De ceva timp ma gandesc la acea promisiune pe care i-am facut-o mamei si la fel de intens ma gandesc cum va reactiona arunci cand va afla ca ma voi casatori cu Logan.
-La ce te gandesti ? se aude vocea lui Logan, scotandu-ma din transa .
-Stii ca i-am promis mamei ca ii vom face o vizita ,nu ?
-Da !
-Si ce parere ai de o mica excursie?
-Iubito , daca vrei sa mergem putem pleca si astazi! Si chiar mi-ar face placere sa o cunosc pe mama soacra !
Chicotesc incet si ma aplec asupra lui sarutandu-l scurt inainte de a o lua la fuga spre scari ca un copil mic.
*
Dupa doua ore in care m-am chinuit sa pregatesc bagajele ma hotarasc sa o sun pe mama ca sa o anunt .
-Dya ! Ce faci? imi raspunde mama , entuziasmul citindu-se in vocea ei .
-Hei mama ! Te-am sunat sa te anunt ca diseara venim spre voi ! Cel mai probabil vom ajunge maine seara tarziu.
-Ok ! Sa aveti grija!
Dupa ce imi pun telefonul in geanta oficial suntem gata de plecare .
Nici nu apuc sa deschid bine usa ca Logan apare in fata mea asteptand sa il las ca intre in camera pentru a lua bagajele.
In timp ce iubitul meu se chinuia sa duca bagajele la masina , o stare de greata ma ia pe nepregatite .
-Esti cam palida! imi spune Logan atunci cand intra in camera ca sa vada ce ma retine atat.
-Nu! Sunt bine stai linistit!ii raspund ragusit inainte de a ma lua de mana si de a ma ajuta sa ma ridic ca sa ajungem la masina.
Starea mea de greata se accentueaza in momentul in care pornim . Gandul ca drumul e mai lung de 800 de kilometri ma face sa ma cutremur usor , dar asta nu ma impiedica.
*
-Hei somnoroaso!
Cand deschid ochii il vad pe Logan zambind spre mine si nici nu pare ca a condus deja mai bine de 4 ore.
Ma uit pe geam si observ cu greu ca suntem undeva intr-o padure acesta fiind invaluita in intuneric.
-Unde suntem? il intreb eu pe barbatul din stanga mea.
-Mai avem putin si ajungem la un hotel unde vom ramane in seara asta.
-Logan , crezi ca am putea sa nu ne oprim ca sa ajungem mai repede la ai mei ? il intreb pentru ca simt ca daca ne vom opri acum nu vom mai ajunge la destinatie.
-Da, e ok! Dar tu ai patit ceva ?
Dau din cap in semn ca nu ca sa nu se ingrijoreze .
Ma uit atent la barbatul de la volan , viitorul meu sot . Parul brunet ii e putin ciufulit , ceea ce ii da un aer sexy , ochii ii sunt atintiti asupra drumului , iar buzele rozalii ii sunt intredeschise . Nu stiu ce am facut sa merit toate astea , sa il merit . Daca la inceputul inceputului mi-ar fi spus cineva ca urmeaza sa ma indragostesc nebuneste de Logan Stone , cel mai infumurat si ingamfat barbat , l-as fi scuipat intre ochi si i-as fi spus ca e nebun si ca ar avea nevoie de o vizita urgenta la un psihiatru , dar acum cand stiu ca e al meu si ca eu sunt a lui imi dau seama ca singura nebuna aici sunt eu.
-Daca te mai holbezi la mine mult voi opri aici si sar pe tine ! imi spune Logan si deabea acum realizez ca eu chiar ma holbam la el.