Yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar
🐺
"Nasıl yani başkan seni mi kullanmak istiyor?"
"Öyle gözüküyor zaten en başından beri bizi kullanmak için bir araya getirmedi mi?"
"Aslında seni neden istediğini anlayabiliyorum ama bende neden bu kadar ısrar etti acaba ve şu ana kadar da senin aksine beni asla eğitmedi."
"Sen benim ruh eşim, diğer yarımsın meleğim. Sen olmadan nasıl iyi ve sağlıklı bir kurt olabilirdim ki?"
Ona ettiğim küçük iltifatlara rağmen asık yüzü düzelmedi iki bacağımın arasında duran bacağını biraz hareket ettirip asık yüzünü boynuma gömdü
"Sonuç olarak bu olası savaş senin yine sağlıksız duruma düşmeni sağlayabilir. Ya senin başına bir şey gelse o zaman ben naparım? O aptal başkan bizlerin de duygularının olduğunu asla hatırlamaz ya zaten."
"Henüz çoğu şey belli değil bunları düşünüp moralini bozma."
"Nasıl bozmam Bin? Burada söz konusu olan senin can sağlığın ve ülkenin devamlılığı. Ve tüm bunların tek suçlusu o açgözlü başkan. Evet size bu savaşın yer altı kaynakları için yapıldığını söylemiş olabilir ama eminim ki size söyleyemediği başka nedenleri de vardır."
"Her şey iyi olacak." diye mırıldandıktan sonra bileğimde alarm çaldığı için titreyen akıllı saati kapatıp chan sevgilim bizim hazırlanmamız lazım artık dedim.
Görünürde olası bir savaş olduğu için başkan benim yanımda daha da güçlü olabilmemiz için eşimi de istiyordu. Bu yüzden iki üç aydır henüz üzerinde duruşmaya başlanmaya chan ın özel yetenekleri için bundan sonra o da benimle merkeze gelmeye başlayacaktı.
Chan yavaşça ince vücudunu benden uzaklaştırıp yatakta gerindi tatlı yüzünde gözlerimi gezdirip yüzümde sakin bir gülümsemeyeyle lavaboya gittim.
🐺
Karşımdaki koltukta kaşlarını çatmış ve odaklanmış eşime baktım. Başkan yardımcısı bizimle en değerli deney fareleri olarak ilgileniyordu. Resmen sabahtan beri vitanın feromonlarıyla uğraşılıyordu ve artık normal bir omegadan çok daha güçlü olmasına rağmen ruhsal olarak yorulmaya başlamıştı.
Vitanın sadece benim duyabileceğim frekanslarda feromon salgılamasıyla kaslarımda oluşan olumlu etkilerle ilgili not kağıtlarını sabahtan beri görmem eşimin de dolaylı yoldan bu savaşta olacağının sinyallerini bana veriyordu.
"Bu günlük bu kadar yeterli sabrınız için sağolun. Yarın yine aynı saatte bu seferde kurtlarınızla ilgili testler yapılacak."
Yardımcıyı onaylayıp bulunduğum kabinden çıkıp yorgun eşimin yanına yürüdüm. Onun da kabinini açtıktan sonra belinde kavrayıp ayağa kalkmasına yardımcı oldum. Bütün gün feromon salgılamak onu yormuştu.
Aynı evde kalmaya başladığımızdan beri hala kullandığım bastırıcılarıma rağmen kurdum onun feromonlarına karşı bugün o kadar tepki vermişti ki ben bile içten içe yorgunluktan bitmiştim.
Aslında bastırıcları kullanmayı pek istemiyordum ama kullanmayı geciktirdiğim veya unuttuğum bazı zamanlarda bile hemen inanılmaz güçlü arzularla sevgilime çekiliyordum. Her ne kadar artık birbirimize hislerimiz olsa bile benim kendimi tutamamam yüzünden ona zarar vermek istemezdim.
Merkez binasından elele çıkarken feromonlarımın yayılmasına izin verdim ve eşimden gelen rahatladığını gösteren minik mırıltıları dinledim.
Merkezde bugün öğrendiğimiz şeylere göre bir soru işareti olan savaş kesinleşmişti ve başkan saldırıya geçen tarafın ilk biz olmamız konusunda kararlıydı.
Kendimi daha çok geliştirip şimdiki başkandan sonra yönetime geçmek istiyordum. Şimdiki kadar aptal biri tarafından yönetilmek oldukça zordu. Halkı, düşündüklerimiz ve hislerimiz asla umrunda değildi. Her şey kendi çıkarları içindi.
"Yapmak istediğin bir şey var mı Chan? Yoksa direkt eve mi geçelim?"
Kafasını koltuğa yaslayıp "Lütfen eve." diye mırıldandı gözlerini ovarak.
Eve vardığımızda bu sefer Chan'ın ince vücudunu kucağıma alıp salondaki koltuklarımıza bıraktım. Tatlı küçük gözlerini açarak ondan uzaklaşmama izin vermeden gömleğimin eteklerinden tutarak yanına çekti. Yanına uzanıp boynunun altından bir kolumu geçirip vücudunun neredeyse yarısını üstüme çıkarmasını sakince izledim. Sonunda kendine uyku için rahat bir pozisyon bulabildiğinde "Seni seviyorum delta." Diye mırıldandı.
Ben de diğer elimi beline sararak "Ben seni daha çok seviyorum güzel gamma." Diye fısıldadım. Chan üstümde huzurla uykusuna dalarken onu bir süre sonra uyandırıp yatağımıza taşımam gerektiği bilinciyle uykuya dalmadan yarım saat boyunca onun uyuyan yüzünü izledim.
🐺
Evet merhaba herkese
Aslında uzun bir süre olsa bile ben yine de yazdım bir şekilde bölümü
Öyle yani umarım beğenmişsinizdir kafamda yarım yamalak bir senaryo var sonraki bölümlerde olay oturacak merak etmeyin
Ve hepinize iyi günleeer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙣𝙚𝙬 𝙙𝙚𝙡𝙩𝙖 ✓ / 𝙤𝙢𝙚𝙜𝙖𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚
FanfictionChang Bin'in yaşadığı gezegende hayatta olan tek delta olduğu ortaya çıktığı gece, daha önce hiç rastlanılmamış bir tür olan gamma da ortaya çıkar. Bölge başkanları onların kendisi için harika birer fırsat olduğunu düşünerek mühürlenmeleri konusunda...