Capitolul XIX

239 9 0
                                    

Dimineata ne gaseste pe amandoi imbratisati .
In fiecare dimineata cand nu ma trezeam langa el ochii mi se umpleau de lacrimi, iar acum cand il vad langa mine ma simt fericita .

El era tot ce aveam nevoie pentru a ma simti plina de viata. Pana acum , cat timp am fost despartiti , m-am simtit vulnerabila , trista si orice faceam nu imi puteam stapani lacrimile.

Ma intorc spre el si ma cuibaresc la pieptul lui. Urechea mea este lipita de el si ii pot auzi cu usurinta bataile inimii.

Il sarut usor , iar eu deschide jucaus un ochi.

-Tu nu dormeai? il intreb uimita.

El nici macar nu se oboseste sa imi raspunda, in schimb ma saruta apasat.

-Deci eu ce fac cu demisia ta ?ma intreaba Logan , ridicandu-si o spranceana si zambind jucaus.

-Mi-o dai inapoi ! Cine stie cand voi avea nevoie de ea ?! ii raspund eu .

Ne ridicam amandoi din pat , eu infasurandu-ma cu un cearsaf alb , iar ramanand gol in fata usii.
Deodata calc pe cearsaf si cad la picioatele lui.

-Hai sa te ajut! imi spune el , ridicandu-ma in picioare .

Dupa un dus scurt ma duc in bucatarie , iar Logan era imbracat cu o peteche de blugi lasati pe solduri , cu un sort de bucatar peste abdomenul bine lucrat si o palarie de bucatar.

Ma uit la el uimita de cat de mult s.a schimbat barbatul asta pentru mine. M-am dus prin spatele lui si mi-am pus mainile pe sub sortul lui mangaindu-i abdomenul bine lucrat.

-Hai sa mananci ! imi spune el , ducandu-se spre masa.

Ne asezam amandoi la masa bucurosi ca suntem din nou impreuna.

-Logan , eu trebuie sa ma duc pana la apartament sa vad care mai este treaba pe acolo ! Vii cu mine ?

-Nu pot ! Am treaba la firma ! Scuze ! imi raspunde el trist.

-Nu e nimic !

Dupa ce terminam de mancat , Logan pleaca la firma , iar eu ma imbrac sport si imi prind parul intr-o coada lejera.

Ies din casa iubitului meu si ma indrept spre apartament.

Merg din ce in ce mai incet caci picioarele mi se inmoaie si nu mai pot pasi. Am sentimentul ca ceva rau se va intampla.

Dupa ce dau coltul langa un magazin cineva imi pune mana la gura si o batista urat mirositoare la nas.

*

Cand deschid ochii sunt putin ametita .
Dupa putin timp imi dau seama ca sunt intinsa pe un pat intr-o camera imensa. Peretii erau albi , iar in mijlocul camerei era un pat mare .

Pe unul dintre pereti erau doua ferestre , ma apropii putin de una dintre ele si observ Tunul Effel. Cand am ajuns la Paris ?!
In partea opusa a camerei se aflau 3 usi .

Ajung in fata unei usi si apas pe clanta , aceasta deschizandu-se .

Intru inauntru , apas pe intrerupator , iar cand lumina se deschide realizez ca sunt intr-o baie. Totul mirosea a trandafiri , era superb.

Ies din incapere si ma duc in dreptul celei de-a doua usi.
Apas pe clanta si intru intr-un dressing imens. Toate dulapurile erau pline de haine de firma.
Dupa ce analizez hainele cu atentie , ma duc spre a treia usa , iar spre surprinderea mea aceasta era inchisa.

Ma intorc cu spatele la usa si ma indrept spre pat , dar nici macar nu apuc sa ma asez ca aud o cheie rasucita in broasca.

Pe usa intra un barbat care avea o fata destul de cunoscuta.

-James ?! il intreb pe barbatul din fata mea.

-Buna iubire! Ce mai faci ? Iti place camera ta ?

Raman uimita de nesimtirea barbatului care m-a rapit.

-Du-ma inapoi la Logan!Acum! tip eu la James.

-Nu ! Tu vei ramane aici ! Ca vrei sau ca nu ! se rasteste el la mine , iar apoi pleaca , incuind usa in urma lui.

Eu fug spre usa si incep sa bat cu pumnii in usa .

-Da-mi drumul ! Te rog , te rog , te rog ! tip eu si ma intorc cu spatele la usa , scurgandu-ma pe langa usa si asezandu-ma pe jos.

*

Un ciocanit in usa imi intrerupe meditatia.
Pe usa intra James imbracat cu un tricou rosu prin care se observa abdomenul bine lucrat si cu o pereche de pantaloni gri.

-Mergem la cumparaturi! imi spune el calm.

-Nu vreau ! ma rastesc eu la el.

-Nu te-am intrebat daca vrei ! maraie el nervos.

Ma trage de mana pana la masina lui . Ma urc in masina si nu zic nimic , vreau doar sa merg acasa.

Dupa 30 de minute de mers in liniste completa ajungem in fata unui mall.

Iesim din masina , iar cand ajunge langa mine imi inconjoara posesiv talia.

-I-a mana de pe mine ! ma rastesc la el.

In acel moment se indeparteaza , iar eu il urmez nervoasa.

Dupa ceva plimbari prin mall ajungem in fata unui magazin de rochii de mireasa.

-De ce am venit la magazinul asta ? il intreb putin nedumerita.

-Pai vrei sa te casatoresti fara rochie? ma intreaba el cu un zambet parsiv pe fata.

Will be mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum