☼ gece yarısı

1.2K 93 40
                                    

Hızlıca meydana doğru yürüyordum. Bu gece hangi kurt grubuna dahil olduğumuz belli olacaktı ve ben çok saçma bir şekilde uyuya kalarak ayın tepeye ulaşmasına az kala evden çıkmıştım. Gece yarısına birkaç dakika kala açıklık alana ulaşabilmiştim.

Ayın bu geceye özel olan maviye çalan ışıkları insanlara vurmaya başlamıştı. Etraftaki alfa, beta ve omegaların birbirlerine karışan yoğun feromonlarını hissedebiliyordum. Kurdum içimde çırpınmaya başlamıştı çok garip hissediyordum. Etrafımdaki kokular kendimi tutamayacağım kadar yoğunlaşmıştı. İnsanlar yavaş yavaş kafalarını benim olduğum yere çevirmeye başlamışlardı. Feromonlarıma hakim olamıyordum. Kendi aralarında fısıldaşmaya başlamışlardı şimdi de.

"Aman tanrım, o bir delta mı?"

"Bu ağız sulandırıcı koku ondan mı geliyor?"

"Yok artık, bizim Bin bir delta mıymış?"

"İnanamıyorum."

"Kim o genç?"

Ne? Neyden bahsediyorlardı, delta olan ben miydim? Kolumdaki baskı ile kafamı o yöne çevirdim. Bunlar bölge polisleriydi benimle ne işleri olabilirdi ki?

"Changbin bizimle gel." deyip beni peşlerinden sürüklemeye başladılar. Bende onlara karşı koymamıştım çünkü içimde kurdum delirip bütün vücudumu titretiyordu ve ben kendimi hiç olmadığım kadar güçlü hissediyordum.

Karşımda, bulunduğum gezegenin başkanını görünce ağzım bir miktar açıldı.

"Merhaba Chang Bin. Toplanma alanında senin delta olduğunun kokusunu alır almaz seni yanıma getirttim. Bu olay senin ve bizim bölgemiz için çok büyük bir şans, sen bizim büyüme ve gelişme şansımızsın." Ben hala aynı şekilde baş yöneticiye bakarken etrafı ömrü-hayatım boyunca duyduğum en güzel feromonlar sardı. Yanıma kolundan tutularak birisi daha getiriliyordu.

Onu tanıyordum.

O bizim lisenin en popüler çocuğu Chan'dı. Neden burada bulunduğunu veya kurdumun şu an neden çıldırdığını bilmiyordum. Tek bildiğim hayalarıma kadar onun feromonlarıyla zevkten titrediğimdi.

Ağzımdan istemsizce derin bir hırlama çıktı ve üzerine doğru yürüdüm. Delicesine onu istiyordum. Araya giren birkaç alfa beni durdurmaya çalışıyordu ama tek yapabildikleri kendilerini yormaktı.

Benim durdurulamayacağımı farkeden birkaç alfa ise buram buram gamma kokan Chan'ı odadan çıkarmaya kalkıştı ama ben onlardan çok daha hızlıydım. Gammanın çenesini elimle kavradığım gibi dudaklarımı onun dudaklarına yapıştırmıştım.

Gözlerimi aralayıp ona baktığımda tek gördüğüm korkudan ağlamaya başlayan gözleriydi. Zaten bu da gördüğüm son şeydi, hemen ardından enseme yapılan iğneyle bilincimi kaybettim.
🌟
Evet, mrb
Yazdığım ilk kitap ve umarım beğenilir şahsen ben şu ana dek yazdığım ilk üç bölümden oldukça memnunum
O küçük yıldıza tıklamayı unutmayın
Ve lütfen bana destek olun 😽😽
(Usenna  ve Ebi'ye katkılarından dolayı tşk)

𝙣𝙚𝙬 𝙙𝙚𝙡𝙩𝙖 ✓ / 𝙤𝙢𝙚𝙜𝙖𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin