-Imi raspunzi si mie azi la intrebare?il intreb pe Logan care se uita la mine putin incurcat de intrebarea pe care i-am pus-o.
In schimb , nici macar eu nu stiu de unde a iesit , nici macar nu imi pasa daca sunt sau nu destul de buna pentru el .
Ma uit in ochii lui si vad in ei o stalucire uimitoare , iar in secunda urmatoare se apropie de mine.
-Tu esti perfecta pentru oricine , imi spune el in timp ce imi da o suvita de par dupa ureche cu un gest tandru.
Se apropie si mai mult de mine ,iar acum ii pot simti respiratia fierbinte pe obrazul meu .
Picioarele au inceput sa imi tremure in momentul in care buzele lui le-au zdrobit pe ale mele intr-un sarut salbatic, dar ultima farama de ratiune imi spune ca nu e bine ce fac si il imping de langa mine , facandu-l sa cada pe canapea.-Ce crezi ca faci? tip la el si mai nervoasa ca inainte.
-Vrei sa zici ca nu ti-a placut , papusa ? ma intreaba el cu un ranjet pe fata.
-Esti un mare iditot si da raman la aceeasi parere , esti un magar care habar nu are sa se comporte cu o femeie si care vrea doar aventuri , dar te informez din nou ca eu nu voi ajunge in patul tau ! tip la barbatul din fata mea care acum nu mai zambea ca inainte ci din contra, i se putea citi tristetea pe fata, dar mie nu imi pasa asa ca ma intorc in camera mea .
La scurt timp aud usa inchizandu-se si ma bag in pat, dar nu inainte de a ma uita la ceas care imi arata ora 21 .
Pentru ca era destul de devreme dau drumul la televizor si ma uit la un film .Logan
Ma uit dupa prima femeia care ma refuza , aceasta intorcandu-mi spatele si indreptandu-se spre dormitorul ei.
Plec nervos din apartament , dar nu inainte de a lua o cheie de pe bar pentru ca aveam de gand sa ii fac o surpriza Dayanei.
Ma urc in masina si ma indrept catre casa , asteptand sa vina momentul potrivit pentru a ma intoarce la papusa mea.
Da , stiu ca nu e a mea , deocamdata.
Pentru ca eu nu ma voi lasa pana nu va ramene a mea pentru totdeauna.
In casa orele trec al naibii de greu asteptand sa ma intorc acolo unde simt ca imi este locul , adica langa ea.
Cand ceasul imi spune ca este ora 2 dimineata ma urc rapid in masina si demarez in tromba.
In scurt timp ajung in fata usii apartamentului Dayanei si imi fac curaj sa bag cheia in broasca.
Dupa ce se deschide ma descalt in asa fel incat sa nu pac prea mult zgomot ,incui usa si imi las geaca de piele pe canapeaua din living , apoi ma indrept usor spre camera femeii care mi-a ramas in cap.
Deschid usor usa si o vad dormind linistita pe pat .
Era asa blanda si asa firava incat imi era frica sa nu o sparg. De ce ar sta o femeia ca ea langa un barbat ca mine ?!
Imi las gandurile la usa si ma indrept spre pat , apoi asezandu-ma usor langa ea si luand-o in brate.
-Ce ?? spune ea somnoroasa , foindu-se in bratele mele.
-Shhhh, sunt aici iubito! spun incet si o sarut tandru pe frunte.