☼ bunu ben istemedim

692 83 9
                                    

"Onları birleştirmeliyiz, bu bizim için harika bir fırsat."

"Haklısın zaten birbirlerini tanıyorlar. Bu iş kolay olur."

Gözlerimi açtığımda bizim bölgemizin üst yöneticilerinden olduğunu bildiğim birkaç adam kendi aralarında konuşuyorlardı. Benim uyandığımı farkettiklerinde sırıtarak bana yaklaştılar.

"Günaydın Chang Bin. Sanırım güzel gammaya kapılıp kendini kaybetmişsin." dedi en yaşlı gözükenleri.

Burnumu kırıştırdım ve derin bir nefes alıp yattığım yataktan kalktım. Chan'ı merak ediyordum. Yaşlı üye az önce onun gamma olduğunu söylemişti. O da mı o yüzden komutanlığa getirilmişti?

Şaşkınlıkla "Chan bir gamma mi?" diye sordum. Yaşlı adam bana gururlu bie gülümsemeyle birlikte "Evet." dedi.

Doğru ya, o Chan'ı çok küçükken evlat edinmişti. Ona her ne kadar mükemmel bakmamış olsa da Chan'ı yetiştirmenin gururunu taşıyordu.

Burası beni sıkmaya başlamıştı. hafif bir tebessümle birlikte gidip gidemeyeceğimi sordum.

Doktor önlüğü olan adam, içimdeki kurda sahip çıkabilene kadar bastırıcı ilaç kullanmam gerketiğini söyledi ve odadan çıktı. Yaşlı üye ise iki gün sonra bölgemizle ilgili çok önemli bir toplantıya gelmek zorunda olduğumu ve toplantının zamanını söyleyip odadan çıktı.

*
Koşuyordum. Nereye gittiğimi bilmiyordum, güneş yeni doğuyordu. Serin rüzgar tüylerimi yalıyordu. Sınırlarda dolaştığımın farkındaydım, geri dönmeliydim. Eğer biraz daha ilerlersem açıklıklık alanların olduğu bölgeye gelicektim. Ve herkes oraya gidilmemesi gerektiğini bilirdi.

Arka patilerimi toprağa bastırıp kendimi durmaya zorladım. Biraz daha sürüklenip durunca insan formuma döndüm. Çıplak vücudum soğuktan etkilenmiyordu, bu bile dünden beri bozuk olan sinirlerime dokununca elimle yüzümü ovuşturup gülmeye başladım.

Ben bir deltaydım. Ben bir deltaydım, ben bir deltaydım...

Delta olmayı ben istememiştim. Mavi aydan önceki tek dileğim bir beta olmamaktı. Çünkü onlar, bilirsiniz göze biraz basit geliyorlardı. Sıradan görünüyorlardı. Delta olmak ise zordu. An itibariyle bulunduğum ve doğup büyüdüğüm gezegen olan Gasp'ta ise şu an hayatta olan tek delta bendim. Delta olmak sorumluluk demekti, delta olmak ömrünün sonuna kadar neredeyse çalışmak demekti, delta olmak zorunluluklar demekti. Ve ben bu hayatı istediğimi hiç sanmıyordum.
🌟
Evt merhabaa
Umarım yazdığım bu bölümü beğenmişsinizdir çünkü ben memnunum 😽
Lütfen o küçük yıldıza dokunun ve beni destekleyin
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere

𝙣𝙚𝙬 𝙙𝙚𝙡𝙩𝙖 ✓ / 𝙤𝙢𝙚𝙜𝙖𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin