iyi okumalar
Chan
Sabah uyandığımda Bin'le aramızdaki gergin hava elle tutulur derecedeydi. İkimiz de birbirimizden utanıyorduk, bu zaten belliydi ama dün ondan etkilenmem yüzünden kesinlikle ben kaçacak delik arıyordum. Bin ise tamamen tepkisizdi. Kahvaltı hazırlarken her ona baktığım sırada beni yakalıyor ve yanaklarımın daha da kızarmasını sağlamaktan başka bir şey yapmıyordu. Kahvaltıdan sonra Bin ona gelen telefonla birlikte başkanlığa gitmiş bense Jeongin ve Jısung'la konuşup bir kafede buluşmaya karar vermiştim.
"Hadi ama Chan, sen sağlıklı bir kurtsun. Chang Bin gibi yakışıklı ve çekici birinden etkilenmen gayet normal." Kafamı daha da eğmiştim, Jisung kesinlikle fazla bağırıyordu ve biz kalabalık bir yerdeydik. Bu utanç vericiydi. "Hey kime diyorum ben ya? Hem sen demedin mi o da feromonlarını bıraktı diye?" Sabretmelisin Chan, sabretmelisin. Bunu başarabilirsin. "Öncelikle Jısung, lütfen biraz sessiz ol. İnsanları yeterince benim özel hayatımla ilgili bilgilendirdin zaten. İkinci olarakta, evet o da feromonlarını bıraktı dedim ama bu yine de tanımadığım birinden etkilenmemin saçmalığını örtmüyor."
Jeongin benim zorlanmamdan aldığı zevkle konuşmaya başladı "Bak hala tanımıyorum diyor, çarpıcam ağzına bir tane göreceksin tanımıyorumu." Konuşmasına yüzüne ürkütücü bir sırıtış ile devam etti. "Hem eminim ki bu güya deli gibi utandığın deneyimden sonra asla kendini çekmemişsindir." Şimdiyse Jisung da bana kötü kötü sırıtarak bakmaya başlmıştı. Gerçekten, nasıl arkadaştı bunlar? "Çok kötüsünüz..." diye mırıldanıp milk shakemi içmeye devam ettim.
🐺🐺🐺
Chang Bin
Karşıma koyulan son mankeni de pençelerimle parampinçik edip camlı bölmeden beni izleyen eğitmene baktım.
Buraya geldiğimde beni nasıl bir yol izleyeceğimizle ilgili bilgilendirip önce işleri mi yoksa savunma eğitimini mi almak istediğimi sormuşlardı. Bu kafayla asla işleyişten bir şey anlamayacağımı bildiğim için savunmayı seçmiştim ama şu ana dek yaptığım tek şey önüme aniden çıkan mankenleri parçalamaktı. Arkadaki eğitmenim Minho ise benle ilgili notlar alıyordu.
Minho bana eliyle okey işareti yapınca olduğum yerde insana dönüşüp kenara çıkardığım çamaşırlarımı giymeye başladım. Üstüm çıplak bir şekilde Minho'nun yanına gittiğimde anında konuşmaya başladı. "Hareketli ya da sabit mankenleri yok etmekte baya iyisin. Spor yaptığını söylemişlerdi ama bu kadar işimize yarayacağını düşünmemiştim. Birkaç gün daha burada seni inceledikten sonra orman arazisinde eğitimine başlayabiliriz." Kafamı sallayıp " Peki, o zaman, yarın aynı saatte burada oluyorum öyle değil mi?" diye sordum. "Aynen öyle, kendine dikkat ve dinlendiğinden emin ol çünkü bugün sadece bir ön gösterimdi ormanlık araziye geçtiğimizde uyumak için bile fazla yorgun olacaksın."
Bakanlıktan çıktıktan sonra eve yürüyerek gitmiştim. Chan beni kapıda karşılamıştı ve evin içinden güzel yemek kokuları yükseliyordu. "Ah tanrım, Chan, teşekkür ederim. Midem zil çalıyordu." Utanarak bana gülümsemişti "Rica ederim, ne demek. Umarım seni fazla yormamışlardır." Yemeğe başlamıştık "Bugün benimle çok uğraşmadılar ama eğitmenim bunun sadece bir ön gösterim olduğunu söyledi. Her neyse dönüşmek gerçekten insanı çok acıktırıyor." Yemeğimden bir lokma daha alıp "Sen bugün ne yaptın?" Diye sordum.
Konuşmaya başlamadan önce yine tebessüm etmişti ve ben bana bir şeyler anlattığı süre boyunca onu ve gamzesini izlemiştim. Onu dinledikçe bende gülümsüyordum ve resmen gülüşüyle evi aydınlatacak kadar güzel olduğunu farketmiştim. Kokusu zaten hayatımda duyduğum en güzel şeydi
Merhabaa
Hey, sen
Neden yorum yapmadın
Neden oy vermedin
?????????
(Beğenmediğin bir yer varsa söyle)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙣𝙚𝙬 𝙙𝙚𝙡𝙩𝙖 ✓ / 𝙤𝙢𝙚𝙜𝙖𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚
FanfictionChang Bin'in yaşadığı gezegende hayatta olan tek delta olduğu ortaya çıktığı gece, daha önce hiç rastlanılmamış bir tür olan gamma da ortaya çıkar. Bölge başkanları onların kendisi için harika birer fırsat olduğunu düşünerek mühürlenmeleri konusunda...