Ies grabita din cladire , avand sentimentul ca Logan va veni dupa mine.
Fara sa vreau , in graba mea , dau peste cineva.
-Ohh scuze ! spun eu iar apoi realizez peste cine am dat .
-Hei ! spune George , pe fata aparandu-i un ranjet.
-Da-te de langa ea sau te omor ! il aud le Logan zbierand .
-Deci te-ai mai gandit la ce te-am intrebat ? il ignora George.
-Ce ? La ce sa se gandeasca ? Daca accepta sa iti bati joc de ea cum ai facut si cu Rose? Asta sa faca ? Hai Dayana ! maraie Logan apundu-ma de mana si ducandu-ma la masina lui.
Cand ajung langa masina refuz sa ma urc , insa barbatul din fata mea ma priveste patrunzator . In cele din urma urc in masina si trantesc portiera in urma mea.
-Ce treaba ai tu cu George? maraie Logan la mine.
-Ce treaba ai tu cu mine ? Ce te mai intereseaza ce fac eu ? il intreb , iar el ramane blocat. Asta credeam si eu , nu iti pasa, continui eu .
El porneste masina si demareaza in tromba . Tot drumul nimeni nu zice nimic . Eu, fiind afundata in ganduri, nu mi-am dat seama ca mergem spre casa lui , realizand abia cand ajungem , dar era prea tarziu.
Intram in casa , iar eu imi arunc sacoul pe un scaun din bucatarie.
-Scuze! spune el trist.
-Pentru?
-Pentru cum am reactionat , doar ca , spune el apropiindu-se de mine si dandu-mi o suvita de par dupa ureche, doar ca te iubesc mult si George ... Ei bine George a fost cel care si-a batut joc de femeia pe care am iubit-o cel mai mult , pana la tine . Femeia cu care m-ai vazut era Rose , prima mea dragoste !
La auzul acestor cuvinte lacrimile au inceput sa imi curga.
-Scuze , m-am lasat dus de val ! Nu a fost nimic mai mult decat un sarut ! Iar cand ai aparut tu m-am dat seama cat insemni pentru mine ! Urmatoarele dimineti , cand ma trezeam singur , iar tu nu erai langa mine imi venea sa ma dau cu capul de toti peretii! Te iubesc , Dayana Smith!
Pana atunci nu am crezut ca Logan poate vorbi asa de frumos , dar iata-l in fata mea pe barbatul de care m-am indragostit , aratandu-mi ca e convins ca eu sunt ceea ce vrea , ceea ce iubeste.
Buzele lui le zdrobesc pe ale mele intr-un sarut in care punem tot dorul si toata iubirea pe care o impartim.
Fara sa imi dau seama sunt lipita de peretele rece . Deodata Logan ma ia in brate , iar eu imi incolacesc picioarele in jurul lui.
Urca incet scarile cu mine in brate fara sa intrerupem sarutul.
Cand ajungem in camera ma lasa jos , iar pentru cateva secunde ne privim unul pe altul in ochi .
Apuca usor de nasturii camasii mele si incepe sa ii deschida usor , iar apoi scapand si de pantaloni.
In urmatoarea secunda eram intinsi pe pat , el fiind deasupra mea .
-Esti a mea , numai a mea ! imi sopteste el, muscandu-ma de gat , iar apoi alindand cu limba zona dureroasa.Dupa ce imi sopteste aceste cuvinte imi indrept mainile spre catarama curelei de la pantalonii sai , iar in cele din urma scapand de ei.
Si iata-ne pe amandoi sarutandu-ne , eu fiind doar in lenjerie intima , iar el in boxeri .
Inainte sa apuc ca fac orice miscare el isi strecoara mainile sub mine , strangandu-mi usor fesele in palme , iar apoi urcand spre elasticul chiloteilor , tragand de ei , iar apoi arucandu-i undeva prin camera.Apoi isi continua drumul , indreptandu-se spre inchizatoarea sutienului astfel desfacandu-l si avand aceeasi soarta ca a chilotilor.
La un moment dat se ridica putin de pe mine pentru o secunda , iar cand deschid ochii il vad in toata splendoarea .Cu o miscare brusca imi departeaza picioarele , strangand cu o mana sanul drept in timp ce plasa sarutari pe pielea mea infierbantata de dorinta.
Deodata intra usor in mine , eu simtind durere pana in maduva oaselor.
Putin cate putin marea ritmul , astfel durerea transformandu-se in placere .
In incapere se auzeau doar gemetele noastre de placere .
Fara sa simt Logan se pune langa mine in pat si ma intoarce cu fata la el.
-Te iubesc! imi sopteste el , mangaindu-mi obrazul cu degetul mare .Somnul ne cuprinde pe amandoi si adormim imbratisati , eu una dorindu-mi ca noaptea asta sa nu se mai termine.