☼ toplantı

605 84 6
                                    

  Kapının önünde hazırlanmış bir şekilde bekliyordum. Gitmem gereken toplantı için bana özel bir araç göndereceklerini söylemişlerdi. Bastırıcılarımı almıştım, takım elbise giymiştim ve saçlarım çok uzun bir sürenin ardından taranmıştı.

Önüme sadece üst üyelerin kullandığı arabalardan bir durunca bana geldiğini anlayıp bindim. Ve küçük bir şok yaşadım

Chan benimle aynı arabadaydı ve bana sanki kendini kasıyormuş tebessüm ediyordu. Bende ona tebessüm ettikten sonra "Merhaba." dedim. "Merhaba Changbin-shi, seni de mi toplantıya götürüyorlar?"
"Ah, evet." Yolculuğumuzun geri kalanı ikimiz için sessiz geçmişti ama benim ve kurdum arasında oldukça gürültülü kavgalar dönüyordu. Kendime hakim olmak zorundaydım, bir daha öyle bir rezalet yaratmaya dayanamazdım. Sanki içimde büyük bir savaş verdiğimin farkında gibi arada kahve gözlerini bana değdiriyordu.
"Şeyy, Bin acaba feromonlarına biraz dikkat edebilir misin?" Suratına baktığımda yüzünde midesi bulanıyormuş gibi bir zorlanma ifadesi vardı. Kaşlarımı hafif çattım, şu ana kadar gayet iyi bir şekilde feromonlarımı kontrol ettiğimi düşünüyordum ama demek ki dışarıya benim hissettiğimden daha çok yansıyordu. "Pardon, feromonlarımı kontrol ettiğimi düşünüyordum." deyip camı araladım.
*
Toplantıya katılmıştık ve hatta toplantı bitmişti. Bütün toplantı boyunca bizim onlar için nasıl harika bir fırsat olduğumuzdan ve bir an önce birleşmemiz gerektiğinden bahsetmişlerdi. Bizse toplantı boyunca Chan'la bunlar saçmalık dercesine bakışmıştk. Toplantımın sonunda benim Chan'ı ne kadar çabuk mühürlersem onlar için daha iyi olacağını ve bu yüzden birbirimize daha çabuk alışmamız gerektiğini söyleyerek aynı evde yaşamamız kararını aldılar. Evet, aldılar. Bize söz hakkı bile tanımadan.

Yarın akşamdan itibaren birlikte yaşamaya başlayacağımı söylendikten sonra toplantı bitmişti. Uzun süredir sinirlenmemek için kastığım vücudumu esneterek ayağa kalktım ve Chan'ın yanına gittim. "Chan seninle birkaç şey hakkında konuşmak istiyorum bir yerde oturalım mı?" O yutkunurken gözümü adem elmasının ve beyaz teninin üstünde hızlıca gezdirdim. "Peki. Benim evime gelmek ister misin? Ailemle de tanışmış olursun." Bunun gerekli olmadığını biliyordum ama bu uzaklıktan bile beni sarhoş eden kokusu kim bilir evinde nasıldı? Onu onayladıktan sonra buraya bizi getiren arabaya geri bindik.
🌟
Evt mrb
Umarım iyisinizdir ben iyiyim anam korona çıktı karantinadayım 😐
Umarım bölümü beğenmişsinizdir eklememi istediğiniz bir yer varsa bana yazabilirsiniz
Lütfen o küçük yıldıza dokunun ve bana destek olun
😽

𝙣𝙚𝙬 𝙙𝙚𝙡𝙩𝙖 ✓ / 𝙤𝙢𝙚𝙜𝙖𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin