Capitolul XIV

247 15 0
                                    

Rana din umarul meu sangera din ce in ce mai tare .
Fug pe holul care ducea la lift ca si cum de asta ar depinde viata mea .
Cand in sfarsit ajunge liftul si se deschid usile , intru cu pasi marunti in fiind speriata de sangele ce curgea siroaie pe trupul meu .
La parter raman blocata -Kate venea spre mine cu o fata de criminal psihopat , avand un cutit un mana .
Vreau sa fac niste pasi inapoi , dar mai multi de patru nu pot caci ma lovesc de ceva . Intorc capul si il vad pe Logan sarutandu-se cu o bruneta inalta si cu ochi negri .

-Logaaan ! tip eu si ma ridic in fund .

-Da iubito sunt aici ! Shh! Gata , a fost doar un cosmar! imi sopteste el si ma ia in brate sarutandu-ma pe frunte.

Lacrimile incep sa curga si nu le pot opri . Kate e moarta , iar eu am visat-o cu un cutit in mana. Nu inteleg de ce m-ar omori cea mai buna prietena , chiar daca e moarta si de ce m-ar insela barbatul langa care ma trezesc in fiecare dimineata ?!

-Logan ? Crezi ca ne poate desparti cineva ? il intreb cand imi aduc aminte de sarutul cu acea fata .

-Pe noi nici macar sfarsitul lumii nu ne poate desparti !

Imi ridica barbia cu doua degete astfel incat sa ma uit direct in ochii lui.

Telefonul lui Logan incepe sa sune si se ridica de pe pat .
Dupa o convorbire de aproximativ 10 minute revine langa mine si imi sterge lacrimile ce inca curgeau fara sa vreau .

-Diseara m-a invitat un prieten la inaugurarea clubului sau , vii ?

-Nu vreau !

Din cauza cosmarului nu am chef nici sa ies pana la poarta , apoi sa ma duc in club .

Orele trec fara sa imi dau seama si la un moment dat Logan vine si ma roaga sa ii aleg blugii. Dupa ce e gata ma ia in brate si se uita in ochii mei.

-Esti sigura ca nu vrei sa vii ? ma intreaba el.

-Da sunt sigura !

-Ok , daca vrei sa vii stiu unde ma gasesti !imi spune cald , iar apoi ma saruta facandu-ma sa uit de visul meu.

Dupa 15 minute in care nimic nu mi se pare interesant , ma imbrac cu un top negru si niste pantaloni negri rupti , tocuri inalte si geaca de piele si plec spre clubul in care este iubitul meu.

Cand ajung in fata clubului ma indrept intepata spre gorila din fata intrarii.

-Dayana Smith ! ii spun rece.

Ma cauta pe plista , iar apoi imi face semn sa intru.

-La separeu !imi spune , iar eu ma grabesc spre locul indicat.

Cu cat ma apropii mai mult de separeu , cu atat mi se inmoaie mai mult picioarele si nu stiu de ce am sentimentul ca ceva rau se va intampla.

Trag draperiile si intru in separeu .

Picioarele incep sa imi tremure cand il vad pe Logan sarutand cu patos o fata . Aceeasi fata din vis ! Inghit in sec si fara sa imi dau seama lacrimile incep sa curga.
Bruneta sta agatata de Logan , mangaindu-l tandru .
Logan isi rasuceste putin capul , iar cand ma vede zambetul ii dispare de pe fata .

Eu ma intorc cu spatele , imi sterg lacrimile si plec.

La iesirea din club o mana puternica ma opreste.

-Ce crezi ca faci ? maraie Logan nervos.

-Am venit ! Asa cum ai zis ! Dar se pare ca te-am deranjat ! Ma scuzati , domnule Stone ! Da , domnule Stone , pentru ca din momentul asta esti doar seful meu ! Acelasi cretin care m-a amenintat ca voi fi a lui ! Da am fost al lui ! Se pare ca am fost inca o cucerire ! Asa ca ti-ai atins scopul! Felicitari! ma rastesc eu la el.

-Dayana ! Te rog ! se milogeste el .

-Ce ma rogi ? Sa te las sa ma ranesti din nou ? Dupa ce am stat langa tine cat ai fost in coma asta merit nu ? Multumesc ! ii spun eu mai mult soptit caci nu mai puteam spune nimic din cauza lacrimilor.

In acel moment ma indepartez de el si ma urca intr-un taxi. Dupa ce lacrimile mi se opresc imi aduc aminte de vis si imi dau seama ca Kate nu voia sa ma omoare pe mine , ci pe Logan pentru ca avea sa ma raneasca !

Will be mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum