Capitolul XX

211 10 0
                                    

-Eu nu ma marit cu tine ! Sa fie clar!ma rastesc la James care parea convins ca eu ma voi casatori cu el.

-Daca vrei ca scumpul tau Logan sa mai traiasca o vei face ! imi spune il in soapta , apropiindu-se periculos de mult de mine.

Eu fac cativa pasi in spate si stiu ca ceea ce face ma va rani cumplit , dar e sigura varianta.

-Daca imi promiti ca nu te vei atinge de Logan .....

-Nu te mariti cu mine ! Si cu nimeni altcineva! mi-o taie el. Te-am rapit pentru ca am vrut sa iti spun ceva.

-Si trebuia sa ma rapesti ca sa imi spui ce ai de zis ?il intreb eu ironica. James ma priveste dur , dar simt ca are ceva important de zis .

Ne indreptam spre o cafenea si ne asezam la o masa mai retrasa.

-Cand eram mic parintii mei au murit intr-un accident de masina! Cred ca aveam 8 ani atunci , iar pentru ca ma intelegeam foarte bine cu Logan parintii lui m-au adoptat. Mult timp am fost ca fratii , pana la 18 ani cand a aparut ... Rose! M-am indragostit de ea nebuneste , iar Logan era impreuna cu ea desi stia ce simt! Intr-o zi am gasit-o pe Rose cu Logan sarutandu-se ! In momentul ala am crezut ca mor , cel mai bun prieten al meu , fratele meu , era cu fata de care eram indragostit ! Eu am renuntat la Rose pentru Logan , doar pentru a fi din nou ca inainte. Totul a fost bine si frumos pana ai aparut tu! In ziua in care ai ajuns te-am vazut la aeroport cu Kate. Prima data Logan a zis ca Kate e draguta , iar eu am ramas cu gandul la tine! Cu toate ca ma gandeam la tine mereu am decis sa fiu cu Kate pentru a-i plati lui Logan cu aceeasi moneda! imi povesteste el trist.

-Vrei sa zici ca Logan e cu mine doar pentru ca voia sa te simti tu prost? il intreb eu luata prin surprindere.

El lasa capul in jos si imi dau seama ca a suferit mult. Oare de acest Logan m-am indragostit eu ?! Oare acum imi simte lipsa ?! Ce voi face daca el nu simte nimic pentru mine ?!

Sunt prea multe intrebari si eu cred ca le-am aflat raspunsul : Logan a spus ca voi fi a lui si asa a fost.

-Cat de proasta am putut fi? stig eu , sprijinindu-mi capul in maini .

James se apropie de mine si ma ia in brate. Imbratisarile lui nu se compara cu ale lui Logan. Chiar asa sa fie ? Chiar a vrut sa isi bata joc de mine sau ma iubeste cu adevarat ?

Gandurile nu ma lasa in pace asa ca plec cu James acasa la el , iar cand ajung ma bag in pat .

Logan

Cand ma uit la ceas vad ca au trecut cam 3 ore de cand Dayana a plecat la apartament .

Am inceput sa ma ingrijorez asa ca m-am imbracat si am plecat .

Cand am coborat jos din masina am vazut-o pe vecina Dayanei.

-Ma scuzati ati vazut-o astazi pe Dayana? o intreb eu .

-Am vazut-o langa magazin . O tinea un barbat de gura si la nas avea o batista , iar apoi a bagat-o intr-o masina! mi-a spus ea lipsita de sentimente.

Plec plin de nervi si teama . Dayana , unde esti ?!
Ma urc in masina si demarez in tromba.

-Daca tu ai fost te omor cu mana mea ! Tu esti dracu intruchipat! tip la George si trantesc usa casei lui in urma mea.

-Ce s-a intamplat?ma intreaba el confuz .

-Dayana a fost rapita ! spun eu , ramanand fara voce.

George se uita la mine speriat .Imi era destul de clar ca nu el era caci il cunosteam destul de bine.

-S-a luat cineva de ea in ultimele luni ? ma intreaba el in timp ce ne zbateam amandoi sa gasim o solutie.

-James a avut intentia sa o violeze acum ceva timp ! spun , iar dupa ce rostesc aceste cuvinte imi dau seama de gravitatea situatiei.

In viata mea i-am facut multe lui James insa nu credeam ca poate fi in stare sa imi faca asa ceva.
Ma ridic deodata de pe canapeaua pe care stateam si ies ca o furtuna pe usa.

-Unde te duci ? ma intreaba el uimit de reactia mea.

-Voi avea nevoie de ajutorul tau ,deci te rog sa fii cu ochii pe telefon!

Will be mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum