Capitolul XV

242 12 0
                                    

Cand ajung in fata casei lui Logan ma cuprind fiorii . In casa asta am petrecut cele mai frumoase clipe din viata mea alaturi de barbatul care m-a ranit!

Intru in casa si urc in graba scarile , spre dormitor . Iau o valiza de dupa dulap si in mai putin de cinci minute o umplu cu hainele mele. O inchid si ma indrept spre baie , iau tot ce imi apartine si le trantesc in geanta .

Stiu ca pare exagerat , dar nu am de gand sa mai stau in casa asta nici macar o secunda .

Iau valiza si cobor scarile repede , trantesc usa in urma mea si ma urc in taxiul ce m-a asteptat in fata casei.

M-am gandit mult timp unde o sa ma duc si se pare ca am gasit un raspuns - ma duc in apartamentul in care am stat cu Kate.

Cand ajung in fata usii apartamentului lacrimile incep sa curga din nou.
Intru usor in casa si inca o simt acolo pe Kate. Imi amintesc cum ne bateam cu faina cand ne chinuiam sa facem clatite , cum ne bateam cu pernele sau cu popcorn . Sunt multe amintiri si inca nu imi pot da seama ca ea chiar a plecat definitiv pe lumea cealalta .

Intru in dormitorul meu si pun hainele din valiza in dulap.
Imediat ce termin de facut curat prin camera ma indrept spre baie .

Intru in dus si las picaturile de apa sa ma linisteasca.

-Cum de am ajuns dintr-o fata puternica o smiorcaita ? imi spun eu si acum imi dau seama ca m-am schimbat.

Ies din dus si ma bag nervoasa in pat. In scurt timp somnul ma cuprinde si am un vis ciudat - o aud pe Kate.

Serios ?! Renunti asa usor la el ? Te iubeste toanto ! Du-te la el ! Gandeste-te cum te-ai simti daca omul pe care il iubesti nu e langa tine! Du-te la el si afla ce se intampla cu adevarat intre voi !

Dimineata vine repede si sunt trezita de stropii de ploaie care se izbesc puternic de fereastra .
Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie . Fac un dus , ma spal pe fata si pe dinti , iar apoi ma duc la bucatarie si fac o cafea.

Lucruri perfect normale pentru dimineata , dar astazi nu va fi o zi normala , astazi voi afla ce va trebui sa fac - sa raman cu el sau sa plec , sa il dau dracu'.

Ma imbrac cu o pereche de blugi , un tricou , un hanorac , iar in picioare niste bocanci , logic doar ploua . Iau de langa cuier o umbrela si plec.

Merg apoape 2 ore pe jos , prin ploaie , iar cand in sfarsit ajung in fata casei lui Logan am o anumita ezitare , dar intru .

Urc pe scari si vad ca usa la dormitorul lui e deschisa , ma apropii putin si il vad sarutand cu patos o femeie goala . De ce naiba e goala?

El o mangaie usor pana ajunge in dreptul fundului si mainile ii raman acolo , iar ea apuca catarama de la cureaua pantalonilor si cand o desface imi cade umbrela din mana.

Logan isi intoarce privirea spre mine , iar cand ma vede zambetul ii dispare de pe fata .

O tranteste pe tarfa pe pat , ea chicotind incet , el alergand dupa mine.

Nici prin gand nu-mi treacea sa mai stau la discutii cu el asa ca fug pe scari , avand grija sa nu imi rup gatul.

-Dayana asteapta ! stiga el.

-Pentru ce sa astept ? Ca sa ma minti din nou ? il intreb cand ma opresc si ma intorc spre el.

-Scuze ! Mi-e greu sa fiu cu gandul doar la o persoana , intelege ! Te iubesc , dar stiu la fel de bine ca nu pot ramane loial!imi spune el foarte detasat si fara nici o urma de rusine.

-Poate ca nu ma iubesti destul! spun si plec , lasandu-l nedumerit in urma.

Merg prin ploaie pana la statia de taxi si astept sa ajunga unul .

-Da Kate , ma iubeste la nebunie ! imi spun eu amintindu-mi ce mi-a zis prietena mea in vis.

Will be mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum