Capitolul XVII

260 14 0
                                    

In timp ce ma plimbam cu Emy prin mall telefonul mi-a bazait de foarte multe ori , iar la un moment dat m-am hotarat sa il scot din geanta si sa vad cine ma cauta cu disperare.

45 mesaje Logan

Pacat ca nu am citit niciunul . Imediat ce am vazut de la cine erau l-am sters fara a sta pe ganduri.

Dupa ce intram in toate magazinele din mall si fiecare are haine cat pentru doua luni , ne asezam pe o bancuta .

Cand ma asez vad un barbat inalt , bine facut , cu parul saten , imbracat cu pantaloni negri , un tricou visiniu prin care se puteu observa cu ochiul liber muschii bine lucrati si o geaca de piele.

-Emy ramai aici ! Eu ma duc pana la baie ! ii spun prietenei mele careia ii era atat de somn incat nici macar 10 cafele nu ar fi energizat-o.

Ma indrept spre baie , iar dupa ce termin ce trebuia sa fac de acum cateva ore ma duc sa ma spal pe maine.

-Aaa ! tip eu cand il vad pe barbatul de mai devreme in usa de la toaleta femeilor.

-Buna si tie ! imi spune el , iar pe fata lui aparu un zambet extrem de frumos.

-Tu esti sanatos ? M-ai speriat de moarte !

-Sa stii ca sunt foarte sanatos doar ca imi place sa te privesc de ceva vreme !

-Ce vrei ? il intreb convinsa ca Logan a trimis pe cineva sa ma urmareasca .

-Sa te cunosc! imi spune el , iar eu raman uimita .

-La revedere ....

-George! ma completeaza el.

-La revedere George!

-Pa Dayana!

De unde naiba stia individul asta cum ma cheama ?!

Ma intorc langa Emy , iar ea ma priveste ciudat.

-De ce te priveste George asa ? ma intreaba ea nedumerita.

-Il cunosti?

-E verisorul lui Logan , dar crede-ma sunt diferiti ! George a avut relatii de 2-3 ani , iar Logan .... nu stiu ce sa zic ! imi spune ea ironica.

Si da , scap de unu vine altu . Cum de exact barbati de genul asta gasesc ?

Satula de privirile lui George ma ridic impreuna cu Emy si plecam.

Cand ajung acasa ma duc cu toate pungile in dormitorul meu si asez hainele frumos in dulap.

Dupa ce termin de golit pungile ma bag in pat complet sigura de ca aveam de facut a doua zi.

Schimbarea de look a fost doar primul pas in a-l face sa sufere pe Logan.

*

Dimineata ma trezesc foarte bine dispusa si sunt complet pregatita pentru ce voi face .

Ma dau jos din pat si ma duc la baie .Ma bag in dus si las apa sa imi mangaie pielea , facandu-ma sa imi dau seama ca George m-ar putea ajuta mult .

Cand ies din dus ma indrept spre dulap si ma gandesc cu ce sa ma imbrac.

In cele din urma aleg o pereche de blugi albastri mulati , o camasa alba pe care o bag in pantaloni , un sacou rosu si in picioare imi iau o pereche de pantofi stileto de aceeasi culoare cu sacoul.

Parul il las liber pe spate , fiind foarte mandra de felul in care arata acum dupa schimbarea radicala.

Cand ajung in fata cladirii mi se pune un nod in gat parca fiind pregatita sa il gasesc cu o femeia mai mult dezbracata decat imbracata .

In biroul meu gasesc acelasi aer de care imi va fi foarte dor.

Ma asez la birou , iau un pix si o foaie si incep sa scriu.

Cand termin ma ridic si ma indrept spre biroul lui Logan.

Intru in biroul lui val vartej , iar spre surprinderea mea era singur ceea ce pot spune ca ma bucura.

-Nu ti-am cerut nici o hartie! imi spune el vizibil iritat de intrarea mea brusca.

Ma apropii si ii pun hartia pe birou si ii astept reactia.

-Ce e asta ca nu inteleg? ma intreaba el derutat.

-Demisia mea, ii spun foarte sigura pe decizia mea.

-Si daca nu ti-o accept ?

-Nu ma intereseaza ce vrei tu sa faci ! Eu oricum nu ma mai intorc in cladirea asta vreodata! ii spun eu si ma indrept spre usa.

Will be mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum