Nervoasa din cauza a ceea ce s-a intamplat imi iau lucrurile din birou si plec.
Cand ma asez pe bancheta din spate a taxiului pe care l-am chemat pun mana pe telefon si o sun pe mama , stiind ca vocea ei calma ma va linisti.
-Alo , mami ? Ce faci ? spun eu mai mult printre suspine.
-Ce fac ? ma intreaba ea nervoasa. Uite rasfoiesc toate revistele de can-can din tara pe coperta carora se afla iubita mea fetita si un milionar ! imi spune mama ironica .
-Ce ?? o intreb pentru ca nu era sigura daca am auzit bine.
-Tu nu ai trecut pe langa nici un chiosc de reviste astazi ?
-Nu! ii raspund rastit cand tocmai am zarit un chiosc de ziare.
-Trageti pe dreapta si asteptati putin , va rog! ii spun eu soferului ,care da din cap afirmativ si imi urmeaza indicatiile.
Ma dau jos din masina , vorbind in continuare la telefon cu mama , dar cand ma vad pe coperta tututor revistelor de can-can incremenesc.
-Mami , hai ca te sun eu mai incolo! e tot ceea ce am putut spune.
Cumpar cate un exemplar din fiecare revista si ma intorc la taxiul ce ma astepta de ceva vreme.
Cand ajung acasa las pe masuta de cafea din sufragerie toate dosarele si schutele si ma indrept spre camera mea cu un brat plin de reviste.
Ma uit si vad titlurile:
Milionarul Logan Stone si-a gasit dragostea in bratele unei satene focoase.
Logan Stone iubeste din nouPe fiecare coperta era ori cate o poza din masina atunci cand ne certam ori o poza de la petrecerea unde ne-am intalnit pentru prima data .
-Ohhhh nu , ce-am facut ? incep eu sa suspin.
Cum de mi se poate intampla asta tocmai mie?! Si tocmai cu cretinul ala si-au gasit sa ma fotografieze.
Arunc toate revistele pe jos si ma intind in pat. In scurt timp m-am pierdut in lumea viselor , dar tot la perechea de ochi argintii ma gandeam , acei ochi in care ador sa ma pierd.
*
Somnul imi este deranjat de baraitul telefonului. Cand ma uit pe ecran vad ca am un mesaj de la Kate.
Hei , tu ai vazut ce scrie pe copertile revistelor ? ....
Mesajul era mai lung , dar cand am vazut despre ce e vorba am refuzat sa ma mai enervez. Daca pana si Kate care este in spital stie ca sunt pe toate copertile revistelor .
Gandurile imi sunt insa deranjate de cineva care bate atat de tare in usa incat credeam ca vrea sa o sparga.
Fug catre usa si o deschid fara sa ma uit pe vizor.
-Ce naiba ? Vrei sa-mi spargi usa? il intreb pe cel care mi-a deranjat somnul, iar persoana aceasta era bineinteles Logan.
-Pai daca raspunzi al naibii de greu ce ai vrea sa fac ? ma intreaba el arcuindu-si o spranceana.
-Sa pleci ?! il spun ironica.
-De ce suntem noi pe toate revistele ? ma intreaba nervos.
-De unde vrei sa stiu eu ? si astfel incepem sa tipam unul la altul .
-Tu iti dai seama ca acum stie toata lumea ca tu esti "iubita " mea ?
-Adica ce vrei sa spui ca eu nu sunt destul de buna pentru tine ?