Dayana
Logan ma mangaia pe spate in speranta ca ma voi putea opri din tremurat.
Nu numai ca am stat in ploaie si am inghetat dar toata scena mortii lui James mi se derula in cap ca un film cu final tragic .
De ce unii oameni se lasa prinsi in panzele suferintei si uita sa ierte?
-Iubito esti bine?
Vocea lui Logan este calda si ma bucur din tot sufletul ca a venit dupa mine .
Deodata privirea imi cade pe inelul de pe degetul meu. Nu credeam ca barbatul de langa mine , un barbat frumos si care are prea multi bani pentru varsta lui si care are toate femeile din New York la picioare , ma va cere pe mine de nevasta.
-Nu am nimic! Te iubesc! ii soptesc eu dulce.
Logan se apropie usor de mine si ma saruta tandru. Eu adancesc sarutul , cercetandu-i cu disperare fiecare coltisor al gurii.
-Daca nu ne oprim acum te dezbrac aici si crede-ma ca nu voi mai raspunde de faptele mele!
Ranjetul pervers de pe fata lui imi demonstreaza ca e acelasi Don Juan pe care l-am cunoscut acum 4 luni.
Nu regret nici o secunda ca am plecat de acasa si ca l-am intalnit pe Logan. E barbatul vietii mele si daca mi-ar fi spus cineva ce se va intampla i-as fi zis ca e dus cu capul si ca are nevoie de o vizita la psiholog.
Imi pun capul pe umarul iubitului meu si ma las furata de somn .
Orele trec repede , iar cand cobor din avion mirosul de motorina ma loveste brusc .
Intorc privirea si vad ca ne aflam in apropierea pistei
- locul mortii lui Kate.-Shh gata ! imi sopeste Logan , luandu-ma in brate si sarutandu-ma tandru pe frunte.
Mi-e foarte dor de Kate , era ca o mama pentru mine. Acum ca am adus vorba de mama , nu am mai vorbit cu ea de mult timp.
Imediat ce urc in masina imi iau telefonul din geanta si formez numarul mamei.
-Dayana draga , daca stiam ca nu ma vei mai suna atata timp nu te lasam sa pleci! Si de ce pupezii e Logan pe toate posturile de televiziune ?
-Buna si tie mama! Noi suntem bine multumim de intrebare , voi ? Si fii linistita ca nu e nimic grav!
-Eu si tatal tau suntem bine , dar ne cam plictisim fara tine pe aici! Ce zici sa vii in vizita ? Poate vii si cu Logan...
-Desigur! Vorbesc cu el si te sun! ii spun rapid mamei , iar apoi inchid telefonul .
-A spus ca ar .......
-Logic ca mergem la ei! mi-o taie el si ma simt usurata ca nu a trebuit sa il intreb eu daca vrea sa mearga la ai mei , plus ca aseara m-a cerut in casatorie si daca afla mama se inunda casa .
Cand intru pe usa casei vad pe jos multe cioburi de sticla , prea multe cioburi si langa ele si vreo 7 pachete de tigari goale.
-Logan ai ceva sa imi spui , iubitule? il intreb eu , batand cu piciorul in podea.
El vine spre mine si ma saruta cu patos. Mi-a fost dor sa il simt aproape si il vreau langa mine mereu .
-Daca tu crezi ca sarutandu-ma scapi de dat explicatii atunci de inseli amarnic domnule!
Dupa ce mi-a povestit tot ce s-a intamplat dupa disparitia mea puteam spune ca imi este mila de el , caci a trecut prin multe .
Acum ne uitam amandoi unul in ochii celuilalt , eu fiind in bratele lui cu un picior de o parte a corpului sau si cu celalalt pe partea opusa.
-Te iubesc Dayana! imi sopteste el cald , dandu-mi o suvita dupa ureche.
Toata aceasta atmosfera romantica in care ne aflam este stricata de telefonul lui Logan care suna de nebun.
-Da George! Da vom fi acolo ! Ok ne vedem! spune iubitul meu iar apoi inchide.
-Mergem sa lansam lapioane? ma intreaba el temator.
-Mai intrebi?! spun eu si sar din pat , indreptandu-ma spre dulap.
Habar nu am cu ce sa ma imbrac , dar ca de obicei iau ce apuc asa ca iau pe mine o pereche de blugi albastri cu talie inalta taiati la genunchi , un hanorac gri larg , in picioare imi iau niste adidasi gri si in cele din urma imi prind parul intr-o coada lejera.
In 10 minute cobor jos unde ma asteptau zambitori Logan , George si Rose.
-Da ce e cu atata veselie ? intreb eu curioasa.
-Radem de prostiile facute de iubitul tau in copilarie! spune George , tinandu-se de burta.
-Vreau si eu sa stiu! spun indignata.
-Oo dar ce tarziu e si noi avem niste lampioane de lansat! spune Logan , luandu-ma in brate si ducandu-ma la masina.
Se pare ca Rose a fost norocul chior a lui George , caci daca nu era ea ar fi muscat din asfalt atunci cand s-a impiedicat de pragul casei , iar in tot acest timp eu si Logan ne prapadeam de ras.
Dupa 15 minute de mers cu masina ajungem pe un deal de la marginea orasului- deal pe care m-am uitat la stele cu Logan dupa ce a iesit din spital . Imi amintesc fiecare moment si fiecare atingere de-a lui .
Iau un lapion si il desfac cu ajutorul iubitului meu. Inainte de al aprinde ma uit la inelul ce imi sta pe deget , inelul pe care mi l-a oferit Logan , inel pe care mi l-am dorit de cand l-am cunoscut.
-Pune-ti o dorinta! ii spun lui Logan inainte de a da drumu lampionului.
Acesta zboara , ducandu-ne dorintele cat mai departe odata cu el. Imi doresc ca iubirea ce o impartim sa fie infinita si vreau ca nimeni si nimic sa nu ne-o ia nici macar pentru o secunda.
Cand ajungem acasa ma duc direct in camera , ma schimb si ma arunc in patul moale care ma astepta.
Logan intra , gasindu-ma intinsa pe tot patul. In cele din urma hotaraste sa vina langa mine si sa ma ia in brate . Aceste brate puternice imi vor da mereu senzatia de protectie si siguranta . Ma simt ca o pana in bratele lui, ma simt iubita , si cel mai important - ma simt a lui.
-Vrei sa stii ce dorinta mi-am pus ? ma intreaba in soapta.
-Da!
-Mi-am dorit sa te am mereu langa mine! Dar nu doar atat, mi-am dorit sa imi construiesc alaturi de tine un imperiu in care tu sa fii regina mea , iar eu servitorul tau. Mi-am dorit sa fii cea care imi va aduce pe lume copii. Mi te imaginez leganand un copil in brate , incarcand sa-l adormi. Mi te imaginez fugarindu-ma prin magazine cu haine pentru nou-nascuti. Imi doresc ca tu sa fii femeia alaturi de care ma trezesc dimineata , alaturi de care sa ma trezesc in fiecare dimineata a vietii mele , femeia alaturi de care sa imi beau cafeaua. Tu esti o parte din mine si asa vei fi mereu si .... Te iubesc!
Vorbele lui fac ca lacrimile mele de fericire sa curga neincetat si abia acum imi dau seama ca l-am descoperit pe adevaratul Logan Stone.