Capitolul VI

322 17 0
                                    


Logan

-Dar ...... Nu vorbeam serios cand am spus asta! ii spun eu femeii care imi inchise portiera in fata.

Ma indrept spre casa demarand in tromba , iar soseaua alunecoasa nu ma ajuta deloc .

Cand ajung in fata casei ma indrept grabit spre usa . Casa in care locuiesc nu este proiectata de mine , dar este o locuinta pe termen scurt , caci atunci cand voi gasi femeia potrivita imi voi construi o viata alaturi de ea departe de toate grijile .

Dupa ce inchid usa arunc geaca de piele pe undeva prin living si ma uit la ceas care indica ora 5 dimineata, iar eu la ora 9 trebuie sa fiu la servici.

-Fuck!tip eu , rasunand in toata casa.

Este prima data in viata cand prefer sa stau sa ma gandesc si nu sa beau pentru a-mi ineca amarul , asa ca urc scarile catre dormitorul meu.

Camera mea era cea mai luminoasa din casa .Are peretii albasti ,acelasi albastru ca ochii Dayanei , iar celelalte camere au peretii negri sau albastru inchis ori visinii.

Ma asez in pat si in urechi imi rasuna cuvintele ei "magar putred de bogat care pe langa faptul ca nu stie sa se comporte cu femeile , mai este si mitocan , si se intampla sa fie si seful meu."
Tot ce a spus este adevarat , inafara de faptul ca nu stiu cum sa ma comport cu femeile.Si asta vreau sa o fac sa inteleaga ,ca un om la betie poate scoate pe gura cele mai mari prostii.

*

Cand vad ca e ora 8:25 ma duc in baie si ma pregatesc pentru o noua zi de lucru , dar si ziua in care am de oferit niste explicatii.
Nu am mai facut asta de la 16 ani cand am spart un geam vecinului cu mingea de fotbal , iar pentru asta tata m-a pedepsit , dar acum nu ma poate pedepsi nimeni , doar EA.

Dayana

Razele soarelui imi deranjeaza somnul si ma ridic din pat , fara prea mult chef de munca , dar se pare ca asa va fi viata mea de acum inainte - munca , casa si se repeta - imi e dor sa fiu fetita mamei.

Cand intru in dus dau drumul la radio .Cand am auzit versurile melodiei "Stay with me" a lui Danity Kane scena de aseara cu mine si Logan certandu-ne mi s-a derulat in fata ochilor .
Fara sa ma gandesc inchid radioul si ma bag in dus.
Cand in sfarsit ies din baie se aude doar liniste . Casa e pustie fara Kate si melodiile ei rock de dimineata.

Deschid sifonierul si da - o noua zi , o noua dilema cu hainele .
In cele din urma aleg o pereche de pantaloni gri si un pulover tricotat alb si ma incalt cu o pereche de tenesi.

*

Cand ajung in fata cladirii inalte trag aer in piept si imi fac curaj sa intru , stiind ca urmeaza sa ma intalnesc cu Logan .

Zambesc politicos doamnei de la biroul de informatii si ma indrept catre lift.
In lift imi mai verific inca o data machiajul si sunt gata . Ei bine nu stiu daca sunt cu adevarat gata de inca o cearta .

Cand usile liftului se deschid fac pasi mari spre biroul meu , in drum spre acesta zambind tuturor din jurul meu .

Las toate schitele si toate dosarele pe masa si ma apuc de lucru , dar nu am prea mult timp caci imediat imi suna telefonul firmei.

-Alo ! zic eu nestiind ce alceva ar fi potrivit.

-Dayana , te cheama Logan in birou la el ! Urgent ! ma anunta secretara.

Nu am timp sa spun ceva caci femeia inchide .

-Aauuu , nu-i a buna ! spun eu putin speriata, grabindu-ma spre biroul sefului.

Cand ajung in fata biroului secretarei aceasta era putin cam nervoasa.

-Nu stiu ce s-a intamplat , dar iti spun ca nu e in toane bune! imi spoteste ea.

Intru nervoasa pe usa biroului magarului de Logan si il sperii , el scapandu-si cafeaua pe camasa . Fara sa vreau imi scapa un mic chicot si el ma priveste nervos .

-Ce ti se pare asa amuzant ? ma intreaba el , dar eu am inceput sa rad si mai tare de fata lui nervoasa.

-Auzi daca m-ai chemat ca sa ne certam din nou sa stii ca nu am chef !

-Nu , nu te-am chemat ca sa ne certam ! Te-am chemat ca sa iti dau niste explicatii !

-Mie nu trebuie sa imi dai explicatii! spun eu , simtindu-ma putin cam penibil avand in vedere ca e seful meu.

-Ba da si tu o sa taci si ma vei asculta! imi spune el , iar eu dau din cap afirmativ asezandu-ma pe scaun pentru ca aveam un sentiment ca va dura ceva.Deci in seara in care ne-am vazut prima data , m-am imbatat si a doua zi eram mahmur ! Asta vreau sa intelegi ca nu gandeam cand am zis asta ! imi spune el , privind fix in ochii mei.

-Pentru asta m-ai chemat pana aici ? il intreb eu deja plictisita .

-Da !

Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre usa , dar nu apuc sa fac doi pasi si trupul masiv al lui Logan este lipit de mine , iar spatele meu a facut deja contact cu peretele rece.

-Da-te! ii spun indignata.

-Nu pana nu imi spui ca ma ierti !

-Pentru ce sa te iert ? Pentru porcariile pe care ...... , dar nu apuc sa termin ce am de spus ca Logan imi zdobeste buzele cu un sarut pasional la care din nu stiu ce motiv raspund.

Se indeparteaza putin de mine si ma lasa sa respir.

-Acum ma ierti ? ma intreaba el , iar un ranjet si-a facut aparitia pe fata lui .

-Cretinule ! il jignesc eu fara nici o jena , iesind furioasa din biroul nemernicului.

Will be mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum