

-Ah akkor nem csak én vagyok így ezzel. – érinti meg karomat. – Neked mit lenne kedved enni?

-Hmm, egy kis tteokbokkit el tudnék most viselni, már egy pár hete kívánnom. Te?

-Most, hogy mondod, jól esne nekem is egy kis kimbap is.

-Húh úgy látszik ezt akkor jól összeállítottuk.

Betértünk a legközelebbi étterembe és kikértük az ételeket két adagra, amint kihozták jókedvűen kezdtünk el eszegetni. Taehyung belemártotta a kimbapot a tteokbokki levébe majd pedig felém nyújtotta.

-Kóstold! – mondja félig teli szájjal.

-Magamnak is tudok csinálni.

-Nem baj, fogadd el.- néz rám morcosan, amint pedig elkezdtem rágni jókedvűen elmosolyodott és tovább falatozott, ezt a zsarolást.

Miután az ételt elfogyasztottuk kerestünk egy cukrászdát, hogy valami édes is juthasson a szervezetünkbe. Az étteremben kapott kedves gesztust most én is viszonoztam és felé nyújtottam az én sütimből egy darabot ő pedig semmi ellenkezés nélkül fogatta el, nekem viszont lopnom kellett az övéből ugyanis nem akart adni. Olyan édes, ahogy félti tőlem. Bárcsak mindennap vagy minden másnap így telhetne el. Ő és Én, csak mi ketten.

Mindezek után még sétáltunk egy keveset és be nem állt a szánk, jó volt megtudni, hogy ti mit szeret és mit, nem na meg egy két dolgozót a múltjából. Természetesen én is meséltem és el volt halva amikor mondtam neki, hogy apám vezeti a kávézót, de megkértem, hogy emiatt ne tekintsen rám másként. Már lassan este 6-ot ütött az óra ezért elindultunk haza, vagyis az ő lakásához, felkísértem.

-Remélem jól érezted magad és majd egyszer megismételhetjük! – mosolygok rá. Szétcsattanok a boldogságtól!!

-Igen nagyon jól éreztem magam és én is szívből remélem. – mosolygott miközben a földet nézte. Hirtelen érzéstől vezérelve közelebb léptem hozzá és megöleltem.  – Hát akkor jóéjt, vezess óvatosan! –mondta miután elengedtük egymást, majd sarkon fordulva becsukta az ajtaját. A következő pillanatban pedig ajtónyitódás, arra fordítom a fejem és egy vigyorgó vörös hajúval találom szembe magam. Fejével bólint, hogy kövessem, én pedig utána megyek és becsukom az ajtaját.

-Úgy jól sikerült a randi amit én hoztam össze nektek.

-Mi? Direkt mentél el? –nézek rá hihetetlenül mire csak bólint egyet.

Scented Candle-TaeKook  |BEFEJEZETT|حيث تعيش القصص. اكتشف الآن